При швидкості 140-150км/год температура масла показала 128-130 при зниженні швидкості до 120 км/год температура впала до 110 при середній швидкості по місту рідко піднімається до 105-107 Це при температурі повітря +- 30 На скільки це критично , і через що таке може бути. Антифриз новий, радіатор промитий ззовні та всередині
Ну фіг зна. Загалом 120-130 для масла не критично. Але міняти тоді бажано швидше ніж за 10тисяч. Ну якщо так постійно їздити. Я масло міняю кожні 7-8 тисяч. В мене 120-125 було тіки при постійних 180-200км/год в німаків на автобані. Якщо їхати 160 стабільно то десь 110. Але знов ж таки це залежить від машини, від обертів, радіаторів і тд. Багато факторів. На бензинках думаю вища температура буде.
Дякую всім за відповіді. Мене почали лякати, що для дизеля 130 це багато. Так раніше уваги не звертав, по місту іноді дивишся в пробках, від нічого робити клацаєш кнопку - так середня температура 90-100-105 більше не піднімається, а це у відпустку їхали в Одесу - дорога рівна ну і додав газу щоб каталізатор прогріти та почав дивитися витрати палива та інше, от і помітив температуру. Трохи злякався. але вище не піднімалася. Загалом на трасу виїжджаю 2-3 рази на рік тож часто так не газую. Зимою мив радіатор зовні та всередині, міняв антифриз. Може масляний радіатор промити? Масло міняю менше ніж 10 тис. Чи можна і так їздити???
В мене мотор 1.6 cayc . При швидкості 140/год. на круїзі температура максимум що зауважував була 107.