Всим привіт.Маю таку халепу їхав собі їхав раптом мотор заглох попробував завести завівся трохи протроїв але почав працювати і з явився непонятний стукіт "одиночний".Подумав на гідрокомпенсатори при оляді було виявлено два просівших ,замінив а стукіт лишився що на гарячу що на холодну.Знімав свічки по одній стукіт залишався при викручених свічках обертаючи стартером стукіт пропадає.Виходить шо стукає тільки при роботі двигуна.Може хтось мав щось подібне порадьте куда дивитись почому постукати,бо розибрана машина то зовсім негарно.Наперед дякую.Пасат б3 1.8 моно інжектор ABS
Ну щоб по опису стуку поставити діагноз то треба Кашпіровсбкого....))) Якщо стук іде з блоку мотору - то їздити не можна поки не виясниться причина стуку... Почни з ремнів чи не перечкочив. Якщо звук іде з сеоредини блоку - то скидай піддон і дивись знизу чи все в порядку... маслонасос бугеля вкладиші ...і т.д чи щось не відкрутилось не тріснуло
Ремені зняв одразу то непомогло завтра запишу той стукит.Насторожує те що перед тим як почало стукати він захлох.Блін ну що за біда!!:
Власне це поганий признак... є ймовірність що дав легенького клина колінвал... потім ти його стартером провернув і вкладиш закипів на шийці і тепер стукає... Добре передивись чи нема тріщин в колінвалі на шийках... особливо на 4-му циліндрі ...там найчастіше тріскає
Дякую за поради але я рішив що "точніше" вскриття покаже буду їхати до якогось розумнішого моториста.