Тиждень як почала пропадати охолоджуюча рідина. Поки авто стоїть - не пропадає, стояла на вихідних 2 дні - ні на міліметр не знизилася. Тільки поїжджу кілометрів 5-10 - заглядаю в бачок - а там лееедве на дні. Доливаю літру води (знаю, що води не варто, але наразі це вихід), і знову їжджу 5-10 км, поки замигає лампочка, і знову доливаю. Температура тримається на нормальному рівні, після прогріття машина 85 в середньому. Основна суть в тому, що не можу визначити куди тікає рідина, я вже всюди ніби передивився де знав, шланги, стики, хомути глянув - ну немає ніде підтікань. Як визначити куди л'ється? Може є якийсь метод в когось, може в Кума (під'їхав би на консультацію)? Тому що то не діло так доливати, та й не їзда це. Тільки що (в 12 ночі) на Збоїщах посеред дороги під дощем доливав літру, щоби додому на Наукову доїхати
Ну по-перше воду ти ныколи непобачиш де тече, бо вода витыкає і випаровується відразу не лишаючи слідів практично. Тому все ж краще шукати на антифризі. Залити повно анифризу і грути машині і не їхати, а шукати де тече. Скоріш за все це просто якийсь фланець протікає, коли машина нагрівається і створюється тиск в системі - тоді і сочить десь. Передивися все ззовні що видно. І запасися дзеркалом невеличким!!!! і ліхтариком!!! І подивися уважно всі фланці навколо. Я так останній раз доливав довго, а в мене тріснув боковий фланець який іде в ГБЦ і здається на пічку. Він сочився ззаду і я того не бчив, аж потім таким методом і знайшов.
Дякую за пораду, можливо завтра після роботи тоді так і зроблю. Правда трохи антифризу шкода німецького (якраз бутля є, купив ще восени, щоби на зиму поміняти, але так і не вибрався), чи купити за заправці подешевше тосол якийсь?
Таку велику кількість рідини повинно бути видно куди втікає..... дивись зразу після зупинки авто коли в системі є тиск
в мене знайомий теж мучився правда в нього пежо і підтікало не так швидко, так він накапав в бачок масла здається евкаліптового і вже по запаху знайшов, підтікав патрубок який ішов до пічки, а капало якраз над колектором і випаровувалось так шо і видно не було.
Почекай коли погода суха буде, бо якщо десь знизу тече, то навряд чи побачиш коли поїздиш в дощ, навіть антифриз, а не то що воду...
в мене схоже було минулого року - тріс патрубок, який кріпився до пічки... знайшов його тільки тоді, коли на ногу почало капати, а так і видно небуло - тільки рідина тікала
треба глянути в розширювальний бачок чи не йдуть бульбашки, і чи з вихлопної не йде пара і подивитися чи на свічках нема білого нальоту.
Якщо невидно під капотом то однозначно біля радіатора пічки або сам радіатор, якби це був тосол, то одразуж булоб чути в салоні,- в мене так було коли взяв машину! А якщо кришка бачка погано тримає тоді недостатній тиск в системі охолодження і погана циркуляція і відповідно двіжок швидше гріється та й всеодно б бачок бувби мокрий однозначно!
Прогоріла прокладка ГБЦ. Теж мучався доливав по літрі кожен ранок. Їздиш км 20,а потім доливай. Викрутив свічки і ліхтариком показали мені який із циліндрів блистить яскравіше(вимитий) крайній зліва. Замінив прокладку все гуд. з.і теж всі патрубки і фланці облазив, думав радіатор пічки. Ну поки все вери гуд))
Не видумуй, циркуляція від тиску не залежить. Ти мабуть не бачив конструкції бачка на Б4. Там щоб не ошпарило зроблено подвійну стінку і стікає воно все з задньої стінки бачка непомітно.
Здається навіть не ззадньої стінки, а зі сторони стакана(вже забув, бо було це 4 роки тому), і ті отвори прикриті пластмасовою чорною кришкою. У мене теж була проблема з ОР, і втікала вона через ці отвори(і знайшов ці підтікаття з 10-20 разу). Тільки машину купив, і при їзді піднімалась температура, а коли заглядав у бачок, то рівня не було. При доливанні знову через деякий час рідина втікала. Причина всього була - "лєва" прокладка.