Народ, треба поради, допомоги. Завалив я один диск коротше в себе. Найти один, або ж пару хоча б - нереально помоєму... Але от на аллегро найшов такий як треба, тільки на 4 отвори... RH 8j 17 4x100 + Uniroyal Хто компетентний в даних питаннях. Можна йому розболтовку пересверлити під 5 болтів? Тобто я розумыю що з 4х100 можна легко 5х100 насверлити, але чи вийде 5х112 зробити?? Бо я так прикинув на паперы що не вийде. Один отвір наче буде перекриватися... Чи я щось плутаю? І чи роблять таке десь у Львові. Не вася в гаражі, а нормальний токар з координатним станком! Терміново!! Хелп!
Напено не путаєш... чотри отвори є симетричні і кут між радіусами є 90. При розболтовці на 5 отворів щоб було симетрично то треба 72 град.. тобто тобі прийдеться пересверлювати 4 отвори взявши за базовий один.кароче буде друшляк з дюрками а не диск і відповідно впаде жорсткість диску. Ремонтуй старий- якщо люміній то все можна зробити
Це панятно. Я про те що 5х100 на сверлити можна використовуючи одну рівну дірку. А от 5х112 не получається, правильно? У продажі є повно дисків на 2 типи розболтовки і нічо. Не все, нажаль. Сфоткаю - поймете.
роблять... заварюють всі дирки в диску 4х100 і заново росверлюють іх під 5х112... от тільки непам*ятаю хто в нас цим займається або де це видів... но знаю точно що розмовляли українською... но можеш запитати на цих сторінках... FELG FIX - диски реставрация полировка покраска Пяте Коло
Та от теж чув шо заваоюють і сверлять. Просто цікаво яка ціна питання, бо може простіше диски нові пошукати... Дякую, написав їм!
Зварка люмінію не дешева - колись 1 см на ГБЦ коштував 40 грн. На диски напевно дешевше бо це не точна робота. Але то треба дивитись ще на геометрію диску щоб не послабилось через дюри. Бо ті диски що мають подвійну розболтовку спеціально спроектовані
Шег чи вартує з тим заморочуватись справа твоя, є хлопака, який трохи тим займається, колись з ним говорив я про це, ціну не пам ятаю, але те що на координатному станку це все робиться 100 % думаю що зробить всі роботи від зварки - розточки, свердління-і до покраски.. Ще попробуй завезти старий диск до нього, колись мій "борбет" вигинали у нього, я не вірив що можна так відновити диск без зварки 098 сім 24 сім 532 Назар
Ай то все дурне)) Згідно вашої логіки поварений диск то надзвичайно міцно і нормально) А сверлений то вже всьо) Не завод. Варити і ремонтувати нема шо...
Ну так а шо тут можна сказати якщо це зроблено майже свідомо))) Понаставляють порєбріків))) Недопривід гівно) Два дні на передньопривідній їжджу своїй і матюкаюсь)
Не бачив твого поста! Дякую. Зателефоную, може дійсно мій порівняють ще сезон покатаю. Бо ітак думав на 18 перейти...
Судячи з вигляду тріщини, то не так вже і страшно, якщо щось то тільки спускати буде і все максимум на мою думку, хоча може я і помиляюся. ІМХО, краще свій заварити і не паритися. ПС: Ти що знову вчив машину боком їздити?
Шег - то фігня - вариться і робиться... Перевага зварки люмінія що не крутить метал від перегріву як залізо. Заляють тобі з з зовні трохи обточуть і буде тримати... вигляд буде не дуже але буде тримати. Щоб вигляд був - на токарний і там меньш більш приведуть до доброго виду
Ну ціна питання порядка 1000грн з покраскою і всіма ділами. Якщо малювати то вже всі, а це ше + 500грн за колесо ітого 2500грн... От думаю чи не простіше за 3000 продати і за 6000 нові купити....