Стук в рульовому

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем kish, 7 кві 2014.

  1. kish

    kish Початківець

    Авто:
    VW Golf 2 1.3
    При болтанні руля вліво вправо появляється глухий стук, де не можу вияснити чи це підшипник в замку залення, чи верхній/нижній підшипники рульового вала, чи карданчик. Також коли їхати по нерівній дорозі відчувається такий стук в рулі.... можливо хтось стикався з подібним ?? до чого дивитися?
     
  2. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    По-перше, я б глянув чи сам рульовий вал немає люфту. І чи цей люфт не створює такі удари.
    По-друге, варто перевірити рульові тяги, які йдуть від рульової рейки до коліс, в місці під’єднання до рульової рейки.
    Ну і вкінці вже й самі рульові наконечники.

    Якщо все гут, тоді рульова рейка.
     
  3. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Вали в бош сервіс на тряско-стенд. Там все стане ясно )
     
  4. kish

    kish Початківець

    Авто:
    VW Golf 2 1.3
    Стук через те що є люфт в цьому валі... підшипник? чи його там нема?
    [​IMG]
     
  5. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    там підшипника немає, там капролонова втулка. Якщо вона розбита, то той шток зі шліцами шатається.
    Якщо рейка з авто знята, шток НЕ шатається, то причини стуку можуть бути інші:
    - наконечники (одразу перевір сайлентблоки передніх ричагів);
    - карданчик (хоча він - малоймовірно);
    - або десь на рульовій колонці (туди ще свої зябра не сував :rofl:)
     
  6. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    підшипника там немає.
    на рульові рейці є болт регульвання. якщо його підтягнути стук може пропасти.
    якщо рейка з малим зносом втулки то підтягнувше його все буде гуд. якщо убита в хлам то стук теж можна забрати, але коли відпустиш руль після повороту він не буде вертатися назад сам і буде тєжко крутити кермо при їзді.
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    у себе одного разу таке робив, але людям ніколи не пораджу так робити, навіть одного разу коли робив розвал-сходження, то просив чувака підтягнути мені рульову рейку - так він відмовив.
    Наслідки можуть бути плачевні, якщо нема кому того зробити, краще купити б/у оригінальну рейку, бо на худий кінець нову польску тай їздити.
     
  8. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Доречі, а як вони перевіряються ?? Чи гума не прорвана?
    Недавно в себе дивився, машині 10 років і 200TKM, а сайленти ще оригінальні стоять :cool:
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Плоска монтіровочка і фаховий ходовик.
     
  10. kish

    kish Початківець

    Авто:
    VW Golf 2 1.3
    Добре якщо проблема в тій втулці її не можна поміняти?
     
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    можна поміняти, але треба фахівця.
    зателефонуй мені завтра, дещо тобі пораджу.
    Номера кидаю в ПП.
     
  12. kish

    kish Початківець

    Авто:
    VW Golf 2 1.3
    ОК. Завтра задзвоню
     
  13. Nikel

    Nikel Початківець

    Авто:
    Форд Проба 98.р.в
    На червяку стоїть два підшипника,один зверху сепараторний другий внизу в корпусі рейки голчастий!А втулка з правої сторони!Втулка може стояти в тому випадку,коли вже хтось намагавсь реставрувати!)Там підшипник завальцований так,шо його не так просто з пресувати!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)