Хочу скористатися послугами недуже дорого електрика. Зняв повністю проводку з свого ГАЗ-69 і прозрів, як підключити. Проводка не складна, але в ній нешарю! Знайшов і підключив: стартер, генератор, бабіну, замок запалення і щиток приладів. Неможу знайти дротів на світло і повороти, так як поставлений підрульовий переключатель від ВАЗ-2103 і реле поворотів з кнопкою аварійки від ЗАЗ-968М. Кольорову схему маю, но.... важко мені в ній розібратися, немоє! Пишіть в ПП, передзвоню. Приблизна ціна питання! п.с. Авто стоїть на подвір'ї ще незакінчене, тягнути немає можливості! Робота на дому.
Постав рідний підрульовий, інакше ніяк. Проблема в тім, що на поворотник у бобіку використовується та сама лампочка що і на гальма. Коли відпущений тормоз, вона періодично засвічується, коли натиснений - періодично згасає. У ЗАЗа такого немає, тому при використанні ЗАЗ-перемикача потрібно буде колхозити ще 2 дроти до рідної проводки на кожну фару, чого я би дуже не радив.
В бобіку педальний вузол від БМВ Е34, з своєю жабкою. Хочу все-таки підключити підрульові і аварійку. Хіба після свят!
Запобіжників аж 3шт і один біметалічний запобіжник. Проводка в рідній опльотці, треба приколхозити: підрульові, реле поворотів, кнопку аварійки і підключити фари з габаритами.