треба міняти дві чи одну шарову?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем toretto, 14 тра 2012.

  1. toretto

    toretto Початківець

    Авто:
    golf
    Я поміняв одну шарову (на гольф 2), а мені знайомий каже, що тореба і другу, бо "нова розбиває стару", але стара вроді нормальна.
    Поміняти мені інші чи нетреба???
    Наперед дякую):music:
     
  2. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    моя порада по власному досвіді - якщо в авто є парні запчастини (дві задні стойки/підшипники, дві передні стойки, чи то шарові) - міняй пару, так як будеш точно знати що обидві нові і вони обинаково (з одинаковою силою/віддачею) працюють, тобто що ліва що права сторони ведуть себе одинаково.... нах тобі грати в лотерею :girl_angel:
     
  3. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    якщо "нова розбиває стару" то катайся поки не розіб'ється стара. Шарові між собою на пряму не пов'язані і вони не впливають одна на одну. Впливає на них кількість ям, в котрі ти влітаєш тим чи іншим колесом.
     
  4. Pavhom

    Pavhom Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.8 GU
    Клубна карта:
    000079
    Міняй дві і не парся...
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    практика показала що поки поміняєш одну ліву треба поміняти дві праві. Дальше колесо від водія лапає більше ям....
     
  6. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Краще міняти зразу пару запчастин, оскільки заміна двох деталей коштує майже так само як і одної, але тоді вже знаєш що все справне і можна їздити.
    І ще переважна більшість робіт по ходовій тягне за собою налаштування розвала/сходження, що теж грошей вартує.
    А їздити раз в декілька місяців на станцію дороговато вийде.
     
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Однієї досить.

    Поясню:

    1. Не відомо, коли мінялися попередні, але в попередніх заміна навряд чи була синхронною, тому немає сенсу міняти деталь, яка можливо лише пройшла обкатку і працює краще ніж нова.

    2. Якість нових запчастин є загалом гіршою ніж у старих тому там може стояти шарова, яка має більший ресурс від нової.

    3. Будь який вузел тертя має стадію обкатки, робочу стадію та стадію підвищеного зносу. Чим менше деталей працює в першій стадії тим більше шансів зноситися іншим деталям та вузлам, що перебувають в другій стадії. Іншими словами менше шансів того, що після заміни треба буде робити розвал-сходження.

    4. Одна шарова ніяк не впливає на роботу іншої, тому можна однозначно сказати, що майстри розводять, намагаючись заробити більше.
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Після заміни шарової практично на всіх VW (крім новіших з 2002-2005 МР) не потребує розвалу. Є окремі випадки коли ходова дуже розбита а так не потрібно.
     
  9. toretto

    toretto Початківець

    Авто:
    golf
    всім дякую, напевно поки не буду міняти)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)