Технологія Хадо

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Rock-n-Roll, 11 кві 2008.

  1. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    :idea: Варто заливати в мотор Хадо ?
     
  2. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Технологія Хадо

    Ні. Якшо збираєшся їздити на цій машині, а не продати через 10-15 тис.
     
  3. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Відповідь: Технологія Хадо

    Чому так?
    Знайомий залив , наразі наїздив 2000 але враження дуже хороші, каже що мотор дуже стабільно почав працювати і динаміка розгону покращилась.
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Технологія Хадо

    Ну я з тобою в дискусію не хочу вдаватись, в неті є багато вражень як за так і проти. Це моє ІМХО, собі я б не лив. Почитай про принцип дії ХАДО і якшо добре знаєш принцип роботи ДВС і хоча би кілька разів бачив розібраний двигун, як утворюється виробітка і на шо вона впливає-сам зробиш відповідні висновки.
     
  5. chillik

    chillik Початківець

    Авто:
    VW CORRADO G60 89*
    Відповідь: Технологія Хадо

    ні не треба лити кажуть фуфло мій знайомий моторист каже не треба , дуже двигун через час псує , ДУЖЕ , при наступному ремонті прозріещ що у друга вилізе в двигуні
     
  6. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Відповідь: Технологія Хадо

    Напевно дійсно не варто ризикувати))), залию то що було Кастрол 10Б30!
     
  7. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Відповідь: Технологія Хадо

    якщо виникають питання чи лити - значить пора лізти в двигун :)
    Пошкоджені деталі треба заміняти новими, а не лити "чудо-присадки" :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Відповідь: Технологія Хадо

    З двигуном в мене все ОК! його 180 конів виправдовують себе на 100% , просто потрібно поміняти масло.
     
  9. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Технологія Хадо

    то просто поміняй масло і не забивай собі голову тим харківським тракторним маслом. Чудес на світі не буває.
     
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Технологія Хадо

    то що за двигун такий?!
     
  11. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Відповідь: Технологія Хадо

    Звичайний 1.8G60 (160 конів) з повністю робочим компресором + прямоток і фільтр пониженого спротиву. По паспорту розгін до 100 км - 8.5сек , в мене виходить менше 8 (якщо правильно показує спідометр).
     
  12. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Технологія Хадо

    І тобі то 20 коней додало? Не сміши людей.
    В ідеальному випадку, якшо в тебе прямоточний колектор під твою машину і правильний порахований вихлоп до самого кінця- на 5-7 % вкупі з правильним впуском. Якшо просто труба і конус, то в кращому випадку просто сток, якшо реально мотор і компресор живий. В гіршому випадку калхозний прямоток знижує потужність, а фільтр просто пускає в мотор більше пісочку. Коротше, приїдеш на з*їзд, проїдемся з моїм 1.8 Некомпресор, незнаю скільки там, коників 115 може лишилось, побачим наскільки ти мене об*їдеш. Так, для порівняння.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Відповідь: Технологія Хадо

    Я не стверджую що це додало рівно 20 коней,180 написав приблизно, але явно щось додало бо машина їде краще,
    ОК! Самому цікаво як їде порівняно з іншими, наразі їздив тільки з Golf3 GTI і Астрою))) Треба встигнути до вихідних головний циліндр поміняти а то підглючує.
     
  14. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Технологія Хадо

    ніж що? ніж стоковий живий Г60? от проїдешся на з*їзді для порівняння ше з Мартіні (якшо він захоче).
    Різницю покаже тільки динамометрія, а суб*єктивне враження шо машина їде краще появляється і після мойки.
     
  15. krilov

    krilov Active Member

    Авто:
    scirocco 86 2.0 16v
    Відповідь: Технологія Хадо

    я хадо когдато пробовал положительних изменений не заметил
    сейчас себе во все масла добавляю ER energy release
    добавляется при каждой замене масла
    он понижает трение создавая тонкую пленку и ни какими востановлениями не занимается просто дополнительная защита
    (все знают ккакого качества у нас масла и топливо)

    положительній результат замечен на двигателе после первой
    заливки поднялись холостие (на карбрторе и дизеле) впрыск их сам опускает никакие узлы и агрегаты после его применения еще разбиать не приходилось по етому как он влияет на износ пока сказать не могу
    но раз не приходилось разбирать то наверное только положительные
     
  16. PatolkinJR

    PatolkinJR Active Member

    Авто:
    VW Passat B4 Variant 1.8
    Відповідь: Технологія Хадо

    http://www.svong-1.com/index/index.htm Хлопці, почитайте це і забудьте про ХАДО, ER і схожі на них присадки раз і на завжди. Всі мотористи яких я знаю (авторитетних і не дуже) однозначно проти них. Не заважайте мотору працювати, а якщо виникають питання лити - не лити, то як сказано вище, треба лізти в мотор або його міняти.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Технологія Хадо

    Про ХАДО на цьому сайті як раз нема поганих відгуків!!! І таки стан я бачу вже не перший рік. Той сайт я знаю 4 роки і про Хадо на ньому нічого не міняється!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)