температура ОР 2.0Е

Тема у розділі 'Audi', створена користувачем Dizel, 28 вер 2009.

  1. Dizel

    Dizel Початківець

    Авто:
    Audi B4 80 Avant 2.0E
    Доброго дня! Цікавить чи хтось має такий двигун і яка у нього робоча температура??? В корках температура не більше 93 градусів, а по трачі менше 80 (напевно, бо шкала не підписана).
    Кришка бачка, термостат поміняні.
     
  2. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Постійна температура на мому 2Е 90-93
     
  3. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ТАК І МАЄ БУТИ. В мене взагалі в корках вентилятор вмикається при 100, а по трасі 80 показує. я вже десь писав про те. нічого в тому страшного нема.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Який код двигуна. Взагалі якщо по трасі набагато менша 80 то не добре.
     
  5. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Чого саме. В моєї сестри на Мерсі С200К більше 80 не піднімається. Ну хіба коли за бортом +40 і дати машині так добре прикурити...
     
  6. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Читай уважно аватар - WVPassat B3 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.підвіска G60 SYNCRO
    ці теми неодноразово піднімались. якщо так бентежить - постав термометра в бачок і відеокамеру вцепи під капот. монітор в салон і все гуд.

    датчик не показую температуру, яка є в усій мережі. на помпі або пічці може бути 100, а на радіаторі - 70. при їзді і роботі помпи - те все гарно змішується і получається, що основна температура - стільки-то і скільки-то
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я не тобі відповідав ...в тебе все нормально..
    А Дізель пише шо по трасі меньше 80. І якщо в ньго дізель то ше може бути якшо бензин то значить що вже термостат не держить. А низька температура дає перерозхід бензину і швидкий знос двигуна
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В неї дізель напевно. Для дізелів таке нормально, а бензинові мотори більш чутливі до температури і працюють при вищих температурах і хочуть мати свій діапазон що встановлений виробником.
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Не пиши "фігні" (вибач за вираженіє). Не має так бути. Стрілка має стояти як вкопана посередині відхиляючись в мешах 5-ти градусів. Те що в тебе вона бродить туда-сюда то не означає що у всіх так має бути. Так, двигун так їздити буде і в найближчих NN тисяч км від цього не вклякне але факт лишається фактом, так бути не повинно!

    В автора топіка не "2Е" двигун.

    Dizel, якого року машина? В неї є комп щоб зробити діагностику чи там все старе і механічне?
    Якщо є можливість то я б на твому місці кинув машину на комп і порівняв фактичну температуру ОР з тою яка на приборці.
    Якщо такої можливості нема то пропоную взнати параметри обох датчиків ОР і потикати тестером, міряючи їх опір і звіряючи з мануалом.

    Ну а в загальному все-таки симптоми поганого термостата.
     
  10. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Буть уважний, глянь на аватар що там пише:
    І який по твойому у автора двигун?
     
  11. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Кузов 202, двигун БЕНЗИНОВИЙ, 2 л. Компресор.
     
  12. Dizel

    Dizel Початківець

    Авто:
    Audi B4 80 Avant 2.0E
    Машіна в мене бензинова мотор - ABK, комп присутній. Просто я знаю, що температура впливає на розхід палива, а він у мене завеликий. На трасі при швидкостях 90-110 виходить 8,5-9л. Може то й нормально, але то ж крейсерська швидкість.
    І ще така штука - після того як заглушиш мотор, то вентилятор включається 3-4 рази :sad: Перший раз на 5хв, а всі наступні рази трохи коротше.
     
  13. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Дядьку, робив діагностику і по температурі мені нічого не показало. все справне і працює гуд.
    Якщо в мене пробивав один дріт на корпус - то зразу видавало помилку.
    ти хочеш сказати, що КД не показала б проблеми з температурою???
     
  14. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    в мене по трасі 10 літрів при швидкості 100км/год. ти ж врахуй Кпп, резину, скіко народу в машині сидить, місцевість
     
    Останнє редагування: 29 вер 2009
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так от якщо на на цій машині постійна температура 80 град. то даю тобі довідку... Температура відкриття термостата практично на всі мерсовскі дволітрові двигуни 87 +/- 2 град. Висновки роби сам.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Провіряй термостат ... на цьому двигуні темпервтура відкриття 92 град. Тобто якщо в пробці 93град то на трасі 92. Після зупинки спрацьовує датчик температури головки. Значить в тебе трохи зависока температура ГБЦ. В принципі він повинен вкл. після зупинки але на короткий проміжок щоб головка остигала рівномірно з блоком.
     
  17. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    В мене 90 град як вкопана стоїть, незалежно від умов
     
  18. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    в мене також
     
  19. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Нічого подібного! В дизелі чи бензині має бути 90, і всьо! В мене шо в одній, шо в другій, так і є!
     
  20. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Я хочу сказати що датчик температури що йде на комп і датчик що йде на приборну панель це 2 різні датчики і КД (компютерна діагностика) не знімає параметри з датчика що йде на панель і не діагностує його. Тому я хочу сказати що треба порівняти т-ру що приходить на комп і на приборку путьом КД.
    Дядьку :) Я тобі й не пропоную робити діагностику я пропоную її робити автору топіка бо власне він (а не ти) хоче розібратися з проблемою
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)