І так Машина Passat b4 1994року мотор RP 1,8 Троїть на холодну і на бензині і на газі(гбо 2 покоління) коли нагрівається майже перестає троїти було замінено свічки(Denso), високовольтні провода(Beru) катушка запалення (Beru) Також міняв трамбльор з такогож мотору троїло всерівно, провіряв повністю монік всі датчи справні лямбда показує трохи збіднену суміш але то швидче всього через забиту форсунку. Підсоси повітря провіряв ніде нічо не тяне. Питання в чому проблема може бути ще????
Привіт. Що з тосолом ??? У мене троїв перший циліндр на холодно.Чуть прогрів і все в нормі. Була маленька тріщина в ободку прокладки головки.
Ого навіть таке буває! Тосол на місці нікуди е дівається! Вчора вечері викрутив свічки на третьому циліндрі на різьбі було трохи масла так як машина їздить переважності на газі мене це здивувало. Хто що скаже
ВВ подивись, в мене троїв і двоїв, виявились ВВ провода погані були, хотя можеш для початку відкрутити свічки, подивитися яікого вони кольору, а там буде видно, чи іскра чи в паливі
Троїння вияснилос на холодну поміряв компресію=( 12 11,5 8 11,5 Корче заміна мотора або капіталка При тому що місяцьтому троїння було але компресія на гарячу показувала всюди 10! Є підозра що при покупці машини а це десь пів року тому було залиту якусь присадку яка вирівняла компресію =(