Привіт усім! Народ допоможіть вирішити проблемку. Вчора пропав сигнал, щось там ковирявся , сигналу не зробив - а зате охормив нову поломку. В моєму GOLFi II (1.6 дизель) чомусь почала ледве світитися зелена лампочка (вказує повороти), підкажіть будь-ласка, що це може означати і при можливості, що я начудив. Деякі нюанси: в мене була сигналка (ставив не майстер, а :wacko1, мені її зняли пів року тому і трохи матюкалися, казали що було б добре змінити трохи електрики (перід) - але зробили на силу. Підкажіть ще будь-ласка де можна знайти проводку до GOLFi II (1.6 дизель), і скіко то добро коштує????
Суті допису не розумію бо не знаю слова "охормив" от тепер і не понятно - ти щось поламав чи в тебе так було постійно? В мене така ж фігня. Лампочка повністю тухне тільки коли працюють поворотники або виключене запалення. Причина в неоригінальноому реле поворотників. Тре міняти.
Те саме. Зрозуміло. Тільки таке сталося вчора, а не постійно! Реле клацає..., а от до кнопки уваги не приділяв! А на рахунок проводки до GOLFi II (1.6 дизель), і скіко то добро коштує????
PIRAT, а нах тобі міняти всю проводку?! Подивись справді до аварійки, почисть контакти підрульового переключателя поворотів, подивись проводку яка йде до переключателя чи ніде не коротить, або не обірвало. . !
Не суть тільки в "лампочці зеленого кольору" Як писав раніше: {(в мене була сигналка (ставив не майстер, а :wacko1:- дротів в дра рази більше ніж потрібно), мені її зняли пів року тому і трохи матюкалися, казали що було б добре змінити трохи електрики (перід) - але зробили на силу.)} Після деякого часу на запобіжнику 18 (якщо не помиляюся де сигнал) взагалі нема струму - нема сигналу. Реле дального-ближнього світла, або кнопка вкл габаритів горить при 1год їзді на дальньому світлі. В заді працювали тільки фари. Задню проводку перебрав і все в порядку - все працює. А на перід хочеться зберегри кольори дротів. Через це і хочеться зробити на совість.
знєм ми таких майстрів.... :ireful: дивись на слідуючий раз, як поміняєш проводку, скажуть - міняй машину. знайди схему з проводкою і гарно все перебири. лишнє - викинь.
Над таким також думав - ніхто тобі добра не зробить, якщо сам собі не зробиш. Знайдеться трохи вільного часу, подумаємо, помозгуємо і добємося мети. Тоді думаю пора закривати тему. Якщо є якісь цікаві ідеї - дописуйте!!!
в мене похожа ситуація з сигналкою. Але я ще туда не лазив. все працює. крім сигналки. вона мені не треба. захочуть - разом з нею вкрадуть, але на майбутнє - викину все лишнє. схеми вже поскачував. треба трохи часу
Не зовсім зрозуміло описав - поконкретніше. Питання - зараз працють фари заднього ходу (якщо не працюють глянь чи є напруга на 15 запобіжнику)? І чи є напруга крім 18 запобіжника ще й на 16? Це по схемам для бензинових версій до 87модельного року включно, але думаю в дизелі такі ж схеми. Напишеш виміри в цих точках - можна буде конкретніше визначити причину.
Привіт усім, хто це читає! Взагалі то усе повязане із проводкою задньої частини автомобіля працює! На 16 запобіжику не дивився, там вроді сигнал низького тону. А схеми вказують на таке: {Расположение реле в блоке (модель Golf выпуска до 07.1989 г. и модель Jetta до 12.1988 г.) або Цепи, защищаемые предохранителями (модель Golf выпуска до 07.1989 г. и модель Jetta до 12.1988 г.)}, а у вас джета. А дизель і бензин маюже не відрізняються, тільки по параметрах паливної системи.
Аналогічно. Що конкретно зараз НЕ ПРАЦЮЄ, або ПРАЦЮЄ НЕ ПРАВИЛЬНО?! Якщо проблема лише в контрольній лампочці поворотів - то вона і в мене трошки підсвічується коли включенне запалення, пропадає після заведення машини - проблеми в цьому не бачу.
--- Працює не правильно: 1) лампочка поворотів - лампочка повністю тухне тільки коли працюють поворотники або виключене запалення. 2) світло дальнє - коли їдеш більше як прибл. 1 год - горить реле дальнього світла, або кнопка, якою включаються прибори. --- Не працює: 1) сигнал 2) індикатор ручніка (але час від часу зявляється)
О, тепер можна шось думати. Що мається на увазі під реле дального світла - в нас же в гольфах релюшки з заводу не йшли. "Кнопка якою включаться прибори" - це кнопка включення габаритів/фар? Можливо в тебе не стандартні лампочки завеликої потужності стоять і через то горить вимикач. Сигнал - ще раз раджу перевірити напругу на 18 і 16 запобіжнику, якщо вона там є то перевірити релюшку №6, якщо і там є - тоді залишається кнопка на кермі. На рахунок ручніка - більше схоже на поганий контакт - можливо кінцевик під ручніком вже йде спати.
Так то та сама кнопка! Решітка у мене на 4 фари. При включенні на дальнє світло включаються усі чотири фари. На ближнє - дві. На всіх фарах стоять 55+20%. При включенні на дальнє світло яскравість світла зменшується в порівнянні з ближнім. Постійно горить (крім кнопки включення габаритів/фар ) один і той же запобіжник дальнього світла. В мене такі підозри, що там або коротить, або є послідовне включення фар! На 18 зап. напруги нема, на 16 не дивився. На рахунок релюшки 6, то в мене там стоїть фішка яка замикає два контакти (а по схемам має бути реле). Кнопка на рулі працює, там усе продзвонив.
Я тиждень назад змінив всю проводку. Поставив від гольфа 91 чи 92 року випуску, проти проводки мого 85року. Так от в мене(за ту проводку що стояла мовчу бо хтось робив до мене) на новій проводці на сигнал підходить 2 провода на 1ому йде постійний мінус, а на другому мінус коли натискаєш кнопку на кермі. Я взяв другий і біля самого сигналу через реле підключив його(тобто кнопкою в мене вмикається реле, а воно вмикає сигнал). На рахунок лампочки ручника то я згоден що проблема в кінцевику. Зніми ,почисть. На рахунок дальнього світла попробуй відєднати внутрішні фари, або підключи через реле. Яб запропонував тобі свою проводку за +1 але вона в такому стані що поки розберешся що і куди то буде -10(тай знімав я її неохайно, потрібен розєм - є кусачки, клац-є розєм).
якщо індикатор поворотів постійно горить, повороти не працюють, а аварійка працює, це згорів запобіжник поворотів, я не памятаю який він там саме, але перевір всі і знайдеш несправний. У мене таке колись було.
щоб не створювати нову тему продовжу цю. вчора їду я спокійно по вулицях Львова, і коли включив правий поворот - почав мигати і правий і легенько лівий і на панелі приладів і на самій машині. тобто як аварійка, тільки ліва сторона легше трошки. і кнопка біля включателя габаритів і фар моргає аварійкою. коли включаю лівий поворот - все гаразд. мигає тільки лівий. тільки коли правий - починають мигати всі поворотники і лампочки на панельці приладів. що то може бути?
відключи шлейф задньої фари і включи правий поворот подивишся чи так само буде якщо не так то шукай замикання на массу, окислені контакти