Коли глушу мотор, то на останніх його оборотах чути дзвінкий стук, так ніби ланцюгом по асвальті волочити, що це може бути?
Дуже загально. Попроси когось щоб при відкритому капоті прислухався і визначив з якого місця іде звук. Зверни увагу на ГБЦ, на помпу. півосі і там де мотор з коробкою зєднується. Такий звук з мотора не є добра штука і якщо вчасно не визначишся звідки можуть бути проблеми. А може то просто тобі щось до балки або до іншого місця причіпилось.
Для того найкраще підійде фоноскоп з тубочкою - насадкою. Приставляєш його до агрегата двигуна (по черзі до кожного) і обовязково найдеш причину. Погоджуюсь з КУМ... То може бути якась ФігнЯ, але так просто то лишати не можна...
виглядає що маєш проблему з з корзиною зчеплення. Можливо відламались лепестки на корзині, може тріснула пружина,може стерлось фередо...може щось з вихимним .... трудно сказати.Тільки коли розбереш точно будеш знати. Чи можна їздити ??. Зроби наступне. При відкритому капоті один нехай слухає а другий легко вкл. вик. передачі і трошки рушає вперед назад. Якщо нема великого шуму то значить щось відломалось і літає там в просторі зчеплення, а саме фередо прижимається. Їздити можна але зчеплення може розсипатись в кожний момент (як завжди в самий непідходячий), яещо шум сильний то краще не їздити а їхати на заміну зчкплення.....невідомо що там робиться. І старайся при їзді плавно користуватись зчепленням
Мля... любителі заочних капремонтів. Фередо, корзина, лепестки поломались. А може в нього захист бляшаний, той шо між КПП і двигуном, тарабанить? Або захист пильника полуосі (ззаду справа на блоці, на 3х болтах) деренчить? А може просто подушки мотора фігові? Або колектор вихлопний на зєднанні з прийомною трубою деренчить? Все що хочеш може бути, і покуи автор сам не визначиться звідки іде звук, я б утримався від діагнозів. Тим більше, що проблеми з щепленням проявлялись би при вижимі його, а не глушінні мотора. мотор повинен глушитись відразу, без останніх оборотів. Якщо такі присутні, вкупі з дзеленчанням, то може свідчити про детонацію (або наступну її стадію - калильне запалювання). І причини можуть бути різні, від неправильних свічок і надто раннього кута запалювання і до невірних міток ГРМ/зносу двигуна. Тому автору треба написати конкретні симптоми: в який момент звук, щеплення витиснуте/не витиснуте, темп. мотора (попробувати на холодно/гарячо), з якого конкретно місця, чи тільки при заглушуванні двигуна (послухати на гарячо при заводці), подивитись на описані вище бляшані частини і визначити звук з поверхні чи з ссередини двигуна. А ще краще під*їхати на СТО, бо щось мені підказує, що знань матеріально-технічної частини автору не вистачить для самостійного ремонту.
А може іскра в колесо втікла. Автор ясно написав що дзенькіт з сторони щеплення і просить коментарів що робити. В ауді просто так нічо не відкручується і не дзеленчить.
Моя тобі порада... Поїдь на СТО і перевір... Зчеплення перевірити - як два пальця об асфальт... А то тута порад буде багато, але МАРКЕЛЛ правий - заочно нічого путнього не вийде...
На СТО він все одно пїде як зчеплення полетить. А форум є для того щоб людині розказати що робити, а не посилати на СТО коли треба і не треба
Ну тут по ходу треба, бо проблема може бути серйозна... А може бути і порожнякова. І тоді пропаде 25 грн. Я б ризикнув тими грошима для "здоровячка" мого Коня...
ги - розсмішили. А про вижимний ніхто не писав???? А!! я перший!!! якщо серйозно - то може бути і вижимний. колись таке мав. Але якщо то він - то має по педалі відчуватись якась вібрація, биття і тд. Таке ж воже відчуватись коли з корзиною щось не так. це все - пальцем в небо. Я думаю - катайся, але не дальше як 10 км від Львова і до Городка ( там хоч Олег М. спасе тебе) хочеш зробити сам - читай мат.часть. озброюйся інструментом, а головне баблом.