Стук в підкапотному просторі!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Bodyn, 12 жов 2009.

  1. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    Коли глушу мотор, то на останніх його оборотах чути дзвінкий стук, так ніби ланцюгом по асвальті волочити, що це може бути?
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Дуже загально. Попроси когось щоб при відкритому капоті прислухався і визначив з якого місця іде звук. Зверни увагу на ГБЦ, на помпу. півосі і там де мотор з коробкою зєднується. Такий звук з мотора не є добра штука і якщо вчасно не визначишся звідки можуть бути проблеми. А може то просто тобі щось до балки або до іншого місця причіпилось.
     
  3. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Для того найкраще підійде фоноскоп з тубочкою - насадкою. Приставляєш його до агрегата двигуна (по черзі до кожного) і обовязково найдеш причину.
    Погоджуюсь з КУМ... То може бути якась ФігнЯ, але так просто то лишати не можна...
     
  4. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    Здається звук звідси!
     
  5. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Там корзина щепленя.

    [​IMG]
     
  6. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    І феродо. Може на феродо розшатані пружинки?
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    виглядає що маєш проблему з з корзиною зчеплення. Можливо відламались лепестки на корзині, може тріснула пружина,може стерлось фередо...може щось з вихимним .... трудно сказати.Тільки коли розбереш точно будеш знати. Чи можна їздити ??. Зроби наступне. При відкритому капоті один нехай слухає а другий легко вкл. вик. передачі і трошки рушає вперед назад. Якщо нема великого шуму то значить щось відломалось і літає там в просторі зчеплення, а саме фередо прижимається. Їздити можна але зчеплення може розсипатись в кожний момент (як завжди в самий непідходячий), яещо шум сильний то краще не їздити а їхати на заміну зчкплення.....невідомо що там робиться.
    І старайся при їзді плавно користуватись зчепленням
     
    Останнє редагування: 13 жов 2009
  8. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Мля... любителі заочних капремонтів.

    Фередо, корзина, лепестки поломались.
    А може в нього захист бляшаний, той шо між КПП і двигуном, тарабанить?
    Або захист пильника полуосі (ззаду справа на блоці, на 3х болтах) деренчить?
    А може просто подушки мотора фігові? Або колектор вихлопний на зєднанні з прийомною трубою деренчить?
    Все що хочеш може бути, і покуи автор сам не визначиться звідки іде звук, я б утримався від діагнозів.
    Тим більше, що проблеми з щепленням проявлялись би при вижимі його, а не глушінні мотора.

    мотор повинен глушитись відразу, без останніх оборотів. Якщо такі присутні, вкупі з дзеленчанням, то може свідчити про детонацію (або наступну її стадію - калильне запалювання). І причини можуть бути різні, від неправильних свічок і надто раннього кута запалювання і до невірних міток ГРМ/зносу двигуна.
    Тому автору треба написати конкретні симптоми: в який момент звук, щеплення витиснуте/не витиснуте, темп. мотора (попробувати на холодно/гарячо), з якого конкретно місця, чи тільки при заглушуванні двигуна (послухати на гарячо при заводці), подивитись на описані вище бляшані частини і визначити звук з поверхні чи з ссередини двигуна.
    А ще краще під*їхати на СТО, бо щось мені підказує, що знань матеріально-технічної частини автору не вистачить для самостійного ремонту.
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А може іскра в колесо втікла.
    Автор ясно написав що дзенькіт з сторони щеплення і просить коментарів що робити. В ауді просто так нічо не відкручується і не дзеленчить.
     
  10. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    йопт...сьогодні ніби нічого такого не чути, а дзенькіт чути коли з вижатим зчепленням!
     
  11. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Цікавий народ.
    А СТО навіщо?
    Школа 25 грн на діагностику...
    Легче тут народу мозги пудрити...
     
  12. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Моя тобі порада...
    Поїдь на СТО і перевір...
    Зчеплення перевірити - як два пальця об асфальт...
    А то тута порад буде багато, але МАРКЕЛЛ правий - заочно нічого путнього не вийде...
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Роби як я в пості #7 написав.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На СТО він все одно пїде як зчеплення полетить. А форум є для того щоб людині розказати що робити, а не посилати на СТО коли треба і не треба
     
  15. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Ну тут по ходу треба, бо проблема може бути серйозна... А може бути і порожнякова. І тоді пропаде 25 грн. Я б ризикнув тими грошима для "здоровячка" мого Коня...
     
  16. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Він написав що з під-капоту в районі зєднання мотора і КПП.
    Угу. В автора не ауді значить.
     
  17. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ги - розсмішили. А про вижимний ніхто не писав???? А!! я перший!!!

    якщо серйозно - то може бути і вижимний. колись таке мав. Але якщо то він - то має по педалі відчуватись якась вібрація, биття і тд.
    Таке ж воже відчуватись коли з корзиною щось не так.

    це все - пальцем в небо. Я думаю - катайся, але не дальше як 10 км від Львова і до Городка ( там хоч Олег М. спасе тебе)
    хочеш зробити сам - читай мат.часть. озброюйся інструментом, а головне баблом.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)