В мене на Т5 дивний шум на холостому ході. При вижатій муфті щеплення даний шум пропадає. Чи в когось були такі симптоми роботи двигуна. Але це ще не все, при швидкості 60 км/год і ввімкнутій 5 передачі появляться дзвін і при швидкості вище 80 км/год він пропадає. Ці дві речі дуже сильно мене вибивають з колії і хочеться позбутися свого автомобіля. Підкажіть, можливо, у Львові є добрі майстри які б могли послухати роботу мого автомобіля і усунути ці проблеми. Дякую за швидкі відповіді.
Скоріше всього то щось в коробці.То не хороша штука коли щось шумить дзвенить. Треба слухати і оцінювати на скілько воно погано чи не погано..... чи можна ще їздити чи треба на ремонт. Дзвони 097 544 68 49 Юра послухаєм і щось порадимо. ---------------------------- з свічками також порадимо.
Дякую хлопці за відповідь, швидше всього, що час в мене знайдеться на наступному тижні. Можливо зі дзвонимося, ще розкажіть на чому ви спеціалізуєтеся? Ви тільки можете порадити чи й вирішити мою проблему?
Це справа не в КПП,це швидше всього справа в маховику.Т5 з двигуном 1,9TDI має таку "хворобу",особливо це стосується машин 2003-2005 років випуску.Експлуатація автомобіля небажана,треба чим швидше усунути дану проблему щоб потім не ремонтувати КПП.
Це буде видно при демонтажі КПП,якщо ти довго не експлуатуєш машину з цією проблемою,то заміни маховика може вистачити,деколи треба ще і поміняти комплект зчеплення з підшипником витиску.Можеш написати номер кузова в "приват",я тобі скажу орієнтовні ціни на запчастини і роботу.
А до чого тут маховик? Здається він тут взагалі нідочого. Проблема з маховиком була б можливою коли б дзвін залежав від обертів а не від набраної швидкості... Чекайте. Так 60км/час і 5та передача!? Як на мене то замало. І нібось дзвін зявляється коли газуєш на 60-ти, а якщо відпустиш газ то не дзвенить. Вопщем просто двигуну важко. Як на мене то вчлючати 5-ту на 60 - то не добре
Я теж до такої думки притримуюся, але такого дзвону на жодному автомобілі я не чув, лише на старих маршрутках щось подібне чути, які по місту їздять.
"В мене на Т5 дивний шум на холостому ході. При вижатій муфті щеплення даний шум пропадає. Чи в когось були такі симптоми роботи двигуна... " Ось до чого маховик,а про дзвін на 5-ій це окрема розмова і маховик до дзвону дійсно не має ніякого відношення.Забули про що мова починалася? :D
Цікаво, якщо вилікувати цю "хоробу" то на чи надовго цього стане? А які ще варіанти будуть нарахунок 5 передачі? Чи є на форумі ще власники Т5. Розкажіть, будьте добрі, що у Вас відбувається з авто при швидкості 60 км/год і увімкнутий 5 передачі. В мого батька на Т4 такої проблеми не має. 5 можна увімкнути хоч при 50, і нічого подібного немає. Мотор 2.5 (75кВт).
Хлопці що ви тут в гадалки бавитесь. Така поломка тільки на місці визначається і то не завжди. Часом можна пів машини розібрати поки причина знайдеться. На 5 передачі на 50 км скоріше всьго піввісь дзенькає, коли машина в натяжку йде тобто скоро якомусь Шрусу будуть кранти, а шумить вижимний. Але може бути що завгодно
Мої проблеми вирішено: 1. Шум на холостому ході. Обійшлося заміною демферного маховика і муфти щеплення в зборі. 2. Дзвін при вмиканні 5 передачі на швидкості 60 км/год. Пошкоджено сальник на коробці передач і з неї вигнало частину масла. Після вихідних виставлю фото і зроблю повний звіт по роботі.
Ні це не фередо. Фередо в моєму розумінні це муфта щеплення (корзина, диск щеплення, вижимний підшипник...), а демферний маховик - це диск з вінцем (шестернею) для стартера, який складається з двох частин і між якими є пружини так звані демфера.
Я вже погуглив, зрозумів принцип. Получається що в тебе демпферний маховик а зчеплення бездемпферне на відміну від наприклад Гольфа 2,3.
В мене Т4 2,5 (75КВт) також диринчить на холостому ході, сказали демпфер треба міняти - 700 Евро!!!!!!!!!!!! А скільки обійшлось Вам поміняти демферний маховик і муфти щеплення в зборі??????