Тиск Масла

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем S@sha, 11 бер 2007.

  1. S@sha

    S@sha Active Member

    Авто:
    VW golf II 1.3 Тi 1991
    У мене при холодному двигуні при 2000 обертах і при гарячому при 3000 обертах загорається і пишить датчик тиску мастила в чому може бути причина?
     
  2. Andie

    Andie Active Member

    Авто:
    MB W211 E240
    Відповідь: Тиск Масла

    Це означає, що в моторі замалий тиск масла. Таке може бути через те, що мало масла(підгоріло або підтікає), або в двигун залито масло невідповідного стандарту(зарідке) чи повну синтетику, яка для б/у моторів не підходить(також зарідке). Тиск масла може понизитися настільки, що масляний насос починає втягувати повітря. В цьому випадку включається попереджуючий зуммер.Короче треба завжди слідкувати за рівнем масла!
     
  3. S@sha

    S@sha Active Member

    Авто:
    VW golf II 1.3 Тi 1991
    Відповідь: Тиск Масла

    рівень середній, а масло 10W40 для гольфа 1991 р 1.3 інжектор, я рахую що напівсентетика нормально
     
  4. CAT

    CAT Місцевий

    Авто:
    GTI mk6, GTI mk1, Golf mk1
    Відповідь: Тиск Масла

    мені на мою двойку на Алексі радили лити мінералку - типу шо тоді ше не було неапівсинтетики коли ті мотори придумали.
     
  5. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: Тиск Масла

    І що ? :roll: Ну колись небуло, зараз зато є :)
    ВАЗ колись в коробку тоже радив лити моторне бо трансмісійного в союзі небуло. А деякі майстри ще й досі радять моторне в коробку "по старинці" :)
    Як то кажеться - "для чого їсти г@#но, коли рядом лежать конфети" :mrgreen:
     
  6. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Тиск Масла

    Настоятельно рекомендую проехаться на вменяемый сервис и аналоговым манометром проверить давление в голове и на лапке фильтра. Исходя из этих данных уже принимать решения. Да и на сервисе те все скажут сами, в зависимости от намеренного давления. Да и причин может быть 2 или сами датчики, либо что намного хуже - мотор. :sad: Но ездить на таких показателях не рекомендую. Можешь попасть минимум на замену шатунных вкладышей. Ну а МАХ... Не хочу и говорить.... :sad:
     
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Тиск Масла

    Люди, не лякайте чоловіка! :)

    1. Датчик у тебе справний, оскільки лампочка то загоряється, то зникає. Похибка датчика може змінюватися з часом, але не більше 1% на 30 років (таке колись читав на вв.мск.ру).
    2. З двигуном у тебе все в порядку, оскільки зумер спрацьовує і на холодному і на прогрітому двигуні - якщо би були зношені вкладиші, тиск би не тримався тільки на розрідженому маслі, тобто гарячому моторі. На холодному 10w40 є достатньо густим, щоб створювати тиск навіть на температурі 40-60 градусів.
    3. Моя версія діагнозу - забита сіточка маслозаборника. Симптоми дуже подібні. Лікування проподиться шляхом зливання масла, знімання піддону, вибирання всякого г з сіточки.
     
  8. S@sha

    S@sha Active Member

    Авто:
    VW golf II 1.3 Тi 1991
    Відповідь: Тиск Масла

    На справді виявилась досить банальна причина яку я не можу досі для себе розяснити:
    Поперше я не знав що два датчика тиску мастила на різний тиск, це я взнав пізніше і тому вийшов з ладу один із них я просто прийшов і змінив його на інший не вхувавши що у нього мають бути інші параметри. я перевірив тиск механічним манометром мені показало при х.х. 1.3 атм. а при 2500- 3000 приблизно 3 атм. тобтот я рахую що це нормально.
    Так при зміні датчика який вийшо з ладу, я його змінив на датчик з спрацюванням 0.15-0.45 атм., а повинно бути 1.4 атм. так ось я на 1.4 атм знайти не міг тому поклав на 1.8 атм. і всі проблеми зчезли але чому я не можу пояснити, якщо хтось мені поянить буду вдячний.
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Тиск Масла

    Абсолютно. Як по паспорті.


    Бррр, заплутав. Наскільки розумію, все відбувалося так:

    1. У тебе вийшов з ладу рідний датчик.
    2. Ти його змінив на датчик 0.15-0.45 атм., але він не працював
    3. Потім ти його замінив на 1.8 атм.
    4. У стандарті повинно бути спрацювання на 1,4 а є на 1,8 і все працює добре.
    5. Якщо все так, то що тут дивного?
     
  10. S@sha

    S@sha Active Member

    Авто:
    VW golf II 1.3 Тi 1991
    Відповідь: Тиск Масла

    Ти все правильно зрозумів, але я чомусь не доганяю чому спрацьовувала сигналізація, якщо не важко поясніть
     
  11. Бейліс

    Бейліс Місцевий

    Авто:
    BMW 320I M50 Vanos 96р.
    Відповідь: Тиск Масла

    а може дачик треба поміняти!
     
  12. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Тиск Масла

    Ну дивися пункт другий. Дохлий датчик.

    Оригінально. Потішив.
     
  13. CAT

    CAT Місцевий

    Авто:
    GTI mk6, GTI mk1, Golf mk1
    Відповідь: Тиск Масла

    я так думаю шо треба датчик оригінально поміняти!
     
  14. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Тиск Масла

    Ще скажи що бензин закінчився:twisted: рррррр!
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Тиск Масла

    Колись дивився на електричні схеми і суть у тому що при неробочому двигуні 1 датчик замикає не массу, а другий ні! Тобто принцип дії у них дзеркальний! Тому вкручуючи заздалегідь замкнутий замість розімкнутонго ти мав такий прикол!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)