термостата і датчик температури

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем vovik07, 20 лис 2017.

  1. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Привіт . Можливо комусь буде цікава і корисна інформація. Я через термостат і датчик загбив два дня часу. Заїжджав на тижні до "кум"а бо замітив що на заливній пробці масла і щуупі була булв рідина як емульсія. Я думав прокладці головки ..опа. Але в розмові дійшли висновку що може бути причиною термостат . так як температура з похолоданням в мене не піднімалась вище 70 по трасі і 80 в місті. Та й в мене підтікав антифриз на флянці де датчики. Питання стало який термостат купувати? Кум радив не купувати термостат де клапан вкритий гумою та я з ним погоджуюсь , гума швидко повідвалюється від металу. В інтернеті знайшов що термостати не погані WAHLER АБО BEHR. Зайшов в автомагазин і попросив Wahler подивився він якраз з прорезиненим клапаном:dntknw: , запропонували такий DSC_0088.JPG DSC_0086.JPG DSC_0087.JPG заїхав в інший магазин за патрубком і запитав за термостат мені дали Wahler але латунний DSC_0092.JPG DSC_0093.JPG DSC_0100.JPG DSC_0098.JPG Розміри однакові але прохід в вахлері більший DSC_0101.JPG Vernet віддав назад в магазин . Зняв свій старий термостат з авто DSC_0111.JPG Behr-tomson 056 121 113D на скільки знаю то це оригінальний термостат який ставився з заводу. А перестав випускатися з 2000 року . Тобто термостату як мінімум 17 роківо_О. Для порівняння і перевірки кинув оба термостати в кастрюлю і почав варити . Термостати почали відкриватися десь 90-92 градуси. Виходить що старий термостат також робочий . І тут була моя помилка. Я почав перевіряти датчики : варив , кипятив , міряв опір . В мене за показання температури на панелі приборів відповідає чорний двох контактний датчик. Пішов купив новий . Знов : варив, кипятив , міряв. Мама вже підколює , каже дай тої зупи попробувати. Знайшов графік в неті і дані з двох датчиків ніяк не попадає в графік. grafik-proverki-datchika-ukazatelya-temperaturi-VW-Passat-B3-B4.jpg По графіку при 100гр має бути 70 Ом в мене на обох датчиках виходить 100 Ом. Почав провіряти панель приладів замість датчика поставив 100 Ом резистор і стрілка замість 90 показує чить більше 70 ставлю на 50 Ом і стрілка показує 110гр якби добре:facepalm:. Задовбала та теорія , думаю підєднаю датчик і буду кипятити прямо на машині. Подовжив дроти від датчика і електро плита DSC_0113.JPG Старий датчик при 90 показує 80 DSC_0107.JPG а при 100 показує 95 . новий датчик при 90 показує 100 а при 100 показує 110 DSC_0110.JPG :dntknw: то піпец. Вирішив збирати то всьо до купи , і думаю ще раз проварю термостати . І виявилося що вони оба відкриваються десь при 90 а от закриваються : новий Вахлер при 84 вже повністю закритий а старий закрився десь при 70 . От і вся причина . Ще провіряв на швидкість реагування тобто на термостат в гарячій воді , коли термостат відкритий , лив горня холодної води. Новий термостат закрився відразу а старий після трьох горнят. Поставив термостат , зібрав машину , завів . Поставив новий датчик Febi . Машина прогрілась почав прогріватись нижній патрубок тобто 90 гр . Стрілка показує 100 а коли включився вентилятор було більше за 110. Поставив старий датчик Maily. При 90 показує 90 вентилятор включився десь 97 . Ніхера не розумію. Сьогодні провіряв на дорозі , все чітко . Х.з з дурними датчиками втратив два дня:suicide:. Але тепер все працює чітко....
     
    • Подобається Подобається x 5
  2. ігор79

    ігор79 Початківець

    Авто:
    Vento 1.8
    Біла емульсія на щупі ,маслозаливній кришці,патрубках вент. картер. газів,появляється від їзди на невеликі відстані,коли двигун не встигає добре прогріватись,в холодну пору року.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Так і є. Але ще коли термостат не тримає робочої температури....
     
  4. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    І не шкода людям часу... купив новий датчик, купив термостат, поставив і спокій. Вони ж копійки вартують.
     
    • Тупо Тупо x 1
  5. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Ти не уважно читав, якраз новий датчик febi, показував завишену температуру на 10 гр. В мене вентилятор вмикався при 110. Можна булоб їздити і так, або взагалі нічого не міняти, пічка як на диво нормально працювала. Але я люблю як все працю так як має бути. А без втраченого часу ти своєї машини знати не будеш.....
     
  6. Andriy251992

    Andriy251992 Початківець

    Авто:
    jetta 2 1.3 1987 карбюратор
    Підкажіть люди добрі. Така пооблема мая ласточка кіпить при любій погоді з включеним вентилятором, шо зимою що літом. Бо при таких обставинах хочу просто поміняти термодаччик ОР І Термостат але які ставиьи незнаю. Чи замвна тих детелий вирішить мою проблему???? . І скиньте марку термодаччика яки має бути на ній і термостата . ( jetta 2 1987 1.3 карбюратор) бо в мене сумніви шо тойшо в мене стоїть. А стоїть АЛ-2141 АЛЯСКА. Прогуглив і він взагалі здається від москвіча. А бо може є хтось хто в тому добре шарить яб підїхав шоб перевірити але бажано в Дрогобицькому районі бо сам я з Трускавця.
     
    Останнє редагування: 10 січ 2018
  7. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    1. там залита вода чи антифриз?
    2. ветилятор постійно включений, чи включається і виключається сам?
    2. чи прогрівається нижній патрубок, що йде до радіатора? якщо ні, то значить заклинив термостат в закритому положенні.
    датчик температури на то не впливає, він просто виводить температуру на понель приладів.
    я б почав з нового термостата і нової охолоджуючої рідини. а ще тут писав майстер (КУМ), що можуть бути забиті канали в блоці циліндрів і рідина погано циркулює, тому перед заміною рідини (при зливанні старої) бажано якось продути ті канали.
     
  8. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    В мене був такий самий двигун, я проходив майже всі круги аду (крім забитих каналів))), яб діяв в наступному порядку:
    1. Термостат під заміну на оригінальний, ціна +- 200 грн
    2. Поміняв би антифриз на черврний або фіолетовий
    3. Перевірив кришку розширювального бачка на роботу клапанів: чи тримає хоч якийсь тиск і чи зтравлює завеликий.

    0. Відкрив би бачок, завів двигун і дивився на зворотню струю - в мене ледь текла на ХХ, і термостат не міг відкритись. Це заміна помпи, зносились-покрошились крильцята. Якщо все ок, тоді з п.1

    П.С. машина стара, часто кулібіни "покращують" тех.характеристики, то глянь зразу чи патрубки в правильному порядку підключені
     
    • Подобається Подобається x 2
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Я тоже мав гємору і мудохання в свій час з сист.охолодження на Г2.
    Тому, якшо цікаво то мож найти мою тему по Г2, полистай і там точно знайдеш шось корисне для себе.
     
  10. Andriy251992

    Andriy251992 Початківець

    Авто:
    jetta 2 1.3 1987 карбюратор
    Вентилятор я закорочую шоб він крутив посотоянно. Залив напочатку зими антіфріз. Він викіпів, з того часу катаюсь на воді . Зливаю якшо стоїть, ба жалко кожного разу 400 сотні зливати. Аде даччик хдається включає вентидятор. Патрубки завжди гарячі і верхній і нижній при роботі. А яким чином сожна продути канали???
     
  11. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    антифриз або тікає десь, або попадає в циліндри. випаровуватись може +- 200гр за рік
     
    • Подобається Подобається x 3
  12. iso22

    iso22 Новачок

    Авто:
    Passat 1.8
    Ви жартуєте :) ?

    ..антифриз і випаровуватись і герметичній системі ) ?
     
    • Не подобається Не подобається x 1
  13. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    якщо патрубки гарячі, а вентилятор сам не крутить - то може бути поганий той датчик, що вкручений в радіатор (фішку з якого ти і закорочуєш, напевно). бо ше є датчик (чорний) той шо в корпусі термостата, він просто виводить температуру на панель.
    як продути - х.з. може якось заколхозити шланг від насоса (колісного) до якогось з патрубків охолодження двигуна.
    ну і помпу водяну перевірити, як там крильчатка, чи всі лопасті є...
    але я так і не зрозумів: якщо вентилятор закоротити, і він постійно крутить - все одно закипає? я теж так трохи їздив, то в мене навіть не прогрівався нормально за таких умов. значить, там точно шось є в каналах або помпа не ганяє добре.
    як варіант, поломані лопасті і забили канал.
     
  14. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    а система не є герметична, кришка на бачку вміє стравлювати лишній тиск. + в мене ніде потьоків не видно, то раз в пів року якраз доливаю 50-100 гр.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    який антифриз ти залив? Аляска або щось +-? І які умови експлуатації авто,що постійно закипає? Бо в мене стрілка майже лягала, коли помпа не качала нормально, і то я не кипів.

    По антифризу: бери HEPU концентрат, але часто підробляють, Лікві Молі рекомендували, і розбавляй водою десь 1:1 (дивись табличку на банці).
     
  16. Andriy251992

    Andriy251992 Початківець

    Авто:
    jetta 2 1.3 1987 карбюратор
    Не
    Аляска точно не бо внеї температрні показники до-30 а заливаю непамятаю точно який на банці температурна межа показує -40 такий рожевого відтінкуя. Умови міські
     
  17. Andriy251992

    Andriy251992 Початківець

    Авто:
    jetta 2 1.3 1987 карбюратор
    Попробую тоді зняти помпу і подивитись.
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Температура кипіння води на висоті +/- 400 м над рівнем моря ( А це Львів) 97-98 град. Робоча температура ОР в ГБЦ десь 102-103 град. Температура кипіння G 12 - 115 град. От і рахуйте на чому варта їздити. Вода закипає в ГБЦ і створює повітряні пробки які перегрівають двигун і ГБЦ
     
  19. Andriy251992

    Andriy251992 Початківець

    Авто:
    jetta 2 1.3 1987 карбюратор
    Просто прікол в тому шой антифріз закипів...
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Антифриз не міг закипіти, бо тоді температура ГБЦ була б більше 115 град... і іі б так покрутило що міг тріснути розпредвал...Скоріше всього дує ГБЦ і завоздушує систему. Бульки в антифризі це гази з циліндрів а не кипіння... Вода могла закипіти
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)