Значить якийсь хрєновий розвал зробили. Впринципі це тіки через розвал і залежить. Або рульові тягі вбиті, але якби робили розвал про це б мали сказати.
Минулого року купив дві беу шини піреллі на передню вісь. Поставив, чую клонить в сторону. Зробив розвал - далі клонить, нічого не змінилося. Поміняли колеса місцями і машина поїхала прямо. При цьому візуально резина в ідеальному стані, протектор витертий рівномірно і однаково. З чим був пов"язаний такий ефект, залишилося загадкою
Може бути проблема в самій резині. Якщо скат має "гулю" то це може бути причиною. Ще як варіант можуть бути диски розбалансовані або вдарені.
Резина 99% Поміняй місцями задні-передні-ліві-праві і одразу ж побачиш в чому була проблема В мене так само було, як Мартіні розповідав.
можу бути що колодка зажата на одному колесі, може бути..різний тиск в шинах, і найчастіше, це проблема зі ступічним підшипником...
Трошки не в тему, але щоб не створювати нової. Цікавить чи може бути винним диск, якщо на великих обертах двигуна незалежно від швидкості починається дрібна вібрація-детонація справа - не металевий звук, а така легенька вібрація саме справа і трошки віддає у руль, чужа людина практично не помічає цього, але воно є. До того стояв диск спереду справа, яким яму зловив - закинув його на лівий зад (достатньо було його збалансувати, ще відкатувати не потрібно). Але ця вібрація надалі є, правда менша. Думав пов'язано зі швидкістю, але то є на любій швидкості, коли оберти двигуна понад фіг знає скільки але великі. Вибачайте, немає тахометра. Поки швидкість менше 50-60 км/год, то практично незамітно. Але коли газ в полік, то починається відчуватися, звісно якщо дорога рівна, навіть на такій швидкості. Особливо найбільше відчутно коли доходить десь 80 км/год, при умові що оберти великі. Потім після 90-100 км/год вібрація стає взагалі майже непомітною і не збільшується якщо скажімо 120-140 їхати навіть вже без розгону. Але вона є. Я так розумію, що на такій швидкості оберти вже трошки більші, чим коли 90 км/год. Може недоречно, може так співпало, але з'явилось це явище після ремонту АКПП. Залежить тільки від обертів двигуна, як я помітив. Перевіряв на стрийській трасі. Щоб не було зауважень на кшалт, що ще нічого не робив а вже на форум - так а що робити? Диски поміняв місцями, той що зараз стоїть - нормальний, рівний. Гума також зовсім не стара, хороша. Які є думки з цього приводу?