При болтанні руля вліво вправо появляється глухий стук, де не можу вияснити чи це підшипник в замку залення, чи верхній/нижній підшипники рульового вала, чи карданчик. Також коли їхати по нерівній дорозі відчувається такий стук в рулі.... можливо хтось стикався з подібним ?? до чого дивитися?
По-перше, я б глянув чи сам рульовий вал немає люфту. І чи цей люфт не створює такі удари. По-друге, варто перевірити рульові тяги, які йдуть від рульової рейки до коліс, в місці під’єднання до рульової рейки. Ну і вкінці вже й самі рульові наконечники. Якщо все гут, тоді рульова рейка.
там підшипника немає, там капролонова втулка. Якщо вона розбита, то той шток зі шліцами шатається. Якщо рейка з авто знята, шток НЕ шатається, то причини стуку можуть бути інші: - наконечники (одразу перевір сайлентблоки передніх ричагів); - карданчик (хоча він - малоймовірно); - або десь на рульовій колонці (туди ще свої зябра не сував :rofl
підшипника там немає. на рульові рейці є болт регульвання. якщо його підтягнути стук може пропасти. якщо рейка з малим зносом втулки то підтягнувше його все буде гуд. якщо убита в хлам то стук теж можна забрати, але коли відпустиш руль після повороту він не буде вертатися назад сам і буде тєжко крутити кермо при їзді.
у себе одного разу таке робив, але людям ніколи не пораджу так робити, навіть одного разу коли робив розвал-сходження, то просив чувака підтягнути мені рульову рейку - так він відмовив. Наслідки можуть бути плачевні, якщо нема кому того зробити, краще купити б/у оригінальну рейку, бо на худий кінець нову польску тай їздити.
Доречі, а як вони перевіряються ?? Чи гума не прорвана? Недавно в себе дивився, машині 10 років і 200TKM, а сайленти ще оригінальні стоять
На червяку стоїть два підшипника,один зверху сепараторний другий внизу в корпусі рейки голчастий!А втулка з правої сторони!Втулка може стояти в тому випадку,коли вже хтось намагавсь реставрувати!)Там підшипник завальцований так,шо його не так просто з пресувати!