Хочу дещо модифікувати собі глушник. Зокрема витягнути один із баняків. У мене зараз такий : В результаті тюнінгу він має стати таким: Тобто забираємо другий баняк і вставляємо трубу аналогічної форми (така у мене є). От у мене питання - чим це буде "чревато"? Теоретично мав би підвищитись рівень шуму і зрости потужність двигуна (до речі, цікаво на скільки саме). А чи будуть якісь негативні наслідки цієї операції?
Відповідь: Тюнінг глушника Технічно не знаю, що виконує той баняк, але в мене в Джетті його не було, роби висновки може його не треба, але рівень шуму не завжди підвищеться і по друге не дуже й то зросте потужність двигуна, колись в радянські часи читав, що коли зняти глушник ще з мотору (тобто його повна відсутність), то рівень шуму звісно збільшиться, а потужність зросте від 6-11%, а нашому варіанті сумніваюся.
Відповідь: Тюнінг глушника Якщо когось цікавлять спортивні глушники, то можу допомогти, тай взагалі все, що повязано з вихлопними системами(глушники, каталізатори ..)
Відповідь: Тюнінг глушника Я зняв перший баняк (самий перший, там де стояв каталізатор).. гул на кінці збільшився, навіть зявилась якась трошки басистість і зявився ефект затухання коли газ відпускаєш.. важко сказати чи стало краще чи ні, в салоні нічого не змінилось, а зовні шось там гаркочить собі Щодо потужності... колись хотів ставити прямоток, майстер який тим займається сказав якщо я розраховую на збільшення потужності то її не буде
Відповідь: Тюнінг глушника У мене той передній банячок якийсь такий зовсім маленький , типу цюнінгований, і я навіть підозрюю , що він всередині порожній. Тому при усуненні другого мабуть залишиться тільки задній. Наскільки мені розказував один продавець глушників і показував документацію, той середній баняк на гольфи ставили тільки з моторами 1,8 . На менших йшло так як в моєму тюнінг-проекті От мені , власне, цікаво, яку функцію той баняк відіграє і чого я себе позбавлю?
Відповідь: Тюнінг глушника В мене була Джетта 1,8 його не було, може бути що хтось накладку дав для того, щоб не підгорав :!: Слухай, він тобі там заважає, скажи заважає, ну заважає він тобі там? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Відповідь: Тюнінг глушника Ну не те шоб заважає, але по моєму він в мене неправильної форми, а тому 1. стирчить і зачіпає каменюки та інші нерівності наших "доріг" 2. здається саме через ту його неправильність задній баняк у мене трохи не на свому місці і грюкає мені до бензобака навіть на невеликих ямах... А коли ям багато, то взагалі неперервно барабанить, від чого хочеться його взагалі відламати нах
Відповідь: Тюнінг глушника значить так - встановлення прямотоку вимагає перенастройки впускної системи - карбюратора чи інжектора. в твому випадку це інжектор. суть того всього дєла така шо якшо має виходити більше вихлопів відповідно має входити більше суміші а саме повітря. для реального збільшення потужності тобі треба поставити фільтр нульовик і перенастроїти інжектор на інакший опір глушника - в результаті потужність збільшиться максимум на 7-8 к.с. і максимум на 15 % зросте розхід палива. тому думаю тюнінг варто починати саме з впускної системи а не з випускної, а саме краще то з тормозів а заради того шоб голосно їздити ставити прямоток нема сенсу... в твому випадку можна зняти той баняк - будеш дирчати десь як мій дирчить максимум але потужності не додасть, хіба одну котячу силу
Відповідь: Тюнінг глушника тепер ще скажи де ото все шо ти понаписував можна зробити? Бо я не маю ніякого поняття про те , як і шо в тому інжекторі крутити. а з гальмами у мене все харашо
Відповідь: Тюнінг глушника 1. Перший баняк це для збереження всього глушника від температурних перевантажень на високих обертах (по російськи - пламєгасітєль), викидати його не рекомендується. 2. Ця штука, яку ти хочеш викинути називається резонатор. Вона теж потрібна. Без неї гул буде дуже противний. Викидати його теж не рекомендується. Тепер кілька моїх думок про прямотоки і вихлоп. Всі "універсальні" тюнінгові прямотоки, що продаються на базарах - швидше розвод, аніж правдива допомога. Як на мене, САТ помиляється, коли говорить, що треба переналаштовувати впуск. Від прямотоку диму більше не виходить. Просто єдиним його плюсом є менший опір продуктам згоряння палива і відповідно менше шансів відпрацьованим газам лишитися в камері згорання на наступний цикл. Тобто концентрація кисню в циліндрі теоретично на декілька сотих відсотка може бути більшою, відповідно згоряння якіснішим. Але це теорія. Насправді вона 100% працює тільки при знятому випускному колекторі. Справжній спортивний вихлоп, що додає по 10-15 кс для двигуна розробляється індивідуально під кожен двигун. Суть його роботи - створення повітряного резонансу, що під дією інерції газів витягує в момент відкривання випускних клапанів відпрацьовані гази з циліндра. Тобто від вибуху в камері в глушнику створюється ударна хвиля, за якою після закриття клапана іде хвиля розрідженого повітря. Професійно налаштований вихлоп проводить цю хвилю так, що вона інерційно повертається, б'ється об закритий клапан, а в момент, коли за нею йде ваккумна хвиля, клапан відкривається і фактично вакуум допомагає витягувати гази з циліндра. Виглядає це класно, але щоб добитися цього потрібна ціла лабораторія та індивідуальний тюнінг. Таке роблять на ралійні і рейсингові машини, робота дуже дорога, бо грають роль мілісекунди і міліметри, якщо резонатор стоятиме хоч на кілька міліметрів ближче чи дальше, це навпаки погіршить ТТХ нижче серійних. Читав на польських форумах (в них на деяких СТО є т. зв. "Сіловні", де можна міряти свої кс), що після встановлення прямотоку потужність двигуна напр. на субару Impreza WRX STI 100% падає майже на 15 кс. В інших машинах теж помічалося, правда не на стільки. Зате наші базарники продають і встановлюють прямотоки навіть не питаючись об'єму двигуна - лиш би сідав на місце штатного Це так, для роздумів.
Відповідь: Тюнінг глушника Коротше зняв я середній баняк. Гул наче не дуже противним став , але змінився однозначно Як і казав Словотворець, додалися якісь баси, хоча я ще не дуже розслухав бо не їздив вздовж якоїсь стіни. Але головне шо мене тішить, це те, що перестало тарабанити мені знизу і глушник весь стоїть на своєму місці. Чи додалася потужність, судити наразі важко. Відразу мені здалося, що гольфик став жвавішим, але тому враженню навряд чи можна вірити бо воно буває маже завжди , коли шось в машині міняєш . А я нині поміняв стойки стабілізаторів і лівий сайлентблок переднього ричага