Доброго дня шановні форумчани Проблема в наступному: тече антифриз при заведеному двигуні десь з низу картера або з шківа приводу генератора... в чому може бути причина???
До чого там ремінь грм? Помпа тут крутиться окремим ремінем. Вартість помпи колиаатиметься певно від 100 до 300 і більше грн, залежно від виробника. Але я б порекомендував відразу брати кольбеншмідт, бо решта фігня. Sent from my Motorola Atrix HD
Сідай, два! В усіх 8 клапанних моторах VW з обємом менше 1,5 (і деяких 1.6) до якогось там 200х року ремінь ГРМ натягувався ПОМПОЮ. Загальний вигляд получався такий. А вот і сама помпа
Маю все, для Гольф 2 з мотором 1,3, що стосується охолодження : є і водяна помпа, і "навісне" : Для Гольф/Джетта з бензиновим двигуном 1,3л : 1. Бензонасос (SОFАВЕХ)/150грн. 2. Водяна помпа (RUVІLLЕ)/150грн. 3. Генератор 65А (ВОSСН)/300грн. 4. Стартер (ВОSСН)/300грн.
ні. собі двойку, бо в 1.4 вже ролік все-таки є. то в 1.3 і в 1.0 його немає і в ранніх 1.4/1.6 (до 1995).
Розкажи це мотору з маркуванням ABU Під " ранніх 1.4/1.6 (до 1995)" я мав на увазі мотори які ставились на МК3
а можливо таке що помпа могла потекти через несправний клапан на кришці розширувального бачка, до того в мене виганято антифриз з бачка, потім потік один патрубок, потім другий, тепер помпа, можливо получається високий тиск в системі і шукає слабке місце?