стук в двигуні (гідрики)?????

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем turboopel, 6 гру 2012.

  1. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Авто фольц В3 1.6 карб 1988р.

    Стукали у мене гідрокомпенсатори як на холодну так і на гарячу. Стук бува є, бува пропадає. Наприклад заводжу теплий мотор, мотор працює тихо нормально, і через 5-10 сек зявляється стук табуна компенсаторів (мінімум 3-х).

    Масло залито SHELL.
    Мінялось 1тис. км назад.

    Зняв я гідрокомпенсатори, після надавлювання наних на гарячу на двох був зазор 0,3мм

    Потім я їх повитягував усі: коли здавлював їх пальцями на 5-х почало виступати масло з отвору.
    Дійшов висновку треба міняти усі.

    Купив новенькі 8шт. (ІНА) поставив завів прокачав, тихо але один щось видригується то є стук то нема. Глушу заводжу тихо, трохи проїду починає підстукувати. А головне на холоднубуває то тихо.

    Я вже і масло поміняв щераз вже на XADO. В чому може бути причина.



    Міряв тиск масла на холодну 6,2Атм.


    На гарячу на х.х. - 0,9-1Атм.
    на обертах максимум 3,5-4Атм.

    Буває стукати починає з тиском масла 1,5-2,5Атм.


    Вже навіть незнаю що може бути. Стук чути в районі головки 2-3-4 циліндра.

    А може бути підношений шток привода бензонасоса????
     
  2. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    в ГБЦ давление масла мерял?...
     
  3. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Так, тиск масла міряв в ГБЦ
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якийсь гідрик бракований. Дуже часто буває.
     
  5. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Кажуть що ще якісь кольца можуть бути підношеними на валу привода трампльора Це так чи ні?????? І від них може ідти стук???
     
  6. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Стук гідриків ні з чим не переплутаєш! тому шукай який з гідриків бракований прослуховуванням: береш якийсь вороток (подовжувач ключа чи арматурину) не пустотілий (не трубка) і один кінець прикладаєш до ГБЦ в районі першого потім другого і т.д. циліндрів а на інший кладеш руку (долонею до воротка) а до тильної сторони долоні прикладаєш вухо і прослуховуєш. Я НЕПРИКАЛУЮСЬ шуми прослуховуються дуже добре, бо в моторному ваідсіку вони можуть відлунювати і ми просто "чуємо звін та не знаємо де він". Часу це все в тебе займе менше хвилини, а зекономить кучу часу і коштів. Успіху!
     
  7. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    тогда именно, в ГБЦ и будет недостаточное давление...
     
  8. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF

    Тоді невоно бо я міряв тиск в ГБЦ і тиск був у нормі. 1-4Атм.
     
  9. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    На тому тижні зилили присадку( з керамікой) в циліндри щоб вирівнять компресію. Після цього стук зник.

    Пред заливкою продавець казав що схоже наче стукє юбка поршня.
     
  10. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    мм.. об що вона стукає ?
     
  11. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF

    об циліндр.
     
  12. hobyt15

    hobyt15 Початківець

    Авто:
    Seat Altea, 1,6 MPI
    Товариство!
    У мене слідуюча ситуація. Гольф2, 1,3НК карб, МКПП 4-х ступка. При рухові на швидкості приблизно 80км зі строни моторного відсіку чути незрозумілий не то стук не то дзвін(на 4-й передачі), а на 2-ій після 40км. Сказати на яких обертах двигуна не можу бо тахометр не передбачений))) Коли ж розкручувати двигун стоячи на місці, цього звуку вловити не можливо.
    Бувалі механіки кажуть що це не клапани, бо вони стукали б постійно, не гідрики, а що це ніхто не може сказати.
    Що може викликати дані симптоми? Вибачайте за такі запитання, просто я зелений ще в двигунах.
    Коробка, щеплення?
     
    Останнє редагування: 12 січ 2013
  13. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Подивись чи масло в коробці є
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    трудно щось відповісти, бо часом в живу коло машини трудно визначити що стукає, а тут тільки по опису. Їдь до якогось доброго діагноста.... піднімай машину на домкрати газуй і слухай де що стукає
     
  15. hobyt15

    hobyt15 Початківець

    Авто:
    Seat Altea, 1,6 MPI
    Контрольний отвір в коробці знаходиться спереду від радіатора? А то там ніби пробка, а відкрутити її чогось неможливо. Ми з батьком вже аж руки опустили.
     
  16. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Так пробка та ж пластмасова, і вона витягується. а не відкручується
     
  17. hobyt15

    hobyt15 Початківець

    Авто:
    Seat Altea, 1,6 MPI
    так то зверху? Пластмасова? Там же ж маховик вроді?
    А спереду внизу метелева пробка? Батько її викрутив, масло потекло...
     
  18. hobyt15

    hobyt15 Початківець

    Авто:
    Seat Altea, 1,6 MPI
    Я думав ось це![​IMG]

    А насправді це яка з них?[​IMG][​IMG]
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Є таке... вона так закисає що збиваються грані і все тоді легше зняти механізм переключення і заляти зверху масло
     
  20. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Тільки незабуваємо що даний болт являється не лише заливним отвором а ще й мірним, саме по ньому контролюємо рівень мастила в КПП.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)