Тече ОР, не знаю куди

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Eller, 8 тра 2012.

  1. Eller

    Eller Active Member

    Авто:
    VW Passat B4 1,8 ABS
    Клубна карта:
    Хочу!
    Тиждень як почала пропадати охолоджуюча рідина. Поки авто стоїть - не пропадає, стояла на вихідних 2 дні - ні на міліметр не знизилася. Тільки поїжджу кілометрів 5-10 - заглядаю в бачок - а там лееедве на дні. Доливаю літру води (знаю, що води не варто, але наразі це вихід), і знову їжджу 5-10 км, поки замигає лампочка, і знову доливаю. Температура тримається на нормальному рівні, після прогріття машина 85 в середньому. Основна суть в тому, що не можу визначити куди тікає рідина, я вже всюди ніби передивився де знав, шланги, стики, хомути глянув - ну немає ніде підтікань. Як визначити куди л'ється? Може є якийсь метод в когось, може в Кума (під'їхав би на консультацію)? Тому що то не діло так доливати, та й не їзда це. Тільки що (в 12 ночі) на Збоїщах посеред дороги під дощем доливав літру, щоби додому на Наукову доїхати :nea:
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну по-перше воду ти ныколи непобачиш де тече, бо вода витыкає і випаровується відразу не лишаючи слідів практично. Тому все ж краще шукати на антифризі. Залити повно анифризу і грути машині і не їхати, а шукати де тече.
    Скоріш за все це просто якийсь фланець протікає, коли машина нагрівається і створюється тиск в системі - тоді і сочить десь.
    Передивися все ззовні що видно. І запасися дзеркалом невеличким!!!! і ліхтариком!!! І подивися уважно всі фланці навколо. Я так останній раз доливав довго, а в мене тріснув боковий фланець який іде в ГБЦ і здається на пічку. Він сочився ззаду і я того не бчив, аж потім таким методом і знайшов.
     
  3. Eller

    Eller Active Member

    Авто:
    VW Passat B4 1,8 ABS
    Клубна карта:
    Хочу!
    Дякую за пораду, можливо завтра після роботи тоді так і зроблю. Правда трохи антифризу шкода німецького (якраз бутля є, купив ще восени, щоби на зиму поміняти, але так і не вибрався), чи купити за заправці подешевше тосол якийсь?
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Таку велику кількість рідини повинно бути видно куди втікає..... дивись зразу після зупинки авто коли в системі є тиск
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не лий візразу антифриз. Дійсно обмацай ще все на воді. Велика втрата води дійсно.
     
  6. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    в мене знайомий теж мучився правда в нього пежо і підтікало не так швидко, так він накапав в бачок масла здається евкаліптового і вже по запаху знайшов, підтікав патрубок який ішов до пічки, а капало якраз над колектором і випаровувалось так шо і видно не було.
     
  7. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    В мене прогоріла прокладка ГБЦ і антифриз попадав в камеру згорання.
     
  8. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    Подивися в салон може пічка тече
     
  9. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Почекай коли погода суха буде, бо якщо десь знизу тече, то навряд чи побачиш коли поїздиш в дощ, навіть антифриз, а не то що воду...
     
  10. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    в мене схоже було минулого року - тріс патрубок, який кріпився до пічки...
    знайшов його тільки тоді, коли на ногу почало капати, а так і видно небуло - тільки рідина тікала
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    класний метод))))) а шанель №5 можна.... соррі за флуд, але метод добрий
     
  12. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    треба глянути в розширювальний бачок чи не йдуть бульбашки, і чи з вихлопної не йде пара і подивитися чи на свічках нема білого нальоту.
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Доречі якщо кришка бачка не тримає тиску то вода льогко випаровується бо майже постійно кипить.
     
  14. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Якщо невидно під капотом то однозначно біля радіатора пічки або сам радіатор, якби це був тосол, то одразуж булоб чути в салоні,- в мене так було коли взяв машину! А якщо кришка бачка погано тримає тоді недостатній тиск в системі охолодження і погана циркуляція і відповідно двіжок швидше гріється та й всеодно б бачок бувби мокрий однозначно!
     
    Останнє редагування: 9 тра 2012
  15. serenkiy

    serenkiy Новачок

    Авто:
    Passat b3
    Прогоріла прокладка ГБЦ. Теж мучався доливав по літрі кожен ранок. Їздиш км 20,а потім доливай. Викрутив свічки і ліхтариком показали мені який із циліндрів блистить яскравіше(вимитий) крайній зліва. Замінив прокладку все гуд.

    з.і теж всі патрубки і фланці облазив, думав радіатор пічки. Ну поки все вери гуд))
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Не видумуй, циркуляція від тиску не залежить.

    Ти мабуть не бачив конструкції бачка на Б4. Там щоб не ошпарило зроблено подвійну стінку і стікає воно все з задньої стінки бачка непомітно.
     
  17. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Здається навіть не ззадньої стінки, а зі сторони стакана(вже забув, бо було це 4 роки тому), і ті отвори прикриті пластмасовою чорною кришкою. У мене теж була проблема з ОР, і втікала вона через ці отвори(і знайшов ці підтікаття з 10-20 разу).
    Тільки машину купив, і при їзді піднімалась температура, а коли заглядав у бачок, то рівня не було. При доливанні знову через деякий час рідина втікала.
    Причина всього була - "лєва" прокладка.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)