Всім привіт в мене проблема з двигуном чомусь почало його підтряхувати і струс проявляється кожних 7-8 секунд на холостих обертах при цьому холості оберти плавають і частенько машина глохне якщо газувати то все нормально і ще одне якщо з горбка торможу двигуном то в вихлопній трубі зь’являються поодинокі голосні хлопки. Був у одного майстра він мені холости хід почистив, але проблема залишилась, то шо трясе це каже що в мене біля штанів прокладка пропускає і затягує холодний воздух тому і трясе, так це чи ні не знаю чекаю Ваших порад.
Запалення провір це не помішає. але думаю в тебе проблема з вприском. Мотор трясе від того що ХХ хід гуляє і треба шукати причину нестабільного ХХ. Мохливо ще й моторні подушки слабенькі і тоді вібрація збільшується. А по ХХ - найперше шукай підсоси повітря, і провір свічки може якась не добре працює.
у знайомого таке зхоже було..то проблеми у контактних проводах ці що на свічках.. тобто якось там з'явилась вода.. після висушки і заприскання туди німецької хімії типу ВеДе40 все стало файно процювати)
Купи на автобазарі тюбик червоного герметика за 8 грн і замаж те місце де ніби то прокладка пропускає - побачиш чи воно чи ні.
Сьогодні був в майстра виставив запалення воно дійсно було раннім а прокладку я вже заказав бо вона вже зовсім згоріла і її майже нема, а завтра ще поміняю свічки бо на одній свічці на центральному електроді побачив скол ізолятора
Привіт всім хто на форумі! В мене на джетті 1,3 МН Карб 2е3 така сама проблема. До сьогодні їздив все було ок. Сьогодні заводжу машину проїжаю 2 км і починається, на холостому мотором трясе, при більших обертах все ніби добре. Витягуючи один за другим ВВ проводи замітив що 3 циліндир непрацює. Поміняв свічки те саме, провода поставив нові те саме 3 циліндир мертвий, Почистив контакти на кришці розподільника ефекту 0. Запалення думаю добре бо машина ще вчора їхала добре. Прокладка під карбом нова поставив 2 тижня тому. Хто що може порадити чи зарадити?
Замокло пыдкапотне і пробиває на массу. Виглядає на те що ВВ дріт цього циліндра пробитий. В мене сьогодні та ж фігня тільки гірше - катушка почала пробивати
Я сьогодні поставив дроти ВВ нові. Схоже всього що це прокладка (подушка) карбюратора.Бо коли я рухаю карбюратором на ХХ то обороти нормалізуються. Але я дуже здивований тим що я цю подушку міняв протягом 3 місяців 2 рази. І вона знову накрилася. Спочатку брав ТОР RAN за 150 грн, потім VAG за 250 грн. Незнаю що далі купувати,,, Що порадите? Може взяти на шроті в доброму стані, Чи точити залізну пластину і ставити на саморобні прокладки?
Там є 4 шпильки які кріпляться до впускного колектора, і 3 болтами кріпиться карбюратор до подушки. Ніяких перекосів при встановленні я не бачив , все лягає на свої місця
Значить щось тягне карбюратор в сторону. Так не буває...навіть найгірша по якості прокладка витримує принаймі рік. Або тобі так співпало ... дві підряд прокладки - брак.