Народ, може в когось був такий глюк... Їдеш трошки швидше, починає свистіти вітер в районі дверки, ненаю вже куди дивитися, поміняв форточку, ущільнювачі, нічого не змінилося, свистить і усьо... І ще... Коли машинка стоїть під дощем, з панелі капає вода.... В райні ручки котрою відкривається капот... не можу зрозуміти звідки тече..
напевно вода попадає в місці, де тросик капота заходить в кузов. або міняй гумку, або замазуй герметиком.
Зробив як вичитав десь на форумі, лив воду поки не потекло, тече знизу в куті зі сторони водія з ущільнювача лобовухи... Є в когось ідея підтверджена практикою як то пофіксати без зняття скла?
Також стикався з таким коли мав Г2. Є такий молдінг який йде по краю даху до капота, в ньому в районі дверок є ущільнення, воно з часом стає деревяним і свистить, а буває кусками відвалюється
А якщо свитить рівно після 100, що тоді??? Причому свист в районі чи то лівого крила чи то взагалі на торпеді ліворуч керма біля решітки вентиляції. Точно визначити важко, бо нагинатись і вслухатись відриваючить від погляду на дорогу при такій швидкості якось сміливості невистачає...) Гольф 2 1.8
У мене була точно така ж ситуація в Тойоті. Допомогло одне: зняти скло і вклеїти по-новому. Бо, як виявилося, лобовуха була вклеєна партизанським методом десь в гаражі. Треба це робити на доброму сервісі, де і підлога рівна, і в майстрів різні руки. А потім бажано хоча б добу паркувати на рівному місці (ніяк не на бордюрі) і взагалі з сервісу їхати на швидкості 20 км/год.
здається мені, що на тойоті вже інший метод кріплення скла. на тойоті вона в прямому сенсі слова клеїться, а тут ущільнювачем ставиться. хоч порада звісно слушна. + взагалі нема чого ганяти :dance: