світиться лампочка акумулятора

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Lesuk, 18 кві 2009.

  1. Lesuk

    Lesuk Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.6 1989
    Привіт! В мене вчора виникла проблема: горить лампочка акумулятора і тупувато заволиться!! підкажіть що це може бути!!! Дякую
     
  2. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Це свідчить про те, що в тебе не іде зарядка на акум! Можливо в тебе уже розрядився акум від того що генератор не дає заряду батереї, тому і тупувато заводиться. Дивися до щіток генератора!
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Lesuk

    Lesuk Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.6 1989
    справа в тому що в мене стоїть новий акумулятор!! я весь вчорашній день з тим проїздив, коли були високі обороти то вона гасла і більше не світилася,а нині вона не гасне і мене то дратує!! Як мені подивитися до щіток генератора???
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    збоку в генератор вкручена така "таблетка" двома винтами на хрест. Їх відкручуєш і дістаєш її разом зі щітками. Помилитись не можливо
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. @ndriy

    @ndriy Active Member

    Авто:
    VW Т4
    Поїдь краще до електрика Міши в селі Сопошин!!!!
     
  6. Lesuk

    Lesuk Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.6 1989
    так і зробля всім дякую за допомогу!!!
     
  7. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Там роботи на 15 хв- доступ до генератора відмінний,ключем попускаєш болт натяжки ременя генератора, знімаєш пас, витягуєш генератор, відкручуєш ті контакти в народі "шоколадка" чи "шиколадка", коштує не дорого, точно не пригадаю.Заодно глянь на стан підшипника.Збирається в зворотньому порядку, ремінь натягуєш вставивши монтіровку між генератором і блоком, тягнеш з розумом. Як будеш натягувати пас, подивись до ще до стану водяної помпи.
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Невже необхідно в 1,6 тре для цього генератор знімати!? В себе в 1,3 тупо викрутив і все.
    Думаю польська шоколадка взборі коштуватиме не менше 150 грн. Думаю це не так вже й недорого. Недорого - це випаяти 2 зношені щітки і по 5 грн купити 2 жигульовські. Таким чином регулятор напруги (он же шоколадка) лишається оригінальним, а щітки вони й в Африці щітки.
    Удачі.
     
  9. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Можна і так, ще дешевше.
    А скільки майстри беруть за переборку генератора?
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Сам розумієш - все залежить від того що входить в "переборку". Одна справа перепаювати щітки а інша перемотувати обмотку. Але факт того що вони не зроблять дешевше/краще ніж ти сам собі зробиш.
     
  11. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    є в мене хороший майстер!!!!можу домовитись,щоб перебрав тобі повністю,зробить тобі дешево...як для мене,то мій колега!
     
  12. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Шановні колеги!!! Маю такі симптоми... Лампочка зарядки акумулятора світиться лише на високих оборотах... Зразу відмічу що шокодадка поміняна, генератор тоже. Акумулятор теж новий поставив. Ще замітив що на акумулятор йде зарядка 13.5 вольт - без нагрузки... що це може бути?
     
  13. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    в мене таке було теж носив генератор на переборку виявився нормальний потім коли мене на буксирі притягли на стоянку бо розрядився акум в заторі то почали шукати наполегливо. Причина виявилась банальна радіатор був погано закріплений і перетер дріт. Поки було перетерто півдроту то акум на високих заряджався а потім взагалі перетерся. То я до дого шо може би ви до дротів глянули ?
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Проблема в тому що тут все навпаки - лампа на високих горить

    Хоч шоколадка і міняна але думаю причина в ній. Теорія така що на акум йде завелика напруга. Перевірити просто - бери тестер і міряй на високих обертах напругу на акумі. Якщо більша ніж 14.5 то певнє чоколяда.
     
  15. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    А нуда я забув сказати шо лампочка на оборотах високих теж гасла на низьких горіла.
     
  16. dunkan

    dunkan Active Member

    Авто:
    passat B4 1996,Оpel vectra C 2004
    там звістно роботи на 15 хв,а якщо дійсно поблема в ньому бо в мене була така проблема, взяв паяльник і перепаяв,усе гуд.а якщо маєш стару кофемолку тоді взагалі супер,в мене була якрас згорівша болгарка то я з неї зняв усе гуд вони ідентичні:gamer:а до того я провірив дуже просто завів машину,зняв клеми з машини і девився чи проблема в ньому була все гуд після того було і на дальних світило добре а до того то вони пропадали,або маятіли
     
    Останнє редагування: 22 лип 2009
  17. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    !!!!!!!!!
    я ж пишу

     
  18. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Діма в мене навпаки все гаразд на низьких оборотах а на високих - горить(жевріє) лампочка і ше я заміряв тестером напруга на акумулятор падає до 12В
     
  19. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Чоколяда нова але кітайска ІМХО. думаю треба буде дивитися до неї... Хоча від того як я її поставив і сталась поломка - вона справно працювала 2 місяці...
     
  20. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    Привіт всім

    сьогодні виникла аналогічна проблеми

    коли їду спокійну не давлю на газ лампочка поволі згасає але навіть тоді тмяно блимає

    колиж давлю на газ то починає блимати але вже яскравіше в чому може бути баг ?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)