Доброго дня! Може в когось була подібна проблемка. При діагностиці ходової в моїй машинці (авто в підпису) на підйомнику було виявлено незрозумілий стукіт в диференціалі при повертанні коліс на нейтральній передачі(правого і лівого), спец сказав що мабудь виробився палець саталітів, і порадив міняти КПП бо ремонтувати буде дорожче. В понеділок будуть знімати КПП, може в когось була схожа проблема, підкажіть що робити!!! При їзді нічого не чути передачі вмикаються добре!
Розвод. Ніяких пальців сателітів там немає (таке є в москвичах та жигулях) і навіть якщо би був, це не мало би нічого спільного з поворотом коліс. Кпп знімати не потрібно, якщо при їзді нічого не чути та перемикання відбувається без зусиль, треба кататися собі на здоров'я, подалі від таких чудо-майстрів. P.S. Якщо стук з'являється при зміні напрямку руху переднього колеса на підвшеній машині, це є нормою.
Саме так і з"являється на нетральній передачі, вибачте за таке порівняння але пробували на 2108 то там тихо провертаються колеса без стуку.
Трудно сказати ...може майстри чули щось в коробці. але однозначно не знімай нічого поки стук не появиться при нормально нагруженій машині і під час руху. Диф. повинен мати люфт на переключення
Не рухай нічого!!! Не викидай гроші на вітер. Знімуть/поставлять, а стане ще гірше! "Лучшее враг хорошего!" (с)
пальцы сатэлитов (я так понимаю те оси на которы сатэлиты насажены) там есть и если ты чясто шлифовал резину или лил ТАД17 -им скорейвсево - гайки, но стук от этого врятли появитса ,у мя на сатэлитах зубъев не хватало и пальцы (оси) были стёрты на милиметра полтора, но никакого стука небыло.
В тому той справа що гуму я не шліфую, як авто пригнали з бундесу в коробку не лазили і там все сухо ніде невидно ніяких підтікань, тому ТАД-17 відпадає, прийняв рішення їздити далі, я всетаки забув що в мене авто VAG і раптово воно неповинно гавкнути.
якби я слухався і виконував всі вказівки працівників СТО - то вже б давно їздив коліньми. Що тобі той чоловік сказав, що я тобі радив? трохи не по темі, але коли поставив двигло на свою машину - потрібно було виставити ремня, який перескочив. то той спец, що виставляв почав зразу грузити мене - давай 1500 грн на ремонт ( то робота) + запчастини мої, він мені свої привозити не дозволяє, бо в тебе погнуло клапана. і це без всяких замірів. він собі так вирішив. Тому, думаю, варто спочатку задуматись над тим, що нам насаджують наші славетні майстри.
Люфт у VW-коробках дозволений, це не ВАЗ і москвич, де основне навантаження йде не на шестерні а на пальці. У ВАГа розрахунки ресурсу більш точні, природній знос в стосується в першу чергу шестерень. Звук люфта виходить саме від них. До речі, у новій Мазді він більший ніж в 20-річного фолькса . Цей люфт викликаний конструкцією диференціала, де сателіти працюють на певній відстані один від одного. ну якщо пальцями називати все подовгасте, то вони там справді є. Щодо резини не згоден, кпп розрахована на навантаження до 400 к.с., нічого там не зношується від шліфовки гуми.
Все вирішилося простіше, слава Богу, це виявився лівий зовнішній ШРУС, після заміни якого клацання відсутнє, є лиш легенький "щолчок", майстри сказали вже що то має так бути.