Стукіт в деференціалі!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем dido, 13 бер 2010.

  1. dido

    dido Active Member

    Авто:
    AUDI А6 С4 Quattro 2.5 TDI, VW Passat B4 Variant 2,0 AGG 1996 ГБО - був!!!
    Доброго дня! Може в когось була подібна проблемка. При діагностиці ходової в моїй машинці (авто в підпису) на підйомнику було виявлено незрозумілий стукіт в диференціалі при повертанні коліс на нейтральній передачі(правого і лівого), спец сказав що мабудь виробився палець саталітів, і порадив міняти КПП бо ремонтувати буде дорожче. В понеділок будуть знімати КПП, може в когось була схожа проблема, підкажіть що робити!!! При їзді нічого не чути передачі вмикаються добре!
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Розвод. Ніяких пальців сателітів там немає (таке є в москвичах та жигулях) і навіть якщо би був, це не мало би нічого спільного з поворотом коліс. Кпп знімати не потрібно, якщо при їзді нічого не чути та перемикання відбувається без зусиль, треба кататися собі на здоров'я, подалі від таких чудо-майстрів.

    P.S. Якщо стук з'являється при зміні напрямку руху переднього колеса на підвшеній машині, це є нормою.
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. dido

    dido Active Member

    Авто:
    AUDI А6 С4 Quattro 2.5 TDI, VW Passat B4 Variant 2,0 AGG 1996 ГБО - був!!!
    Саме так і з"являється на нетральній передачі, вибачте за таке порівняння але пробували на 2108 то там тихо провертаються колеса без стуку.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Трудно сказати ...може майстри чули щось в коробці. але однозначно не знімай нічого поки стук не появиться при нормально нагруженій машині і під час руху. Диф. повинен мати люфт на переключення
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Не рухай нічого!!! Не викидай гроші на вітер. Знімуть/поставлять, а стане ще гірше!
    "Лучшее враг хорошего!" (с)
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    пальцы сатэлитов (я так понимаю те оси на которы сатэлиты насажены) там есть и если ты чясто шлифовал резину или лил ТАД17 -им скорейвсево - гайки, но стук от этого врятли появитса ,у мя на сатэлитах зубъев не хватало и пальцы (оси) были стёрты на милиметра полтора, но никакого стука небыло.
     
  7. dido

    dido Active Member

    Авто:
    AUDI А6 С4 Quattro 2.5 TDI, VW Passat B4 Variant 2,0 AGG 1996 ГБО - був!!!
    В тому той справа що гуму я не шліфую, як авто пригнали з бундесу в коробку не лазили і там все сухо ніде невидно ніяких підтікань, тому ТАД-17 відпадає, прийняв рішення їздити далі, я всетаки забув що в мене авто VAG і раптово воно неповинно гавкнути.
     
  8. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    якби я слухався і виконував всі вказівки працівників СТО - то вже б давно їздив коліньми. Що тобі той чоловік сказав, що я тобі радив?

    трохи не по темі, але коли поставив двигло на свою машину - потрібно було виставити ремня, який перескочив. то той спец, що виставляв почав зразу грузити мене - давай 1500 грн на ремонт ( то робота) + запчастини мої, він мені свої привозити не дозволяє, бо в тебе погнуло клапана. і це без всяких замірів. він собі так вирішив.
    Тому, думаю, варто спочатку задуматись над тим, що нам насаджують наші славетні майстри.
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Люфт у VW-коробках дозволений, це не ВАЗ і москвич, де основне навантаження йде не на шестерні а на пальці. У ВАГа розрахунки ресурсу більш точні, природній знос в стосується в першу чергу шестерень. Звук люфта виходить саме від них. До речі, у новій Мазді він більший ніж в 20-річного фолькса :). Цей люфт викликаний конструкцією диференціала, де сателіти працюють на певній відстані один від одного.

    ну якщо пальцями називати все подовгасте, то вони там справді є. Щодо резини не згоден, кпп розрахована на навантаження до 400 к.с., нічого там не зношується від шліфовки гуми.
     
  10. dido

    dido Active Member

    Авто:
    AUDI А6 С4 Quattro 2.5 TDI, VW Passat B4 Variant 2,0 AGG 1996 ГБО - був!!!
    Все вирішилося простіше, слава Богу, це виявився лівий зовнішній ШРУС, після заміни якого клацання відсутнє, є лиш легенький "щолчок", майстри сказали вже що то має так бути.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)