треба Трамбльор або даччик холла , в робочому стані , чого питаю за трамбльор бо не чув шо хтось окремо даччики продає , але всяке буває , треба на завтра , після 15.00 якщо хтось має наберіть мене 093-96-52-974 вакума не треба і кришки теж не треба, буду вдячний
Привіт. На 2-хлітровий б/к трамбльор запхав девяточний ДХ за 16 грн. Рік їздить. Взападло було Зенику 100 зелених давати , бо з роздолбаних трамбльорів вони оригінальні ДХ не виймають .
Так воно і е, тому що ДХ на заклепках в трамлері.А в девятці ДХ прикручений.Я не пробував заклепки розсверлювати(часу нема), но майсти казали заклепки калені и нехотять мудохатися.Я в нас брав новий трамб.щось за 400гр.Хо я все таки помучуся з старим трамбом и поміняю ДХ(шкода викидувати трамб из-за ДХ.)
Так , але я свій ДХ зняв (з ФВ-гена) , купив на В Великого 9-чний і запхав в сідло як рідний . Трошки розпиляв місце кріплення. Знаю тільки що і те і друге (ФВтрамбльори і ДХ9-ки) різні є, але ті мої сіли як рідні. Фішки треба перепаяти . А майстри тому і мудаки , що їм з тебе простіше "за роботу" порахувати і такий самий як у тебе трамб впарити. А за б/у трамб хочуть в районі 100 паперів зелених.Вкурвило все це коли діагностувати поломку ДХ не міг жоден спец сраний. Машина заводиться супер, пре-супер, їде годину дві чи пять хвилин і встає. Торба. Йди на пиво , завтра заводь - їдь і далі те саме. Так ді дебіли впарили мені одну б/у , потім другу нову котушку . Десь досі валяються.Сам вроді не дурень - але каже МАЙСТЕР - зніми сигналку - зняв. Каже другий - КАТУШКА - купив.Третій каже ПОМІНЯЙ ТРАМБЛЬОР. ПАМЄНЯЙ ДАТЧІКІ . Один сказав - маси нема. СТОП !!!! Почитав , подумав , взяв чекушку коньяку ї за вечір зробив. Вже рік їздить. Взагалі - тема - якщо десь є адекватний розумний майстер - через деякий час скурвлюється . Без нічого особистого .
За 100 зелених треба яйця повідривати.Я теж сам робив трамб.В мене машина один раз завелась і померла.Правда пішов до сусіда (майстер) на совет.Той сразу сказав ДХ.Коли ставив трамб повозився з запалюванням.Виставив на звук двигуна. І по сьогодні так катаюсь.
Я поставив мітки зубильцем і зафотав на телефон. Майже попав з запалюванням. Чуть крутнув.Якщо чесно - не маю часу на такі подвиги , але мастєра-дебіли примушують. Переважно жлоби і бариги.Твердо переконаний в тому , що кожен має робити СВОЮ роботу. Але в нас це не можливо...
Привіт. Не гонііть на майстрів !!!! Щоб діагностувати поломку з слів клієнта - треба бути з бородою до колін і ціле життя їздити на авто (як в клієнта ). А причин може бути цілий букет (і по дві або три разом )
Привіт. Не гонііть на майстрів !!!! Щоб діагностувати поломку з слів клієнта - треба бути з бородою до колін і ціле життя їздити на авто (як в клієнта ). А причин може бути цілий букет (і по дві або три разом )
маю трамбльор до такого двигуна 1.3 НЗ . Оригінал, майже новий (замовляв пів року тому) ціна 350 грн.
Чому "зі слів" ?? Бери гроші , діагностуй, ремонтуй , знову бери гроші. Але забезпеч результат. - Правильо , треба. А нахрена тоді називати себе МАЙСТРОМ ?? Ну ї що ? Бери гроші за дві ,три ,чотири неполадки , але ВИЯСНИ їх , а не ремонтуй МЕТОДОМ ТИКУ Але для цього вже ГОЛОВУ треба мати а не лише "кашельок" Я сам можу сотню нестандартних ситуацій пригадати , де причиною була , напр. голка від ялинки в новому бензонасосі , але такі речі майстрам треба збирати і записувати , а не гребти гроші з "дурного лоха" за заміну амортизаторів правого на лівий. ДЕБІЛИ . 95 % .
Привіт. От тому і до добрих майстрів черга і ціна відповідна ! Також бувають ситуації коли без тику не вийде.
Кожна діагностика починається з допиту власника машини. Це пришвидшує ремонт в рази. Машина сама не може сказати де "болить", фактично це має сказати власник. Історія експлуатації і поломки машини теж дуже помагає. Напіввідірваний дротик можна тиждень шукати, а в машині кілометри дротів. Найгірший варіант коли власник сам запхав свої руки, а потім починає вигадувати що машина їхала ... їхала і стала, або не впильнував аварію по сигналізації на панелі і знову машина їхала їхала і стала. Скільки раз було що шукаєш проблему у вприску - думаєш якийсь датчик полетів, а оказується що машина була перегріта і проблема з механікою.
Хлопаку явно понесло , ну що проблему вирішенна , зробив TOP за , що йому велике спасибі , проблема я так розумію , була в головному дроті , той шо від бабіни до трамбльора , пояснюю те шо бачив і те шо було , на роботі один мужик мав такого самого Гольфа , він шось казав про те шо він мотор міняв ну я і запитав за трамбльор , він сказав є , взяв я той трамбльор привіз Степану , він подивився , сказав шо може з того шось і вийде , далі я її забрав наступного дня , трамбльор той шо привіз не розкручувався , в мому теж проблеми не було , тобто тоді коли Степан його розкрутив , з його слів , даччик хола був цілий , тому проблема вже не в ньому , що було далі , після того як поставили трамбльор , зі слів Степана він нічого йому не робив , він почав працювати як годинник , ну прийшов час тестувати , тестували , тестували , не глохла , накінець поставили її і вона працювала , пили каву , говорили і тут вона виключелась , почали дивитися , не завелася з першого і з 2-го разу , а для неї то шось не то , бо як правило з пів оберта і машина працює , зняли головний дріт і тут весь прікол , ледве тримав , заклепал зробили і працює ..... уху !!!