Тахометр на Passat B3

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем GANG, 3 кві 2013.

  1. GANG

    GANG Новачок

    Авто:
    Volkswagen Passat b3
    Привіт всім!

    Потрібен тахометр на Passat B3
    Я так розумію є два варіанти
    1. Найти бу панель з тахометром
    2. Поставити електронний тахометр

    тому в мене є пару питань по №1 і №2
    1.
    - Можливо в когось ще завалялась така панель ? або ви знаєте де її можна найти ?
    2.
    - Хто може порадити майстра у Львові до якого можна підїхати з елетронним тахометром і він легко і швидко його поставить ?
    - Де можна найти якісь цікаві електричні тахометри ?

    Наперед дякою за відповіді
     
  2. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Також давно цікавило це питання. Але:

    1) пропонували шалені ціни за такі панелі, нові мабуть коштують дешевше. Тепер я бачу, що час від часу пропонують такі панелі, і навіть не так вже й дорого - 200-300 грн. Щодо панелі - треба зважати на роз'єми, на шкалу спідометра, навіть на розміщення індикаторів повороту (якщо не так - поправте);

    2) електронні такі "штуки" продають, але чи точні вони, бо використовують не механічний принцип дії справжнього тахометра, як я розумію. Не маючи ні часу, ні бажання встановлювати це самостійно, так і не знайшов бажаючих допомогти за НЕ безкоштовно поставити такий прилад.

    Тому кинувся того. Тим більше коробка-автомат, то навіщо тахометр. Я ж не гонщик.
     
  3. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    1. Поставити електронний і шукати панель ( ящо важко знайти відразу )
    Бажано купляти БК ( бортові компютери )
    На дізель і на бензин різні. Якщо дизель - то на генераторі бажаний роз"єм W.
    Можу встановити одне і друге.
    http://ukr.aukro.ua/listing.php/search?string=БК&category=28641

    Можеш пошукати дешевше на підзамче в ВАЗ магазині.
    Уточняй для якого двигуна прибор ( на коробці пише )
     
    Останнє редагування: 3 кві 2013
  4. GANG

    GANG Новачок

    Авто:
    Volkswagen Passat b3
    Я просто думаю якщо ставити вже електронний тахометр то ставити щось
    що зчитуває додаткові парметри

    Я ніяк не можу нагугли який протокол використовує мозок машини для діагностики (якщо він там взагалі є)

    поки найшов що multitronics підтримує протоколи від WV - "VAG"
    http://www.multitronics.ru/vag/
    хтось пробував таке ?
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Який в тебе двигун і вприск?
    Скоріе за все, що в тебе просто KL лінія і все. Подивися ро"єм під чохлом ручки КПП. Один чорний, другий білий.
    Я в пасаті ставив аналоговий тахометр з фіата. З приборки його вирізав, зробив корпус йому і поставив на панелі зліва біля динаміка. Він інформативний, а не просто циферки...
    Під"єднувався на пряму на сигнальний провід катушки запалення.
     
  6. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    лично я бы, взял бы панель приладів с тахометром и не мучился: свою снял, новую поставил, ВСЁ...
     
  7. GANG

    GANG Новачок

    Авто:
    Volkswagen Passat b3
    2 Shaggy
    1.8 бензин, моноінжектор
    є два роз'єма, чорний і білий
    я бачив є такі перехідники на OBDII
    http://kiev.prom.ua/p186489-perehodnik-obd-vag.html
    підключивши який я зможу отримувати діагностичну інформацію на компютер ??
    а також обороти і всяке інше на бортовий компютер ?
    http://www.multitronics.ru/vag/


    і по першому варіанту, де шукати панель ? їздити по шротам ?
    також один майтер пропонує що може поставити замість годинника такхометр сам, є якісь ризики від такої модифікації ?

    буду вдячний за відповіді
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Нічого ти там не побачиш... Все правильно щодо перехідників і т.д... Але там нема що читати. Ніякої корисної інформації твій комп не покаже. В мономотроніку все діагностується тестером і там не потрібно ваг-кому.
    Відповідно і БК нічого толком не відображатиме.
     
  9. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Мабуть, в мене інша якась модель, але в мене ваг-ком показує по тих двох роз'ємах і коди та розшифровки помилок, якщо вони з'являються, і різні параметри де яка напруга, і оберти само собою, і температури, в т.ч. і температуру масла в коробці, і ще багато чого цікавого.
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    То дял вас воно цыкаве, але насправды не інформативне нічого.
    І так в вас покаже більше всього і тіки через інший ЕБУ і АКПП.
     
  11. GANG

    GANG Новачок

    Авто:
    Volkswagen Passat b3
    міра цікавості інформації - вона для кожного різна

    1. Підлючившись до цих роз'ємів нуотбук я зможу отримувати коди помилок, і всякі інші параметри ?
    2. Підключивши до них бортовий комп я зможу бачити обороти ? і іншу інфу ?
     
  12. GANG

    GANG Новачок

    Авто:
    Volkswagen Passat b3
    Найшов на шроті панель з тахометром
    все так само (розміщення поворотів, шкала швидкості) без MFA

    Хто може порекомендувати електронщика який зможе переставити панелі, перевірити що все ок (в мене ще проблеми з датчиком рівня бензину є)

    наперед дякою ;-)
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Електрика не треба. Стару панель знімаєш - нову ставиш. В штатній проводці все є.
    На рахунок рівня палива то побачиш зразу чи в панелі справа чи в проводці.
     
  14. GANG

    GANG Новачок

    Авто:
    Volkswagen Passat b3
    ок, поміняв сам, все запрацювало зразу
    Щодо заміни є один нюанс, про який так і ніхто не написав.
    Зняти то панель приладів просто, а вот щоб поставити назад треба щоб трос спідометра попав в направляючий конус на панелі, що принципі не так і просто
    Помогла порада на інших форумах де рекомендують зі сторони капоту зняти пружинку яка приживає трос до панелі, поставити панель приладів і тоді вже зачіпити пружинку назад - це досить простий і швидкий метод.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)