Привіт всім! Потрібен тахометр на Passat B3 Я так розумію є два варіанти 1. Найти бу панель з тахометром 2. Поставити електронний тахометр тому в мене є пару питань по №1 і №2 1. - Можливо в когось ще завалялась така панель ? або ви знаєте де її можна найти ? 2. - Хто може порадити майстра у Львові до якого можна підїхати з елетронним тахометром і він легко і швидко його поставить ? - Де можна найти якісь цікаві електричні тахометри ? Наперед дякою за відповіді
Також давно цікавило це питання. Але: 1) пропонували шалені ціни за такі панелі, нові мабуть коштують дешевше. Тепер я бачу, що час від часу пропонують такі панелі, і навіть не так вже й дорого - 200-300 грн. Щодо панелі - треба зважати на роз'єми, на шкалу спідометра, навіть на розміщення індикаторів повороту (якщо не так - поправте); 2) електронні такі "штуки" продають, але чи точні вони, бо використовують не механічний принцип дії справжнього тахометра, як я розумію. Не маючи ні часу, ні бажання встановлювати це самостійно, так і не знайшов бажаючих допомогти за НЕ безкоштовно поставити такий прилад. Тому кинувся того. Тим більше коробка-автомат, то навіщо тахометр. Я ж не гонщик.
Привіт 1. Поставити електронний і шукати панель ( ящо важко знайти відразу ) Бажано купляти БК ( бортові компютери ) На дізель і на бензин різні. Якщо дизель - то на генераторі бажаний роз"єм W. Можу встановити одне і друге. http://ukr.aukro.ua/listing.php/search?string=БК&category=28641 Можеш пошукати дешевше на підзамче в ВАЗ магазині. Уточняй для якого двигуна прибор ( на коробці пише )
Я просто думаю якщо ставити вже електронний тахометр то ставити щось що зчитуває додаткові парметри Я ніяк не можу нагугли який протокол використовує мозок машини для діагностики (якщо він там взагалі є) поки найшов що multitronics підтримує протоколи від WV - "VAG" http://www.multitronics.ru/vag/ хтось пробував таке ?
Який в тебе двигун і вприск? Скоріе за все, що в тебе просто KL лінія і все. Подивися ро"єм під чохлом ручки КПП. Один чорний, другий білий. Я в пасаті ставив аналоговий тахометр з фіата. З приборки його вирізав, зробив корпус йому і поставив на панелі зліва біля динаміка. Він інформативний, а не просто циферки... Під"єднувався на пряму на сигнальний провід катушки запалення.
2 Shaggy 1.8 бензин, моноінжектор є два роз'єма, чорний і білий я бачив є такі перехідники на OBDII http://kiev.prom.ua/p186489-perehodnik-obd-vag.html підключивши який я зможу отримувати діагностичну інформацію на компютер ?? а також обороти і всяке інше на бортовий компютер ? http://www.multitronics.ru/vag/ і по першому варіанту, де шукати панель ? їздити по шротам ? також один майтер пропонує що може поставити замість годинника такхометр сам, є якісь ризики від такої модифікації ? буду вдячний за відповіді
Нічого ти там не побачиш... Все правильно щодо перехідників і т.д... Але там нема що читати. Ніякої корисної інформації твій комп не покаже. В мономотроніку все діагностується тестером і там не потрібно ваг-кому. Відповідно і БК нічого толком не відображатиме.
Мабуть, в мене інша якась модель, але в мене ваг-ком показує по тих двох роз'ємах і коди та розшифровки помилок, якщо вони з'являються, і різні параметри де яка напруга, і оберти само собою, і температури, в т.ч. і температуру масла в коробці, і ще багато чого цікавого.
То дял вас воно цыкаве, але насправды не інформативне нічого. І так в вас покаже більше всього і тіки через інший ЕБУ і АКПП.
міра цікавості інформації - вона для кожного різна 1. Підлючившись до цих роз'ємів нуотбук я зможу отримувати коди помилок, і всякі інші параметри ? 2. Підключивши до них бортовий комп я зможу бачити обороти ? і іншу інфу ?
Найшов на шроті панель з тахометром все так само (розміщення поворотів, шкала швидкості) без MFA Хто може порекомендувати електронщика який зможе переставити панелі, перевірити що все ок (в мене ще проблеми з датчиком рівня бензину є) наперед дякою ;-)
Електрика не треба. Стару панель знімаєш - нову ставиш. В штатній проводці все є. На рахунок рівня палива то побачиш зразу чи в панелі справа чи в проводці.
ок, поміняв сам, все запрацювало зразу Щодо заміни є один нюанс, про який так і ніхто не написав. Зняти то панель приладів просто, а вот щоб поставити назад треба щоб трос спідометра попав в направляючий конус на панелі, що принципі не так і просто Помогла порада на інших форумах де рекомендують зі сторони капоту зняти пружинку яка приживає трос до панелі, поставити панель приладів і тоді вже зачіпити пружинку назад - це досить простий і швидкий метод.