У мене при холодному двигуні при 2000 обертах і при гарячому при 3000 обертах загорається і пишить датчик тиску мастила в чому може бути причина?
Відповідь: Тиск Масла Це означає, що в моторі замалий тиск масла. Таке може бути через те, що мало масла(підгоріло або підтікає), або в двигун залито масло невідповідного стандарту(зарідке) чи повну синтетику, яка для б/у моторів не підходить(також зарідке). Тиск масла може понизитися настільки, що масляний насос починає втягувати повітря. В цьому випадку включається попереджуючий зуммер.Короче треба завжди слідкувати за рівнем масла!
Відповідь: Тиск Масла рівень середній, а масло 10W40 для гольфа 1991 р 1.3 інжектор, я рахую що напівсентетика нормально
Відповідь: Тиск Масла мені на мою двойку на Алексі радили лити мінералку - типу шо тоді ше не було неапівсинтетики коли ті мотори придумали.
Відповідь: Тиск Масла І що ? :roll: Ну колись небуло, зараз зато є ВАЗ колись в коробку тоже радив лити моторне бо трансмісійного в союзі небуло. А деякі майстри ще й досі радять моторне в коробку "по старинці" Як то кажеться - "для чого їсти г@#но, коли рядом лежать конфети" :mrgreen:
Відповідь: Тиск Масла Настоятельно рекомендую проехаться на вменяемый сервис и аналоговым манометром проверить давление в голове и на лапке фильтра. Исходя из этих данных уже принимать решения. Да и на сервисе те все скажут сами, в зависимости от намеренного давления. Да и причин может быть 2 или сами датчики, либо что намного хуже - мотор. Но ездить на таких показателях не рекомендую. Можешь попасть минимум на замену шатунных вкладышей. Ну а МАХ... Не хочу и говорить....
Відповідь: Тиск Масла Люди, не лякайте чоловіка! 1. Датчик у тебе справний, оскільки лампочка то загоряється, то зникає. Похибка датчика може змінюватися з часом, але не більше 1% на 30 років (таке колись читав на вв.мск.ру). 2. З двигуном у тебе все в порядку, оскільки зумер спрацьовує і на холодному і на прогрітому двигуні - якщо би були зношені вкладиші, тиск би не тримався тільки на розрідженому маслі, тобто гарячому моторі. На холодному 10w40 є достатньо густим, щоб створювати тиск навіть на температурі 40-60 градусів. 3. Моя версія діагнозу - забита сіточка маслозаборника. Симптоми дуже подібні. Лікування проподиться шляхом зливання масла, знімання піддону, вибирання всякого г з сіточки.
Відповідь: Тиск Масла На справді виявилась досить банальна причина яку я не можу досі для себе розяснити: Поперше я не знав що два датчика тиску мастила на різний тиск, це я взнав пізніше і тому вийшов з ладу один із них я просто прийшов і змінив його на інший не вхувавши що у нього мають бути інші параметри. я перевірив тиск механічним манометром мені показало при х.х. 1.3 атм. а при 2500- 3000 приблизно 3 атм. тобтот я рахую що це нормально. Так при зміні датчика який вийшо з ладу, я його змінив на датчик з спрацюванням 0.15-0.45 атм., а повинно бути 1.4 атм. так ось я на 1.4 атм знайти не міг тому поклав на 1.8 атм. і всі проблеми зчезли але чому я не можу пояснити, якщо хтось мені поянить буду вдячний.
Відповідь: Тиск Масла Абсолютно. Як по паспорті. Бррр, заплутав. Наскільки розумію, все відбувалося так: 1. У тебе вийшов з ладу рідний датчик. 2. Ти його змінив на датчик 0.15-0.45 атм., але він не працював 3. Потім ти його замінив на 1.8 атм. 4. У стандарті повинно бути спрацювання на 1,4 а є на 1,8 і все працює добре. 5. Якщо все так, то що тут дивного?
Відповідь: Тиск Масла Ти все правильно зрозумів, але я чомусь не доганяю чому спрацьовувала сигналізація, якщо не важко поясніть
Відповідь: Тиск Масла Колись дивився на електричні схеми і суть у тому що при неробочому двигуні 1 датчик замикає не массу, а другий ні! Тобто принцип дії у них дзеркальний! Тому вкручуючи заздалегідь замкнутий замість розімкнутонго ти мав такий прикол!