доброго дня!ситуація така:зробив кап ремонт двигуна 1.6D VW TRANSPORTER(T2)зранку запускаю лампочка тиску масла не гасне,треба тримати пів газу 20-25сек щоб погасла.До ремомонту було так само??? На протязі дня також,коли постоїть більше30хвилин.А коли стоїть "мордою"в низ (зранку або на протязі дня)лампочка гасне через2-3 сек на холостому ході! ПІДКАЖІТЬ ЩОСЬ БУДЬ-ЛАСКА!!!
Підскажу.... Міняй маслонасос - не закачує масло. Якщо будеш крутити по 25 сек без масла угробиш двигун. А маслонасос у тебе з хитрим маслоприймачем... такий тільки на Т2 йшов бо двигун в тебе майже на боку лежить. Можеш перед тим механічним манометром перевірити тик масла
я міряв механічним теж спочатку "0"а пізнішу(на холрстому"4"а як газну то"8" і більше.Питання в тому чому він зразу не закачує?може там якийсь клапан не тримає і масло стікає все а потім кожен раз закачує(як при заміні масла),а може рівень масла малий,бо коли стоїть на перекос закачуе швидше.Умене стоїть крім стндартного датчика масла ще жигулівський на стрілку(електричний від шестьорки,показники цього з механічним однакові) Підскажіть скільки масла йде в мотор бо щуп не такий як у всіх Т2
Щоб сказати обєм масла, яке повинно бути залите в мотор, потрібно знати точну марку мотора (букви). Можливо у тебе фільтр масляний поганий або не того типу стоїть, тому і не тримає, або взагалі не передбачений для того щоб тримати І чому щуп не такий як у всіх???
Масла іде 5.5 літра... в маслонасосі є клапан який скидує тиск ... якщо він не тримає то тоді тиск "накачується" але не тримає. Цей клапан не ремонтується він запреаований в маслонасос. Якщо в тебе невідомий щуп то його треба тарувати знявши піддон.
дякую,я залив лише 5 літрів.Попробую долити,і подивлюся що дасть. ще таке запитання,в GOLF2 1,6 D такий самий масляний насос? бо хтось мені сказав що то мотор від Гольфа,бо є кришка на клапанній кришці,окрім заливної горловини для масла,можливо в мене мотор який не має лежати на боці???
Вся різниця між твоїм двигуном і іншими подібними в піддоні і маслозаборнику.... якщо ти постаив не рідний маслозаборник або піддон то якраз буде погано закачувати масло
Я такий купив томув і не знаю що до чого.Але точно знаю що піддон від Т2,а от на рахунок маслозабірника не скажу бо не стикався з vw.УГольфі масозабірник відрізняється від Т2?
Конструктивно силові установки в Т2 і Т3 однакові. Знаю їх досконало. приходилось навіть ставити замість 1.6Д - 1.9 ТД. Ледве запхали його туди.
привіт усім!поставив новий масляний насос,лампочка гасне ч-з2 сек,тиск на холодному двигуні "6" нагар"ячому"1" Всім спасибі за поради!ще одне питання підскажіть.На панелі приборів стрілка температури води при рибочій температурі як повинна стояти(тобто коли включаеться вентилятор,бо в мене треба включати в ручну)
неможуть дизельні силові установки Т2 і Т3 бути подібними, тому, що на Т2 дизелі не ставились! Т2 то такий http://de.wikipedia.org/wiki/VW_T2 і на нього ставились тільки опозитні бензинові мотори. він з Т1 подібний
Я мав на увазі подібні з точки зору компоновки .... розміщені ззаду. Тай з точки зору механіки немає великої різниці між дізелем і бензином..... циліндри поршні колінвали, клапана всі елементи присутні що там що там.... інакші системи вприску і принцип запалювання суміші.