Доброго дня! Цікавить чи хтось має такий двигун і яка у нього робоча температура??? В корках температура не більше 93 градусів, а по трачі менше 80 (напевно, бо шкала не підписана). Кришка бачка, термостат поміняні.
ТАК І МАЄ БУТИ. В мене взагалі в корках вентилятор вмикається при 100, а по трасі 80 показує. я вже десь писав про те. нічого в тому страшного нема.
Чого саме. В моєї сестри на Мерсі С200К більше 80 не піднімається. Ну хіба коли за бортом +40 і дати машині так добре прикурити...
Читай уважно аватар - WVPassat B3 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.підвіска G60 SYNCRO ці теми неодноразово піднімались. якщо так бентежить - постав термометра в бачок і відеокамеру вцепи під капот. монітор в салон і все гуд. датчик не показую температуру, яка є в усій мережі. на помпі або пічці може бути 100, а на радіаторі - 70. при їзді і роботі помпи - те все гарно змішується і получається, що основна температура - стільки-то і скільки-то
Я не тобі відповідав ...в тебе все нормально.. А Дізель пише шо по трасі меньше 80. І якщо в ньго дізель то ше може бути якшо бензин то значить що вже термостат не держить. А низька температура дає перерозхід бензину і швидкий знос двигуна
В неї дізель напевно. Для дізелів таке нормально, а бензинові мотори більш чутливі до температури і працюють при вищих температурах і хочуть мати свій діапазон що встановлений виробником.
Не пиши "фігні" (вибач за вираженіє). Не має так бути. Стрілка має стояти як вкопана посередині відхиляючись в мешах 5-ти градусів. Те що в тебе вона бродить туда-сюда то не означає що у всіх так має бути. Так, двигун так їздити буде і в найближчих NN тисяч км від цього не вклякне але факт лишається фактом, так бути не повинно! В автора топіка не "2Е" двигун. Dizel, якого року машина? В неї є комп щоб зробити діагностику чи там все старе і механічне? Якщо є можливість то я б на твому місці кинув машину на комп і порівняв фактичну температуру ОР з тою яка на приборці. Якщо такої можливості нема то пропоную взнати параметри обох датчиків ОР і потикати тестером, міряючи їх опір і звіряючи з мануалом. Ну а в загальному все-таки симптоми поганого термостата.
Машіна в мене бензинова мотор - ABK, комп присутній. Просто я знаю, що температура впливає на розхід палива, а він у мене завеликий. На трасі при швидкостях 90-110 виходить 8,5-9л. Може то й нормально, але то ж крейсерська швидкість. І ще така штука - після того як заглушиш мотор, то вентилятор включається 3-4 рази Перший раз на 5хв, а всі наступні рази трохи коротше.
Дядьку, робив діагностику і по температурі мені нічого не показало. все справне і працює гуд. Якщо в мене пробивав один дріт на корпус - то зразу видавало помилку. ти хочеш сказати, що КД не показала б проблеми з температурою???
в мене по трасі 10 літрів при швидкості 100км/год. ти ж врахуй Кпп, резину, скіко народу в машині сидить, місцевість
Так от якщо на на цій машині постійна температура 80 град. то даю тобі довідку... Температура відкриття термостата практично на всі мерсовскі дволітрові двигуни 87 +/- 2 град. Висновки роби сам.
Провіряй термостат ... на цьому двигуні темпервтура відкриття 92 град. Тобто якщо в пробці 93град то на трасі 92. Після зупинки спрацьовує датчик температури головки. Значить в тебе трохи зависока температура ГБЦ. В принципі він повинен вкл. після зупинки але на короткий проміжок щоб головка остигала рівномірно з блоком.
Я хочу сказати що датчик температури що йде на комп і датчик що йде на приборну панель це 2 різні датчики і КД (компютерна діагностика) не знімає параметри з датчика що йде на панель і не діагностує його. Тому я хочу сказати що треба порівняти т-ру що приходить на комп і на приборку путьом КД. Дядьку Я тобі й не пропоную робити діагностику я пропоную її робити автору топіка бо власне він (а не ти) хоче розібратися з проблемою