Відповідь: Світло Це залежить від коштів які Ти готовий на це потратити. Тільки не потрібно ставити лампочки на 100 Вт.
Відповідь: Світло Я вже пробував ставити, нічого недало і стікло поміняв, як світило так і світить дальше. А які взагалі варіанти є окрім як міняти повністю фари?
Відповідь: Світло Спробуй ще їх настоїти на стенді. Підїдь на сервіс і попроси світло настроїти. Ще дуже допомагає підключення напряму до АКБ через реле. Щоб понизити втрати в довгих дротах. ЗІ Ну й допомогти може, якщо нічого із мною написанного не допоможе, установка ксенону у фари.
Відповідь: Світло Ще можеш попробувати лампочки типу "Philips Vision 25+" (ну шось типу того, є вроді і 30+ і ін.). А ксенони якщо захочиш ставити, то треба спершу поставити лінзовану оптику і бажано омивач фар. (на ксенони треба виділити приблизно 300-450 у.о., ну це якщо не брати китайські).
Відповідь: Світло Звиняй, у Львові не знаю, де такі стенди. Приїджай на Запоріжжя, я покажу, де у нас настроїти світло можна!
Відповідь: Світло Стенд сильнішого світла не зробить. На кожну лампочку треба ставити реле, причому якомога ближче до фари. Що таке реле і як воно працює - скаже будь який автоелектрик, зрештою будь-який і поставить. Різниця в світлі буде суттєвою.
Відповідь: Світло А в якому стані в тебе оптика на фарах? Якшо вона потускніла, то ніякі 100-ки тобі вже не поможуть, будеш тільки більше зустрічних сліпити, а толку... Я недавно замінив одну биту на нову тайванську "DEPO". Ласпочку залишив рідну 60В. - світить не гірше ніж інша хеллівська :-D
Відповідь: Світло Так, стенд не зробить сільніший світлопоток, але стенд настроїть ПРАВИЛЬНО цей поток. А це часто запорука гарного світла. Але полюбому включення ламп зробити потрібно через реле.
Відповідь: Світло У мене в одній фарі штатна лямпа стоїть , в іншій отой філіпс +20. Чесно кажучи різниці ніякої. Все це як з козла молока Люди кажуть треба оптику міняти, стара потускніла з часом. А піднімати напругу на лампах за допомогою реле, при умові що оптика стара - не бачу сенсу. Хіба інших сліпити. Бісить таке страшно. Понатикують в жигулі і москвічі потужних ламп, не враховуючи що оптика не розрахована під них, і сліплять народ .... Це моя суб'єктивна думка
Відповідь: Світло на старих машинах сліпучі фари тому що лампи базарні, не відфокусовані. Вік оптики не впливає на сліплення чи несліплення, якщо лампа відфокусована і висота контура правильна, став туди хоч 1000 ват, вона на ближньому нікого не засліпить.
Відповідь: Світло Якщо лампочка фірма, а спіраль првисла від старості теж буде розфокусовано і сліпитиме зустрічні автівки. А так, заводська оптика з фірмовою (сфокусованою) лампою ніколи не буде сліпити зустрічні.
Відповідь: Світло знайомий на джету ставив лампочки 100Вт, але не китай, казав еффект був вражаючий. Там кажись з заводу релюшки на фари стоять, а вот в пассат треба ставити релле а потім можна і 100. Принаймні я так планую в себе зробити.
Відповідь: Світло Дуже не раджу такого робити. По-перше, лампи такої потужності бувають тільки китайські (невідфокусовані, світять хз куди). Такі лампи заборонені, і нормальні виробники їх не випускають, а вдосконалюють лампи з дозволеною потужністю (екзампл-філіпс або осрам +50, в окремій темі описував ці лампи і їх переваги, так скамо демонстрував різницю на зїзді на джетті Олександри). по-друге, світити ліпше не буде, тому що світло більшої яскравості від невідфокусованих китайських ламп буде розсіяним, або направленим на самольоти, толку ноль, а сліпити зустрічних буде конкретно. по-третє, вигорить оптика зсередини (відбивач стане чорним або сплавиться), а потім швидше піде спати генератор... Так шо, робимо висновки...
Відповідь: Світло Я підтримую ідею. Від потужної лампи світла більше але важливо не кількість чи сила променів, а важливо куди вони світять (а це означає куди рефрактор фари їх спрямує - фокус). Додано через 1 хвилину І ще хотілося б сказати: НЕ СТАВТЕ ГОЛУБИХ ЛАМП! Біле світло є більш практичним.