Підкажіть, як знайти оптимальне рішення щодо жорсткості задньої підвіски на Гольф 2? Розумію, що база коротка, але... Чув варіант заміни задніх пружин від Гольф 3. Хтось міняв, стало мягше? Колеса стоять 185 65 14, на пружинах від гольф 3 черкати не будуть? Зараз, пружини Гольф 2, на поворотах трохи черкає коли 5 чоловік в машині.
baks, жорстка підвіска - запорука керованості на трасі в мене на с4 теж не волга, але на трасі - сам кайф! хоча я на R16 постійно...бляшанками ще не користувався
Вірю, просто вирішив обдумати дану ідею. Спішити на наших ідеальних дорогах нема куда... Амортизатори які кращі будуть?
Тільки масло!!! а далі дивись що дозволяють фінанси, я на зад років 6ть назад ставив BOGE притензій ніяких, та машинка жорстка.
Може хтось стикався: є несильний але регулярний стук з лівої сторони в районі заднього колеса, подібний як рукою стукати по кузову. Присутній при швидкості до 40 км (1,2 передачі) на нерівній дорозі (плавні горбики). Думав якась пластмаска або щось впало між крилом і другою частиною кузова (там кишеня), але вчора зняв задню карту, познімав все у багажнику і посадив знайомого - не знайшли що стукає, єдине він впевнений що звук йде з ходової. Що це може бути?
може бути, що підшипнику ступиці хана. Особли, якщо недавно проводились роботи по заміні задніх колодок, барабанів. могли простне дотягнути як належить ступічну гайку і воно роздолбалося тепер.
Підшипник ступиці має виробітку, або ж опрний підшипник помаленьку здає... Перше легко перевірити, легенько піднявши зад на домкраті, спробувати на люфт колесо. Друге ж... ти часом стойки не міняв останнім часом? Мо щось не докрутили?
Стойки не міняв, а підшипник дійсно мав люфт, гайку на пів оберта підтягнув і практично пропав люфт, але звук не пропав.
В мене схожа ситуація на пасаті. Теж шось стукає якщо їхати по плавних ямах. На рівній дорозі чи на швидкості жодних постороніх шумів чи стукоту. Думав шось в багажнику. Зняв всю пластмасу всерівно стукає. Поїхав до Олега міняти резинки на стойках, виявилося що стойка за рік пішла спасти. В неї появився холостий хід. Тобто на сантиметр шток просто калатав а потім впирався в масло ї рухався плавно. Поміняв дві задніх стойки з резинками а стук залишився. Десь через тиждень знов буду напрошуватися до Олега шукати причину. Тобі раджу подивитися до стойок.
Люфт легенький має бути бо там конусний підшибник, коли нема люфта то хреново може бути перетягнутий підшибник і піде спати дуже скоро.
Розкажу страшну історію з далеких 90-х, коли Б2 був крутою іномаркою, а нормального автосервісу ще не було (хоча і зараз це рідкісне явище). Появився стук в задній підвісці - на малих нерівностях легенький, а на ямах - як кувалдою. Об"їздив з цією проблемою десь п"ять сервісів, возив майстрів в багажнику, щоб слухали, знімали балку, амортизатори, підтягнули підшипник так, що він аж посинів - ефекту 0. Потім заїхав до одного кулібіна, проїхались, він на ходу трохи підняв "ручнік", і стук пропав. Діагнос - відсутні шпильки з пружинками, що тримають гальмівні колодки, і на ямах колодки стукають до барабана. "Приколхозили" шпильки від якогось "ВАЗа" - і тишина.
підшипник поміняв, в середині ступиці позлітали 2 пружинки, посадив на місце, але там місця кріплення корозія зїла, скоро позлітають, хо ча вони так стукати не можуть. Звук і далі присутній, можливо навіть сильніший((( Що ще шукати? Може сайлентблоки, глушник чи ще шось? Але звук нагадує стук по кузову.
заїдь на яму, попробуй покалатати трубою, і всіма рухомим предметами - думаю, знайдеш причину.. може таки і труба хомутом об кузов гаратає..
Я припускаю, що сайлентблоки задньої балки, заїді на яму та подивись в якому вони стані візуально, якщо візуально все гуд, тобто резинова частина не потріскана, то заїдь до ходовика. От в мене тоже ззаді стук, але мої сайлентблоки вже видно неозброєним оком, що їм кінець прийшов. Глушник не повинен давати сильний тупий стук.
я на пасата брав каябу.перед тим стояли--більштайн,монро,сакс,навіт коні--всі до 5 тис.км стукали або текли.тепер спереду і ззаду газові каяба.супер.і не дуже дорогі))але брати іспанського виробництва
Виходячі з закону збереження мас (ніщо нізвідки не з"являється і в нікуда не зникає) можна зробити висновок що проблема все ж з задніми колодками (адже лазив тільки до них). І в мене питання які саме пружинки позлітали? Чи стоять в тебе підкрилки можуть стукати по кузову чи чіплятись за пружину.
б не зовсім правильно виразився - він постійнішим став, але не після втручання, а з часом. А пружинки - то ті, які перпендикуляно притискають колодки до внутрішньої сторони ступиці. Підкрилок нема, тільки серпи, але пробував- вони не рухомі.