Я поміняв одну шарову (на гольф 2), а мені знайомий каже, що тореба і другу, бо "нова розбиває стару", але стара вроді нормальна. Поміняти мені інші чи нетреба??? Наперед дякую)
моя порада по власному досвіді - якщо в авто є парні запчастини (дві задні стойки/підшипники, дві передні стойки, чи то шарові) - міняй пару, так як будеш точно знати що обидві нові і вони обинаково (з одинаковою силою/віддачею) працюють, тобто що ліва що права сторони ведуть себе одинаково.... нах тобі грати в лотерею
якщо "нова розбиває стару" то катайся поки не розіб'ється стара. Шарові між собою на пряму не пов'язані і вони не впливають одна на одну. Впливає на них кількість ям, в котрі ти влітаєш тим чи іншим колесом.
практика показала що поки поміняєш одну ліву треба поміняти дві праві. Дальше колесо від водія лапає більше ям....
Краще міняти зразу пару запчастин, оскільки заміна двох деталей коштує майже так само як і одної, але тоді вже знаєш що все справне і можна їздити. І ще переважна більшість робіт по ходовій тягне за собою налаштування розвала/сходження, що теж грошей вартує. А їздити раз в декілька місяців на станцію дороговато вийде.
Однієї досить. Поясню: 1. Не відомо, коли мінялися попередні, але в попередніх заміна навряд чи була синхронною, тому немає сенсу міняти деталь, яка можливо лише пройшла обкатку і працює краще ніж нова. 2. Якість нових запчастин є загалом гіршою ніж у старих тому там може стояти шарова, яка має більший ресурс від нової. 3. Будь який вузел тертя має стадію обкатки, робочу стадію та стадію підвищеного зносу. Чим менше деталей працює в першій стадії тим більше шансів зноситися іншим деталям та вузлам, що перебувають в другій стадії. Іншими словами менше шансів того, що після заміни треба буде робити розвал-сходження. 4. Одна шарова ніяк не впливає на роботу іншої, тому можна однозначно сказати, що майстри розводять, намагаючись заробити більше.
Після заміни шарової практично на всіх VW (крім новіших з 2002-2005 МР) не потребує розвалу. Є окремі випадки коли ходова дуже розбита а так не потрібно.