Сразу после перехода с одного масла на другое начали (около5 мин) стучать гидрокомпенсаторы, до замены гидрики не стучали даже зимой было mobil 10w40 сменил на motul 10w40 Проблема масла или гидрокомпенсаторов ?
скорще всього що гідрокомпенсаторам прийшов капець попробуй перше поміняти масло а якшо не поможе, то поміняй гілрокомпенсатори доречі до 86 року гідрокомпенсатори на гольфи і джети не ставили
Golf2 правду мувить. може бути масло погане. в мене колись була похожа фігня, то поки машина не нагріється один так клацав, що я думав капець клапанам і т.д. А потім попросив одного знайомого, він їздить в Німеччину привезти масла. Ціна дешевша, ніж тут, а про якість - нема мови. Масло він привіз SHELL. це ж не найкраще масло. а до того було всіма хвальонне ХАДО
На рахунок МОТУЛ не можу нічого сказати, Але в Свою попередню машину -копійку, я лив той самий Шел і від*їздив 190 тис без кап ремонтів (33роки машині було) і можна було їздити далі, але я зібрався на Польщу, а в них стандарти, тіпа незя щоб трубка сапуна по землі совалась і мотор не в маслі був. А на рахунок МОБІЛ - рекомендую. І взагалі, навіщо ти міняв марку масла? Я завжди як купував мвшини, то питав, яке лили і заливав те ж саме. Хіба що переді мною заливали погане, то приходилось міняти марку, але завжди промивав двигуна. А ти свого взагалі мив? так раді інтєрєсу питаю
Приехал на STO масло менять... слили в какой-то тазик и спрашивают какое масло заливать ? MOBIL ? а такого щас нету !!! Не чтоб раньше спросить. На будущее буду сам менять ------- нет, промывка или для запущенных случаев или вообще развод (ИМХО)
Я як взяв машину, то загнав і промили двигун і інжектор. Щоб конкретно промивка двіжка дала - не скажу, але димність стала трохи меншою. Розумієш, коли іде масло, яке куплене тут, ще й до того ти ж не знаєш, яке лили попередні власники, Там забиваються нагаром маленьку отвори. Там є отвори, діаметром, як на сірник. Із-за того навіть масло може гнати з сальників і т.д. Просто промивати треба на станціях, є якась гарантія, а не в гаражі
був старий добрий мотор, всьо закоксоване, всьо тихо працювало. ти залив масло з великим миючим (лужним) числом. всьо помилося і почало стукати. 10W40 -то ше ні прошо не говорить. кожне масло має ше дуже багато параметрів і допусків, які треба враховувути. тип двигуна, обєм, вік, пробіг, тип палива, режим експлуатації, привязка до кліматичних умов,- всьо має значення, і для різних випадків треба підбирати оптимальне масло.
Не сміши. Гарантію чого вони тобі дадуть? Того що після промивки двигун заведеться? Так! Того що гідрики не застукають? Ніколи в житті!
Канєшно. Хотів би я подивитись на то як це виглядатиме. Потік в тебе сальник за 2 дня - ти приїхав і сказав міняйте мені сальник і масло бо розїло. Що далі? Що на сервісі тобі скажуть?
Я на обкатці на ТНК їздив. Це бузи еще зима, але тепла близько -1-0. Якось не поставив машину в гараж. З ранку завів і почув стук гідрокомпенсаторів. гуркотіли довго, поки масло не прогрілось. Коли машина ночувала в гаражі, стука не було. Потім пройшов обкатку, залив Равінол ( впевнений 100% в якості) і все добре. Більше не стукають, бо замінив і гідрики .