Таке питання! Двигло SB на Г2?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Golfmen, 11 гру 2012.

  1. Golfmen

    Golfmen Новачок

    Авто:
    Golf
    Сколько будет стоить двигло(модели SB)+коробка+все навесное
    И стоимость работы по перекидыванию?
     
  2. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    дорого.в районі 1к уо.
    на мою думку ставити афн буде вигідніше.
    найти живий сб тяжко.Афн буде коштувати ті самі гроші, але з меншим пробігом. До того потужніший і витрати пального однакові з сб
     
  3. vanadium

    vanadium Початківець

    Авто:
    vw golf 2
    залишилось знайти родовище AFN-нів :yes:
     
  4. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    а які там витрати пального на афн?
     
  5. Pazzi_tiff

    Pazzi_tiff Active Member

    Авто:
    VW Golf II GL 1.6 1986
    6-7 літрів,SB - це динозавр,який вже вмер! раціональніше 1Z(90к.с) та сама ціна до 1000$,або AFN(110) але ціна буде 1300$
     
  6. vanadium

    vanadium Початківець

    Авто:
    vw golf 2
    звісно SB - це мотор який набагато випередив свій час, німці з ним взули усіх дизельних виробників від японяк до америкосів
    до речі, розхід у серії TDI 5 літрів на 100 в залежності від стилю їзди та настройок ЕБУ, майстер каже що там нескладним компютерним втручанням можна легко і безболісно для здоров'я авто пришити додатково 30-40 коняк, ну звісно розхід тоді буде більше
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Зараз замість бензини 1.3 ставимо 1Z.....як поставимо то будемо бачити що є що і які підводні камені
     
  8. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    а можна подетальніше про бюджет того всього і що робили і за скільки з документами?
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Бюджет не малий - співрозмірний з переоробкою машини з правого руля на лівий. Є проблема з інтеркуллером - не влізається, міняється розміщення АКБ і бачків на обмивку вікон і охолодження, фактично переробляється підкапотне розміщення елементів, повністю міняється проводка, паливопроводи, паливний бак, підганяється приборка під рідну панель ну і ще в процесі повилізає напевно купа всяких технічних нюансів. Переоформленням документів не займаюсь - нічого не можу сказати, але питання вирішується.
     
  10. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    добре тоді задам запитання по іншому. а якщо на Б4 поставити AFN(він там ішов, тому колхозити нічого не треба) в скільки б це вийшло під ключ
    типу
    1)силова установка і все необхідне, зняте з донора(?$)
    2)вартість робіт по перекидці(?$)
    3)хоча б орієнтовна вартість того щоб правильно переоформити на дизель(?$)
     
  11. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Доброго дня, мав можливість займатись цим питанням коли захотів поміняти на свому В2 з 1.6D на 1.9D або 1.9TD.
    1) відносно силової установки однозначно вигідніше брати цілого донора з декількох причин:
    - підчас перекидання двигуна однозначно виникнуть проблеми з додатковими комплектуючими (навісне обладнання, управління двигуна, релюшки на щитку запобіжників, щиток........);
    - по ціні на найдешевшому шроті сам двигун з навісним може бути стільки ж коштувати скільки ціла машина без документів (перевіряв і прораховував і на наших шротах, і на польських сайтах, і говорив з хлопцями які ганяють машини зза бугра);
    - краще брати цілу машину, бо однозначно буде видно в якому стані двигун, навіть якщо гнилий кузов (таких варіантів досить багато і по ціні досить привабливі, бо сам собі таку взяв (В3 на ходу універсал за 700 зелених)) і можна ще й спихнути що ціле, щей мінімум 1/3 вартості повернеться.
    2) По ціні за перекидання не знаю, бо сам це робив, але було би досить дорого, так як тільки переборка НВТ і заміна розпилювачів форсунок - і все це налаштовування на стенді - влетів до 2000 грн (а це, на мою думку, варто зробити, бо маючи все під носом і потім ще раз лізти не хочеться, та й добе що зробив, бо солярка через форсунки практично не продалювалась).
    3) Взнавав за переоформлення техпаспорту відносно об`єму двигуна з 1,6D на 1,9D. Все це робиться через Киів,- в нас в МРЕВ ДАІ оформляються документи і відсилаються в Киів для отримання дозволу на заміну об`єму двигуна. По часу говорили що від 1 до двох тижнів, а по грошах від 3500 грн до 4000 з послугами, тому я взяв В3 з 1,6 TDI SB і нічого не треба переоформляти!!!
    Двигун просто дракон, якщо рушаю з першоі передачі, а при переключенні на другу можу зробити пробуксовку не даючи обертів більше 2500!!!
     
  12. vanadium

    vanadium Початківець

    Авто:
    vw golf 2
    донора приганяв?
     
  13. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    якщо в мене 2000см^3 бензин і треба перейти на менший обєм 1900см^3 дизеля?
    мене цікавить як іде зміна на папері типу пального
     
  14. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Так донора приганяв!
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну що що йшов. Розміщення елементів у підкапотному суттєво відрізняється дизель- бензин. Більший АКБ - тре переварювати сідло а відповідно переміщати водяні бачки, інтеркуллер, інакший радіатор, інакше ідуть патрубки, інакший діаметр вихлопу, інакше ідуть паливопроводи, додатково фільтр тонкої очистки, інакший компютер, інакша проводка, інакша релейна панель... коротше кажучи купа всього інакшого, а підкапотний простір однаковий...))))). Поміняти дизель на дизель - то майже нічого не треба міняти... бензин дизель - тре все переробляти фактично по новому скласти пів машини. Бюджет в 1к дол - дуже і дуже скромний і напевно в нього трудно буде вкластися. По документах треба просто розібратись...там основний документ напевно - експертиза технічного стану... треба просто висянити методику як влада реєструє всякі самоделкі. Як побачу автора проекту то щось випитаю в нього
     
  16. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    та це само собою, що треба мати збоку донора дизельного Б4, тоді всі дрібниці будуть доступні. ну а кузов по етці є тільки 4-х моделей(4 кат номера) - універсал і седан і люк, не люк.
    КУМ, от скільки б коштувала б робота по перекидці з Б4 на Б4?
     
  17. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    А не краще свій В4(бензиновий) продати, а дизельний купити. А потім за ті гроші, що планував використати на перекидку пустити на доробку вже дизельного. Мені здається такий варіант кращий.
    Це моє ІМХО.
     
  18. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    варіант то непоганий, але зараз тяжкувато щось продати
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    то треба конкретно дивитись. Бо зараз ми донором маємо Г3 і кидаємо на Г2... а Г3 Г2 мають різні розміри підкапотного - різниця в 3 см і вже інтеркуллер не влізає. В Б4 таких проблем би не мало бути. Але що тут гадати от в пятницю здибанка .... приїдь і і якби Руслан підскочив.....то поставили б рядом подивились і можна щось конкретніше сказати як багато тре переробляти... я от не пямятаю як на дізелю Б4 АКБ стоїть чи вони там лишили паралейно панелі чи розвернули як на Г3 бо від того вся компоновка міняється.
     
  20. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Переробити бензин на дизель це велика проблема. Я про доки. Знайомий який буси ганяє і крюки в мреві має казав що з нього стільки грошей запросили що він збився з тої ідеї хоча мав на руках готового донора.

    А ще Рулез зроби поправку на коробку яку міняти теж доведеться мабуть.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)