Як по правилах треба замінити 2 колеса в автомобілі на нові якщо 4 підзношені.Куди їх поставити на зад чи на перед? Як пише книжка?
Я завжди ставлю гуму з кращим протектором на зад. Багато хто ставить на перед, бо перед ведучий і перед гальмує сильніше. Я ж ставлю наад бо гальмування і рушання то одна річ... Якщо несе перід, то вивернути можна, проте, якщо в занос зриває зад автомобіля - то цей занос не контрольований практично. Відповідно нову гуму, я б ставив на задню вісь. Хоча все ще залежить від протектора. Але якщо він однаковий то на зад.
Фахівці радять міняти всі 4 колеса ))), але, якщо поки що нема такої можливости, то все-таки 2 кращих ставиться на ведучу вісь.
зазвичай беру 4 колеса, але коли іде сезонна зміна коліс, то з попереднього сезону колеса з ведучої осі мають більший знос, от і приходиться думати
Теж підтримую, тому краще гальмування, рушання під гору і так далі. Але теж не мало важливим є те, що коли на ведучій осі в тебе хороша резина і машина пішла в занос, то в тебе більше шансів витягнути машину з заносу, бо зацепка краща (це саме більше стосується передньопривідних машин). ІМХО
Бо напевно ніколи не їздив на задньоприводному. Задньоприводну набагато легше контролювати при любих заносах.... Це до речі одна з причин чому Мерседеси і БМВ заднеприводні
ну на ту тему є така штука як: передній привід - незрозуміло як вийти з заносу задній привід - незрозуміло як не попасти в занос 4*4 - взагалі нічого онезрозуміло
Мда... скільки людей стільки й думок)) Я наприклад також чув, що кращий протектор має бути ззаду, не залежно від приводу авто, щоб не зносило жопу. Ціла програма була по першому автомобільному, там і Олексій Мочанов і Олександр Салюк, обговорювали це питання і так радили.
Колись мав два кращі колеса, два гірші. Наслухався порад і поставив два гірші на зад, і постійно заносило зад. Переставив на другий сезон кращі на зад і відтоді так і ставлю, якщо протектори різні. Зад відтоді перестав крутитися.