при покупці джети була страшенна вібрація на холостих на десь 1100-1400 прорпадала, продавець сказав що то форсунка, поїхав на сервіс - там порадили залити присадку в масло і в солярку(адізоль в солярку і азєроль в масло) вібрація трошки зменшилась. потім поїхав знов на той сервіс і зробили діагностику, поміняли свічку, прокладку, фільтри всі, ніби відрегулювали запалення - вібрація залишилась. поміняв масло - злив старе, залив промивочне,злив,продув, залив нове - вібрація чуть зменшилась. Після того всього вібрація залишилась на такому рівні що віддаю по коліннах,коли дивишся на приборку то трохи розпливається. Тиждень назад один моторист прослуховував гідрокомпенсатори сказав що вони нормальні, він просто докрутив обороти на насосі десь до 1100+-100 (ЦЕ НЕ Є ШКІДЛИВО ДЛЯ МОТОРА?)вібрація значно менша але все рівно є і не така як має бути. ЩО МОЖЕТЕ ПОРАДИТИ?
мені здається шо на такому моторі 1000 оборотів забагато!!! там приблизно має бути від 650 до 750! в нас був випадок на мерседесі шо так сильно вібрація йшла на кузов їздили по сервісах регулювали холостий хід, ше там казали шо то шось з форсунками але ми їх неміняли! поміняли подушку мотора і як рукою зняло!!!!!
с корше всього шо че подушка мотора тоу шо коли форсупкам капець то вони просто товчуть а аж такої вібрації не буде слухай а може ти просто не привик до дизеля
в книжці пише 850+-100об/хв з паливною все норм я сидів в аналогічному то там нема такої аж вібрації як можна перевірити чи подушки норм??????? бо майстри дивилися і на подушки не грішили
"ніби відрегулювали запалення - вібрація залишилась" - може я шось не розумію але яке ше в дизеля запалення???
В кожній машині є система запалення, просто принцип роботи диз. двигуна відрізняється від бенз. Запалення в диз. регулюється положенням ТНВД
Холодный и горячий двигатель трясёт одинаково или нет? Как заводится на холодную? Как машинка едет? Посмотри на подушки двигателя. И вопрос не по теме - 1.6 ТД сильно проигрывает 1.6 карбюратору или нет???
запалення - мається на увазі момент впорску палива форсунками в циліндри. але сильно збите "запалювання" приведе до втрати потужності, переросходу палива, димності і поганої заводки , а в нього вібрація на холостих. думаю , шо проблема в самому двигуні. десь шось невідбалансоване - колінвал, маховик...
Була в мене подібна історія, але проблема заключалась в паливному філбтрі, пора було міняти... І от коли я її вирішував цю проблему то взнав багато причин, які можуть визвати вібрацію двигуна, майстрів було багато... 1. Фільтр паливний. 2. Форсунки. 3. Свічки накала. 4. Гідрокомпенсатори, якщо вони в тебе є. 5. Запалення. 6. Низький тиск масла, по причинах зносу маслонасоса або колінвала. В принципі це все що я пам"ятаю і думаю зрозуміло як все перевірити...
програє аж на три конячки і по максимальній швидкості. виграє по економії пального, нема електрики і по ресурсу.
виграє виключно на економії палива,але зваживши ціну диз.палива,інтервал заміни масла,запуск зимою і шумність - все ж таки програє! Я,пересівши з 1,6ТД на 1,6к різниці в потужності не замітив,а от при зупинці на світлофорі довго не міг привикнути що в мене заведена машина(орієнтувався по тахометру)
якщо нормальний двиг зимою проблем нема. Застилив два шари шумки звичайної, еффєкт- очманіти:wacko1:.
холодний тресе трохи менше з першого разу, але тре покрути коли 2с коли 5сек для простого дизеля без турбіни то нормально їде ЯК можни подивитися на подушки мотора?
В мене була подібна ситуація (сильна вібрація на холостих), причиною була передня подушка мотора. Після заміни подушки(разом із новим кріпленням, так як старе вже не випускалось) вібрація набагато зменшилась.