Друзья, помогите советом. Я начал наблюдать неустойчивую работу двигателя и падение мощности и тяги у своего VW Touran . Думаю проблема с ТНВД. Как с этим бороться. Может есть какая нибудь литература где об этом ТНВД можно почитать?
Чоловіче, брєд пишеш. Якщо FSI-шний туаран - то там 2 бензонасоса, один з яких ТНВД (рос.). Перевірити роботоздатність ТНВД дуже просто. Підлкючаєш ККЛ-кабель, включаєш VAG COM Заходиш в групу 140 (141), далі там бачиш 2 вікна В одному - те яке є, в другому - те що має бути Їдеш на 3 передачі під 2000 обертів і тиснеш газ повністю вниз Тиск при цьому повинен піднятися до 90-100.. Якщо все так і є - ТНВД в нормі. Доречі, якщо машина відносно нова - то можеш написати в VW, який зазвичай куланцово розглядає це питання і може перебрати на себе частинку витрат по ремонту, якщо не 100%.. принаймі тут так є...
Сорі, подумав тільки про дизелі. Чи в топікастера таки дизель??? Оттак і зникає простота бензинки, скоро дизелі матимуть простішу конструкцію
FSI - це дуже модно, суміщення дизеля з бензином. Відповідно конячок більше ніж у бензинера pure, зате розхід як в дизеля. Правда по звуку теж 100% дизель
Міняли мені на попередньому Пасаті (1.8 ТСІ) в оф. дилера "Алекс". Симптоми були схожі: спочатку, але прогресивно, незначна втрата потужності і аж до моменту поки загорівся на панелі "джекі Чан"... Ціна неслабенька - 5500грн при тодішньому курсі! Але так як авто постійно обслуговувалось на оф. сервісі, то погодили "куланц". Правда, моїх 60%, остальне - дилер+їхня робота.
В мене 1,6 FSI, розхід із поломаною впускною системою (катушки+повітря) становить 7 літрів.. в знайомих з FSI - ще менше. Golf 5 GTI - 2,0TFSI - розхід 9 літрів.. Тут якщо з FSI щось не так - воно відразу на споживанні відображається(
Не пиши більше такого..... а то ще хтось заляє пів баку бензини а пів солярки і виставмть тобі рахунок за ремонт))))))) FSI - це безпосередній вприск в циліндри. Перший двигун що його зробив Дізель 100 років тому був FSI, але не було добрих матеріалів, не було компютерного управління вприску і зробили карбюратор і так 100 років...... Все нове то добре забуте старе
Нафіга двигуна? Мова саме про ТНВД, як його продіагностувати в домашніх умовах з ккл кабелем написано вище. Автор правда нафопумі більше не з"являється. Підозрюю, що цей кернес ввечері зробив тему, а на ранок вже поїхав на ремонт, тому йому це вже не актуально
Доречі, FSI дуже вибагливі до пойла, п"ють тільки 98му теккілу. Не якісний віскі Е10 для них заборонений. Якщо хтось заправить пів баку бензино, а решту дизелем - готовий віддати будь-які гроші* за відео з заправки. Таких лузерів ще пошукати треба! [size=-2]* - перебільшення[/size]
це великий плюс до економії. В реальних львівських умовах Skoda Octavia A5 2.0FSI на ручці споживає 11-12 по місту
Можу підтвердити на досвіді володіння Б6 Пасатом з 2.0ФСІ - ідентично 11-12 місто... Не зовсім правда, тобто не потрібно заявляти тоном,що не передбачає заперечень! Особисто в мене був двигун з кодом BZB - він ОФІЦІЙНО постачався VW на Україну з нормою токсичних викидів Євро-2 і рекомендованим до використання бензином А-95 (98 не рекомендували навіть усно на оф. дилері).
Не знаю як там в тебе, але я різницю відчуваю. Як у тязі, так і у споживанні. Можливо різниця якості бензину... тому і не рекомендували super plus (98)