Може комусь буде цікаво як виглядають оригінальні свічки запалювання. Купив на днях, буду встановлювати. Отже оригінальний номер 101 000 036 AA свічки Longlife NGK BUR 6ET але під маркуванням і контролем VAG. Made in Japan. ціна 63грн\шт, купляв в загальновідомому інтернет магазині, їхали 4 дні. Просто стало цікаво як вони себе поведуть, та й термін заміни попередніх підійшов. Також цікавило чи сильно відрізняються від просто NGK в плані роботи, бо на холостому любить підтроювати, про що напишу потім. Отже фото упаковки і власне свічка запалювання
побачим. знаю просто по мерседесу, що там оригінал відрізняється контролем якості з відбраковкою, відповідно всі свічки тестовано. тут також щось таке написано, та й ціна ненабагато відрізняється 252грн проти 152грнза NGK на комплекті, але чомусь той NGK буває різним в магазинах і по 120грн і по 200грн в залежності звідки привезений(по аналогії з маслом для нашого ринку і для європейського). але то все теорія, побачим на практиці
Тримав в руках оригінали зняті з машини ... на вигляд твої зовнішньо подібні до оригінала.Але треба завжди памятати що оригінал конвеєрної зборки сильно відрізняється від оригінала з/ч.... на конвеєр контроль найвищий. але ще є така річ як нові розробки і купляти навіть оригінал 15 річної давності не варта. Платинові, платиново- іридієві, іридієві - кращі. Різниця між іскрою звичайних трьохконтактних і одноконтактної іридієвої на око видна ... при останній книжку читати можна. Та й всі нові машини ідуть уже з ними. Поставив собі то зразу відчув різницю.... а перед тим мав трьохконтактний оригінал
Не каждой машине подойдут иридиевые свечи. Незабываем о внутреннем температурном режиме. Конечно можно поставить на старый движок такую свечу и динамика увеличится. Но, насколько выдержат поршня и клапана. Тут еще присутствует такой момент как калильное число для определенного мотора, которое варьирует для температуры 900 градусов. При этой температуре идет самоочистка свечи. Соответственно если мотор форсированный то на него идет свеча с большим калильным числом. http://www.youtube.com/watch?v=8o00v_Rggt8 ЗЫ. Рулес поздравляю с покупкой :dance:
Это хорошо. Я на дизеле езжу меня эти проблемы обошли стороной. В своё время набрал, еще на лет 5 хватит. Офф топ. Расскажу один прикол по этим свечкам. Был у меня один клиент со скутером gilera tiphon. У него вечно вылетали свечки дешевые. Поехали мы один раз в воскресенье на Кулиша в автоночник. Там начали подбирать, продавец открыл каталог Чемпиона, поискал, сделал большие глаза как у совы и сказал: Блин, хлопцы, у вас свеча от Порше
как по мне, то оригинал есть оригинал... на тему свечей можно долго спорить, но главное, взять оригинальные свечи производителя, а не подделку... свечи 101 000 036 AA Longlife NGK BUR 6ET и просто NGK BUR 6ET, уже отличаются, а если пробежать по авто магазинах и особенно авто рынках, так вообще - земля и небо... Rulesтак что, поздравляю, хорошие свечи зажигания... хорошо, что не от бентли, а то бы ещё дороже были... всегда нравились продавцы на рынках, знаний ноль, зато язык есть и в глазах деньги.... быль - брал на разборке куму реле 99, пришёл и сказал, что мне нужно реле 99, принесли, мужик рядом стоит спросил, куда и зачем такое реле, я сказал, что это реле с регулируемой паузой, он тут же спрашивает реле дворников на VW с регулируемой паузой и уже цена на 50 грн. дороже...
я взяв нещодавно NGK за 100 грн поставив фуричать нормально.підбирав по каталогу,так нащо переплачувати?
Дивно, рік тому я свої NGK BUR5ET брав по 40 грн за шт, правда за BERU аналог просили по 80грн за шт. ... Щось бачу з цінами не то, якщо у відомому магазині та й за оригінали просять стіко...
Я собі минулого року такаж міняв свічки, в мене були встановлені оригальні NGK (номер 101 000 033 AA свічки Longlife), тоді оригіналу я по якійсь причині знайти не зміг, а викрутивши стару свічку побачив, що на ній також крім значка VW Audi є ще лого NGK, і купив також NGK V-Line 24 BKUR6ET-10, правда заплатив я за них 240 грн., порівняно з оригіналом ніякої різниці не відчув.