Всім привіт! У мене виникла проблема: два рази, зі сторони пасажирського сидіння з-під бардачка на коврик потік тосол + тільки машина прогріється з усіх отворів панелі починають йти випари тосолу (відповідно запотівають вікна), мотор дуже швидко гріється і це супроводжується більш інтенсивним випаровуваням у салон. І якщо спочатку рівень тосолу нормальний то за 15-20 км він вже наполовину бачка, а коли машина охолоне, то знов піднімаєть, проте вже не на попередній рівень... Хтось догадується в чому може бути проблема і можливі шляхи її вирішення?
Як би ти потратив хоч 5 хвилин на пошук на форумі, то б не створював нових тем про протікаючий родіатор пічки.
В моторному відсіку є 2 патрубки які йдуть в салон (під лобовухою посередині). Відєднай їх від фланців пічки і зєднай між собою. Так можна їздити поки назбираєш грошей на пічку і знайдеш час (або поки не похолодає.)
Радіатор пічки не дорогий. 100-150грн., б/в., оригінал. Заміна дійсно забере багато часу. Ну, відносно.
1. Чо значить "забитий" радіатор ? 2. Потече і новий і б/в, якщо не дотримуватись температурних режимів при зливці-заливці ОР.
bass, насправді я переглянув тут на форумі більшість тем у яких є слово "тосол", проте у людей не зовсім такі ж симптоми, тому все-таки вирішив запитатися. а як впливає поломаний радіатор пічки на те що мотор сильно гріється? це через тиск в системі охолодження? і які саме температурні режими при зливці-заливці ОР? ну і на кінець де можна придбати нормальний радіатор? всім дякую за швидкі відповіді
Мотор швидше нагрівається тому, що антифризу менше в системі охолдження (раз він протікає через радіатор пічки). А ти ще не сказав чи доливаєш воду чи ТОСОЛ (тазівський антифриз, який на вагени косо дивиться), чи антифриз, чи суміш, та й невідомо що в тебе було в ситемі до того... І ще крім того може бути купа причин, від термостату, і до колгоспного вмикача пічки.
Про температурні режими при зливі-заливці ОР. Час від часу, при проведенні ремонтних робіт, є необхідність злити ОР. Неодноразово бачив на власні очі як зливають ОР на щойно заглушеному моторі ! Внаслідок різкої зміни температури в першу чергу тріскають тонкі стінки радіатора пічки.
Та ну. При зливі ож лишається в пічці, не менш як 2/3. Крім того різка зміна температури це коли на гарячий метал наливають холодну воду, а тут просто трошки повітря зайшло. Немає тут ніяких різких перепадів. На МК1 взагалі стоїть краник пічки. Так що тепер? коли пічку відкривають проходить різка зміна температури? ніякі. в любому автомагазині. Головне щоб він був добре і рівномірно обжатий (метал до пластика).