у мене проблема, температура двигуна на табло 60 градусів, проїхав 100 км. без перерви і стрілка на 65 градусів і це все, також проблема з стрілкою на показнику повноти баку, заправив повний бак до щелчка, проїхав 100 км як і писав а вона показує що залишилось пів баку я офігів (бак 73 л), на наступний день показало знову майже повний бак, сьогодні показала 1/4, що це ? датчики, термостат? але ще для інфо, температура показує60-65, але вентилятор після тривалої їзди включається. і на 65 градусів.
Відповідь: температура двигуна на табло 60 градусів Шукай в приборці де пропав контакт. Показометри палива і температури прикручені двома гайками до приборки, вони і є контактами, подивись чи добре притягнуті вони чи не відкрутились. А взагалі ти ж здається писав про проблеми з показометром. Шукай поганий контакт.
Відповідь: температура двигуна на табло 60 градусів буквально вчора хтось питав за приборку яка барахлить, і в тебе така ж проблема, схоже що таки баралить нема контакту, або непропай, чи холодна пайка саме в щитку приборів.
Короче шось похоже і в мене, стандартно на приборці показувало 110, в суботу їхавши до дому стрілка стала на 90 і тут я тішився як чорт цвячком)))думав збуося....но на слідуючий день стрілка була на 70, ще на слідуючий на 60, ОР в бачку нижче рівня, долив, толку ноль.....проблема в щитку?!
Схожі проблеми були і вмене: 1. Температура піднімалась теж приблизно 65градусів але вентилятор вмикавсь. 2. Заправляв повний бак палива - показує приблизно 20л. Замінив приборку і чудо все запрацювало, температура 90 і включається вентилятор, повний бак - показує 70л.
Подивись на рік машини .... там нема стабілізатора. Машину на компютерну діагностику. Там приборка теж діагностується.
тепер взагалі нічого не показує, а ше хочу доповнити, шо десь в районі приборки шось коротить, так ніби якесь реле щолкає...ну але воно щолкало і до того!
Блін загубив шаманский бубен і карти таро, а то щас би кнув на картішки, в бубен постукав і сказав в чому свиня зарита...........