так так якщо підключити комп і протестити ваг комом то можна взнати в чому справа, який з датчиків полетів...
Так дійсно причина в (Датчик, частота вращения колеса,1H0927808)ціна на базарі 350-500грн взалежності від виробника, планую пошукати на шротах, підскажіть де таке може валятися?
По перше, у тебе сам датчик АБС від"єднується від провода, який іде до нього. Це з однієї сторони добре, бо датчик дешевший. І проблема може бути або в датчику або в проводі. Так шо спробуй поміряти опір на цьому датчику під капотом з правої сторони (разом з проводом) і на самому датчику (відключивши від нього провід біля ступиці). Так ти зможеш переконатись, чи опору не має сам датчик, чи перебитий провід. Якшо на датчику немає опору, провід можеш не мучити. Далі по запчастинах: Я би однозначно радив подивитися оригінал на шроті. Тим бідьше шо на Г3 вони в пласмасовому корпусі і легко знімаються без пошкоджень. В той час як на Пассаті вони в металічному корпусі і їх вийняти з ступиці практично нереально. Ну а з проводом питань немає взагалі. Ціна буде думаю в районі 20 уй. Раджу дуууже акуратно відкручувати болт, яким датчик прикріплений. Бо якшо його зламати, то прийдеться висверлювати і нарізати різьбу в ступиці. Ще врахуй, що вказаний тобою номер датчика в червні 1997 року помінявся на № 1j0927804. так шо шукай або той або той. Про новий що можу сказати: я купував новий, виявилась підробка, мусів купити потім б/у. працює без нарікань. Будуть питання, пиши сюди або в аську.
Все так і робили, з дротом все нормально, болт тоже нормально відкрутився, але прикіпів сам датчик і зніматися нехоче (силою неваріант зломиться) збризнули ВДшкою думаю має розїсти. Хоча і річ досить популярна ставиться на велику кількість машин, в наявності ніде нема.
А датчик в пласмасовому корпусі чи в металічному? Якщо в пласмасовому, то мав би легко вийнятись. Якщо ж все таки витягнути важко, то можна застосувати й дещо "грубу" силу, все одно йому дорога у сміттярку. Можна спробувати його розрухати молотком відносно своєї осі, тобто шоб він прокрутився в ступиці. І потім через отвори в роторі чимось вибити. На рахунок наявності нічого не підкажу, бо я не зі Львова. Але якшо вже такий прикрий напряг, то можу пошукати у Франківську, дати координати в Києві, або замовити оригінал. Але я не вірю що їх нема на розборках. з.і. новий в оригіналі коштує 45 євро. Є й такі, що коштують від 120 грн., але я би радив взяти на розборці, получиться не дорожче. а якщо новий, то фірми АТЕ. Тай шукай не тілько на ФВ розборках, шукай і від Ауді, Сеат, Шкода. Пароль - правий передній датчик АБС без провода. А взагалі-то можна замовити або на Екзисті, або оригінал. За 2 тижні приїде. Без АБС можна покататись пару днів. Успіху.
І як той ЕКЗІСТ працює? Знаю в Україні є філія в Києві, хочу замовити, цікавить як вони вирішують з пересилкою.
Працює нормально. Беру у них багато всяких з/ч. Для того потрібно зареєструватися у них на сайті, потім вибираєш по каталогу запчастину, воно тобі видає оригінал і замінники, з цінами. Вибираєш шо тобі потрібно і в корзину. Далі тобі на е-майл приходить рахунок на оплату, оплачуєш і чекаєш шоб товар приїхав на склад. Як приїде, тобі звонить менеджер і питає, чим тобі відправити. Домовляєтесь і отримуєш собі товар.
шось там ціни не альо. лямбди там в 2-3 рази дорожчі чим по львову . розподільник палива на ауді aar 2,3 - 31 193,25 грн. здуріти можна.