Теоретичне питання про заміну шин

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем AndriY, 7 лют 2013.

  1. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Як по правилах треба замінити 2 колеса в автомобілі на нові якщо 4 підзношені.Куди їх поставити на зад чи на перед? Як пише книжка?
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я завжди ставлю гуму з кращим протектором на зад.
    Багато хто ставить на перед, бо перед ведучий і перед гальмує сильніше.
    Я ж ставлю наад бо гальмування і рушання то одна річ... Якщо несе перід, то вивернути можна, проте, якщо в занос зриває зад автомобіля - то цей занос не контрольований практично.
    Відповідно нову гуму, я б ставив на задню вісь.
    Хоча все ще залежить від протектора. Але якщо він однаковий то на зад.
     
  3. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    а з чого ти взяв що занос задньої осі менш контрольований ніж знос передньої?
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    З власного досвіду?

    Sent from my MB860 using Tapatalk 2
     
  5. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    ну я незнаю, мені наприклад навпаки
     
  6. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Фахівці радять міняти всі 4 колеса ))), але, якщо поки що нема такої можливости, то все-таки 2 кращих ставиться на ведучу вісь.
     
  7. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    зазвичай беру 4 колеса, але коли іде сезонна зміна коліс, то з попереднього сезону колеса з ведучої осі мають більший знос, от і приходиться думати
     
  8. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Теж підтримую, тому краще гальмування, рушання під гору і так далі. Але теж не мало важливим є те, що коли на ведучій осі в тебе хороша резина і машина пішла в занос, то в тебе більше шансів витягнути машину з заносу, бо зацепка краща (це саме більше стосується передньопривідних машин). ІМХО
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Бо напевно ніколи не їздив на задньоприводному. Задньоприводну набагато легше контролювати при любих заносах.... Це до речі одна з причин чому Мерседеси і БМВ заднеприводні
     
  10. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    ну на ту тему є така штука як:
    передній привід - незрозуміло як вийти з заносу
    задній привід - незрозуміло як не попасти в занос
    4*4 - взагалі нічого онезрозуміло
     
  11. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Мда... скільки людей стільки й думок))
    Я наприклад також чув, що кращий протектор має бути ззаду, не залежно від приводу авто, щоб не зносило жопу. Ціла програма була по першому автомобільному, там і Олексій Мочанов і Олександр Салюк, обговорювали це питання і так радили.
     
  12. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Колись мав два кращі колеса, два гірші. Наслухався порад і поставив два гірші на зад, і постійно заносило зад. Переставив на другий сезон кращі на зад і відтоді так і ставлю, якщо протектори різні. Зад відтоді перестав крутитися.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)