халепа наступного характеру) короче кажучи гримить зад машини(( з моєю машиниою в мене особлива історія. в перший день шо купив мені її розбили((( так мені ззаду припаркувалися шо прийшлося міняти задню балку((( коли робив машину, то "мастєр" забув закрутити задню балку((( так шо я загуби болт від балки на повороті((( закрутив старий савдепівський болт і він в мене по сьогоднішній день. поміняв задні стойки, салінблоки, підшибники... вот якраз глядуть вихідні хтів би подивитися. до чого саме перше дивитися???
всім доброго Дня. потрібна допомога чи порада. В мене машина Гольф4 2000 р.в.. Справа такого роду: стукає ззаду ( в районі де закінчуються задні дверки), стук глухий, не металічний. Два роки назад появився легенький з правої сторони, через півроку поміняв стойки та пружини, стук "зараза" не пропав. Зараз вже не стукає - а бл@ть калатає з двох сторін, навесні 2018 року поміняв салін-блоки в задній балці.... Багажник розшивав і передивлявся все - нічого там немає такого що може калатати, задню кляпу розбирав - теж нічого не знайшов. Виключено варіанти - підкрилки (сидять, не калатають); заливна горловина бака (сидить як з заводу); бак - перевіряв кріплення, все в нормі). Питання - що таке може калатати при їзді від 5 км і вище (в районі задніх арок, де закінчуються задні дверки), люба нерівність наших ідеальних доріг - калатає.
Вихлопна може калатати. Перевір кріплення. Також під заднім сидінням перевір чи не забув викрутку чи щось подібне У мене раз діти залишили недопиту пепсі - закотилася під сидіння водія і я вже собі голову зламав поки взнав що калатає.
ще варіант - задні сидіння на защолці гуляють. в мене так було. полікував намотуванням езоленти на скобу
Вихлопну перевіряв, не калатає...!!! резинки в нормі Під сидінням точно нема нічого, оскільки іноді відкидаю сидіння та спинки для перевезення доманшього непотребу)))
Задні сидіння також перевіряв, не калатають, оскільки на спинці відкидній є регулювальна резина, яка усуває люфт...
прийшла ідея в голову мою сиву-ясну, а чи не може щось розбиватись в опорі задньої стойки амортизатора (кріплення стойки до кузова)??? Результат пошуку Google на запит http://bestpics.ru/full/IMG_0850.JPG
А чого не може? То ж опорний підшипник, він ще й як стукати може. Але ж ви писали вище що замінили стійки а вони міняються разом...
а там хіба розміщений підшипник? - вибачте за таке запитання, просто я до опори задньої стойки ще не добирався і не стикався з її будовою... Так, задні стійки я міняв, але без опори((((мій косяк Якщо це справді проблема в опорі - я буду довольний як "слонь", вартість одної опори від 200 грн...плюс посидіти один "романтичний" вечір з "любимою"в гаражі і почаклувати над нею...
Звичайно нема там підшипника, та й сумніваюсь що щось так може розбитися. Хоча майстри там люблять той бутерброд неправильно скласти. Мені колись так склали що при вивішуванні колеса стойка вивішувалась разом з ним і вилазила вниз утворюючи пусту дирку в стакані. Також там є дистанційна втулка яку можна на пару мм вкоротити щоб просівші подушки плотніше між собою стягнулися, ну або поміняти ті самі подушки. Стойка саме так барабанить на мілких нерівностях на невеликій швидкості, її б я теж не виключав в не залежності від того мінялась вона чи ні. Перевірити на потьоки і тримання варто. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Так, там таке є, і візуально воно не виглядає як підшипник, хоча виконує ті функції (обертання штоку аморта). Вона називається "опорний підшипник", котрий називають "опора стойки". Не знаю, як у тебе на Г4, але на Б5 він у вигляді алюмінівої чашечки із симетричними сторонами, а всередині гума, втулка і підшипник, візуально їх на Б5 не видно, як залите в алюмінієву оболонку.... на Г2 (передніх стійок) гуму дуже добре видно і в ній підшипник. Саме той момент, коли він виходить з ладу, то товче як скажений ))))) особливо по бруківці чи драбинці. При заміні стойок його однозначно міняти, бо інакше і стойкам прийде гаплик (то я так думаю) бо той "опорнік" завдяки резині гасить удар. Х.й.з., якщо помиляюсь, то поправте. А так, тут вище правильно хлопці написали за той підшипник.
Та шо ви несете? Показились тут шолі? Яке обертання штоку в задній стійці? Який підшипник!? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Саша, в народі так називають верхнє кріплення стійки амортизатора. І не важливо конструктивно як воно виглядає (реально це б мало називатися щось на кшталт "сайлент блоку", бо то виглядає як запресований сайлент\гума в металеву оправу) і підшипників обертання там ніколи не було, просто металеве кільце посередині щоб вставити шток стійки і контр-гайка з заглушкою. Але коли той сайлент розхєрачиться то грюкає дуже сильно.
Повторюсь, спочатку появився стук з правої сторони (поступово наростав), а через рік появився і з лівого боку. Зазначу, що стойки мінялись, а самі опори ні, і звукпісля заміни амортів не пропав, як калатало, так і калатає БЛ@ть і надалі, тільки от то калатання на любій кочці і не рівності проявляється....вже мозги собі звернув.... Погоджуюсь з тобою,що там нема ніякого підшипника (зробив для себе такий висновок, оскільки по освіті МЕХАНІК-конструктор), там просто сайлент. Ця так звана "опора задньої стойка" може давати глухий не металічний стук (калатання, тому що саме так воно мені віддає)???? Або може підскажеш куди і до кого підїхати, щоб проконсультуватись...послухати наживо мою тарахтілку.
Друже, ти попутав правидне з грішним....передок із задом))))) В передку - так, є підшипник, з ним уже стикався. Доречі, Г4 у мене уже 3-ій рік, але дякувати німець-авто-пром - ще не всюди залізав і не все знаю по цьому "танчику". По задниці свого танчика міняв тільки: сайленти балки, аморти та пружини, але на скільки я розумію, там особо по ходовій більше нічого й нема. Гольф 4 - самий надійний і простий танчик-тазік для наших доріг-катакомб.
Визнаю, з обертанням штоку лаханувся... проте, особливого значення не має в конкретному випадку. Але, судячи з опису проблеми, та проведених робіт, котрі не усунули стуку, то тут до ворожки не ходи і міняй опорніки. Хібаааааа би, за той час вже наіпнулись стойки, або десь кавалок кузова рохслоївся і товче. Звичайно, я утрірую, але рекомендую наступне: якщо конструктивно не знаєте як знімати ті опори, то погуглити. В неті інфи предостатньо. Якщо там так само просто, як в Б5 по задніх стойках, то там на зняти/продефектувати/поставити = на одну сторону 1 год. не спіша зі знятям колеса.
Всім доброго дня. Така сама ситуація вже 6 років і ніяк не можу знайти причину. Переміняв вже дві пари стійок, балку, сайленти і нічого не допомогло. Також за два роки з'явився стук з лівої сторони, але не так часто як права. Можливо хтось ще щось підкаже, буду дуже вдячний.