Відповідь: Технологія Хадо Чому так? Знайомий залив , наразі наїздив 2000 але враження дуже хороші, каже що мотор дуже стабільно почав працювати і динаміка розгону покращилась.
Відповідь: Технологія Хадо Ну я з тобою в дискусію не хочу вдаватись, в неті є багато вражень як за так і проти. Це моє ІМХО, собі я б не лив. Почитай про принцип дії ХАДО і якшо добре знаєш принцип роботи ДВС і хоча би кілька разів бачив розібраний двигун, як утворюється виробітка і на шо вона впливає-сам зробиш відповідні висновки.
Відповідь: Технологія Хадо ні не треба лити кажуть фуфло мій знайомий моторист каже не треба , дуже двигун через час псує , ДУЖЕ , при наступному ремонті прозріещ що у друга вилізе в двигуні
Відповідь: Технологія Хадо якщо виникають питання чи лити - значить пора лізти в двигун Пошкоджені деталі треба заміняти новими, а не лити "чудо-присадки"
Відповідь: Технологія Хадо З двигуном в мене все ОК! його 180 конів виправдовують себе на 100% , просто потрібно поміняти масло.
Відповідь: Технологія Хадо то просто поміняй масло і не забивай собі голову тим харківським тракторним маслом. Чудес на світі не буває.
Відповідь: Технологія Хадо Звичайний 1.8G60 (160 конів) з повністю робочим компресором + прямоток і фільтр пониженого спротиву. По паспорту розгін до 100 км - 8.5сек , в мене виходить менше 8 (якщо правильно показує спідометр).
Відповідь: Технологія Хадо І тобі то 20 коней додало? Не сміши людей. В ідеальному випадку, якшо в тебе прямоточний колектор під твою машину і правильний порахований вихлоп до самого кінця- на 5-7 % вкупі з правильним впуском. Якшо просто труба і конус, то в кращому випадку просто сток, якшо реально мотор і компресор живий. В гіршому випадку калхозний прямоток знижує потужність, а фільтр просто пускає в мотор більше пісочку. Коротше, приїдеш на з*їзд, проїдемся з моїм 1.8 Некомпресор, незнаю скільки там, коників 115 може лишилось, побачим наскільки ти мене об*їдеш. Так, для порівняння.
Відповідь: Технологія Хадо Я не стверджую що це додало рівно 20 коней,180 написав приблизно, але явно щось додало бо машина їде краще, ОК! Самому цікаво як їде порівняно з іншими, наразі їздив тільки з Golf3 GTI і Астрою))) Треба встигнути до вихідних головний циліндр поміняти а то підглючує.
Відповідь: Технологія Хадо ніж що? ніж стоковий живий Г60? от проїдешся на з*їзді для порівняння ше з Мартіні (якшо він захоче). Різницю покаже тільки динамометрія, а суб*єктивне враження шо машина їде краще появляється і після мойки.
Відповідь: Технологія Хадо я хадо когдато пробовал положительних изменений не заметил сейчас себе во все масла добавляю ER energy release добавляется при каждой замене масла он понижает трение создавая тонкую пленку и ни какими востановлениями не занимается просто дополнительная защита (все знают ккакого качества у нас масла и топливо) положительній результат замечен на двигателе после первой заливки поднялись холостие (на карбрторе и дизеле) впрыск их сам опускает никакие узлы и агрегаты после его применения еще разбиать не приходилось по етому как он влияет на износ пока сказать не могу но раз не приходилось разбирать то наверное только положительные
Відповідь: Технологія Хадо http://www.svong-1.com/index/index.htm Хлопці, почитайте це і забудьте про ХАДО, ER і схожі на них присадки раз і на завжди. Всі мотористи яких я знаю (авторитетних і не дуже) однозначно проти них. Не заважайте мотору працювати, а якщо виникають питання лити - не лити, то як сказано вище, треба лізти в мотор або його міняти.
Відповідь: Технологія Хадо Про ХАДО на цьому сайті як раз нема поганих відгуків!!! І таки стан я бачу вже не перший рік. Той сайт я знаю 4 роки і про Хадо на ньому нічого не міняється!