У мене джетта 1990р. 1,8 моноинжектор. Мотор RP. Останнім часом мотор на холодну почав троїти, на холостому глухне. Поїхав на сервіс, після діагностики, машина зовсім дивно почала себе вести. Детонує ще більше, на холостому то обороти самі добавляються, то зменшуються, аж до зупинки двигуна. Коли їхав додому, машину починає дьоргати, коли додаю газ. Майстер сказав, що проблема з мізками, знайди такі і перевір, як буде вести себе мотор. Обїздив розборки, але мізків таких не знайшов. У мене Бош 0280000739. Але може проблема зовсім не в них? Що підкажете?
Я якраз такі мозги собі купив. Також довго шукав їх. Що правда в мене дві останні цифри були інші Sent from my GT-S6102 using Tapatalk 2
сделай и проверь стартовая инициализация - http://www.passat3.ru/startovaya-inicializaciya-ebu-folksvagen-passat-b3/ если не поможет, проверь: ДТОЖ - http://www.passat3.ru/proverka-datchika-oxlazhdayushhej-zhidkosti-folksvagen-passat-v3/ РХХ - http://www.passat3.ru/regulyator-xolostogo-xoda-rxx-folksvagen-passat-v3/ ДТВВ - http://www.passat3.ru/dtvv-datchik-temperatury-vxodyashhego-vozduxa-vw-passat-b3/ форсунка - http://www.passat3.ru/proverka-i-zamena-forsunki-monovprysk-dv-1-8-vw-passat-b3/ ДПДЗ - http://www.passat3.ru/regulirovka-datchika-polozheniya-drosselnoj-zaslonki-passat-v3/ также на ХХ пошатай моник, может прокладка под моником. тогда при пошатывании будут меняться обороты двигателя... ну, и как писали выше, проверь топливный фильтр и сеточки бензонасоса, да и просто давление топлива замеряй, должно быть в пределах 0.9-1,2 атм... как то так...
також були проблеми колись...провряв все як вказано вище..а всетаки виявилось що мізки згнили....400грн ..і вуаля...)