Тросик газу... мля...

Тема у розділі 'Автофорум', створена користувачем MARTINI, 23 сер 2006.

  1. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    вирішив я собі поміняти тросик газу бо шось дуже туго почала педаль натискатися, і навіть до кінця не верталася коли ногу забираєш. Питаю в магазині на Личаківській - такого як мені тре нема. Оскільки вприск і мотор в мене від Скіроко, то я вирішив шукати трос до Скіроко

    Нині почав обзвонювати магазини по базі з нашого сайту. Десь на 4-5 спробі (магазин на кульпарківській 160) чувак каже "є". Ну я їду туда і тут , мля, на Науковій в мене той йо%аний тросик обривається і педаль газу падає на підлогу...

    Докотився я по інерції до магазину "Автостоп". Захожу туда, питаю - нема такого.

    Звоню до Юрка Кіндера, думаю може той вже свої гальма зробив і під"їде, потягне чи шось придумає. Гальма Кіндер не зробив, але шось придумав, до чого я б ніколи не додумався :) Каже "прив"яжи до заслонки шнурок, витягни його через капот і через вікно рукою будеш газувати". Мовляв, я так колись з Рівного до Львова доїхав.

    Ну я витяг той тросик через капот, примотав до нього ше кусок дрота, взяв дріт в руку, врубав аварійку і поїхав на Кульпарківську 160.

    А там чувак каже - "нема такого троса" .....

    шоб він всю жизнь блять через форточку газував !!!

    Поїхав я далі, але вистачило мене тільки доїхати до Південного базару. Тоді я задумався, скільки я отак буду рукої їздити, ну його в баню. Тоді визвав собі знайомого , лишив машину, почали їздити по магазинах... півтори години їздили, ніде такого троса нема...

    Відтак , відвіз він мене до Південного і я звідти знову на тому дротику через форточку приїхав додому

    але то тре було бачити як я їхав... то просто піз%єц.. воно ж газує ху%ово. То не газує, то аж засильно. В мене такі пробуксовки, ривки, всі від мене шарахаються. Не знаю, як Кіндер їхав таким способом, але я прокляв всьо на світі . І той тросик, і той магазин, і того продавця :) Може на трасі так і можна їхати, але по місту 1-2 передача то ну його на%уй.

    В четвер-пятницю спробую замовити собі десь той тросик... Чи може в кого є?
     
  2. huzul

    huzul Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 1987 1,3
    Відповідь: Тросик газу... мля...

    шо ви ше сьогодні шось знайшли з данилом чи нє, чи не було вже де той трос пробивати?
    думаю шо все-таки доведеться тобі хімічити з тим тросом.....
    ну нічо, зато народного ремесла навчишся, колібінство то не завшезле, думаю саме в таких випадках як зараз в тебе має виручати =)
    успіхів
     
  3. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Тросик газу... мля...

    Отчот

    Ситуація з тросиком тривала неповних 4 дні. Почалася в середу ввечері , закінчилася в суботу вранці.

    За перших два дні я об"їздив всі автомагазини і зрозумів, що такого троса ніде нема (окрема подяка колєгові Сані на БМВ , який возив мене в перший день, і Ростик Словотворцю, який возив мене другий день).

    По книжці приблизно стало зрозуміло, який то має бути, але в комп"ютерних базах напроти нього красувалися "нулі" (нема в наявності) , а в одному магазині навіть сказали, що він "снят с производства". Трос мав бути до Golf / Scirocco GTI , або Scirocco K Jet. Один сказав, що взагалі-то можна замовити і за 3 тижні можливо привезуть. Але знову ж таки нема гарантії, шо то буде саме такий як треба мені.

    За ті два дні я потримав руками і вивчив очима всі можливі варіанти тросів, які є. Вже навіть думав купувати трос від дизельного транспортера, який візуально ніби такий самий, тільки довший в два раза ніж мій.

    На третій день я вирішив зробити рейд по шротах (подяка Данилові САТу). Об"їхавши всі і перебравши також всі можливі варіанти, я втратив будь-яку надію знайти те що шукаю. Відтак залишилось 2 варіанти - 1. пробувати щось вимутити з мого обірваного троса, прив"язавши його до педалі дротиком, або 2. шукати кулібіна, який мені зробить трос з підручних засобів.

    Приїхавши із турне по шротах ми з Данилом вирішили взятися за варіант 1. Трахались ми з тим тросом кілька годин, ніфіга не вийшло бо залишок троса все-таки був досить короткий. В процесі у мене в голові варилися ідеї, як можна провернути варіант 2. Тут підійшов сусід Костя. Він трохи іноді підробляє, ремонтуючи в гаражі машини. Спостерігаючи за нами, він в"їзжав в суть проблеми і вголос озвучував варіанти виходу із тупікової ситуації. За один із варіантів я зачепився, що й вилилося у те, що на четвертий день вранці ми з ним питання таки вирішили і мій гольф поїхав.

    Як я вже писав , мною був повністю вивчений асортимент гольфівських і не тільки тросів. Власне, я помітив, що стандартний трос до бензинового гольфа 1.3 є ідентичний тому, який потрібен мені. За винятком фіксатора, який кріпить трос до дроссельної заслонки. Стандартний варіант - це металева кулька, яка засовується в скобу на заслонці, а у мене навпаки на самій заслонці є кулька, а на тросику пластмасове вушко, яке на ту кульку защолкується. Оскільки трос у всьому решта ідентичний по конструкції і довжині, то я купив його в магазині (38 грн) , потім ми кусачками відкусили кінець з кулькою. На старому тросі відкусили кінець з вушком і вчепили його на новий тросик. Стикування зробили з допомогою алюмінієвої трубочки. Запхали в неї два кінчики троса і заклепали молотком. Тримає добре.

    Звичайно, так можна було зробити одразу, зекономивши купу часу , нервів і грошей. Але як кажуть якби знав де впадеш, то постелив би собі. Я й уявити не міг, що якийсь галімий тросик газу до ГОЛЬФА, може виявитися таким дифіцітом. До речі, грошей за бензин з мене ніхто не захотів брати, ні Саня, ні Словотворець, ні САТ. Сусід Костя, який мене возив на шрот на Липинського і в магазин на Замок, а потім в кінці кінців і зробив мені той трос, також від матеріальної винагороди відмовився.

    Якби не всі ці добрі люди, то трос у мене б вийшов справді золотий, оскільки бензину за ті дні було з"їжджено мабуть не менш як на 100 грн, а ще й скільки часу потрачено. А так, 38 грн за тросик...

    Слава добрим людям і Volkswagen клубу, який їх об"єднує!

    Хепі енд...
     
  4. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Тросик газу... мля...

    Бляхамуха, народ, і як ви всі їздите з такою "повітряною" педаллю газу? Завжди відчував дискомфорт, коли сідав в чиюсь машину саме через легкий газ. І тепер у мене така сама. Ногою педаль взагалі не відчуваєш, просто рухаєш вверх-вниз і машина їде повільніше чи скоріше, можна ще по звуку орієнтуватись :)

    Але ж то незручно. У мене раніше клав ногу на педаль і відчуваєш шо тиснеш. Все-таки я вважаю, шо педаль повинна чинити опір. І так очевидно вважав попередній господар моєї машини, оскільки він вчепив був додаткову пружинку, яка відтягувала дросельну заслонку у вихідне положення. Не виключено , що саме через це й порвався мій тросик, на нього було навантаження більше разів у 3-4, ніж без тої пружинки. Тому висновок - пружинки такі треба чіпати не до заслонки, а якось до педалі, щоб навантаження йшло не на тросик, а на ногу.

    Отакі думки вголос :)

    PS Хоча не знаю , може я й звикну до такої легкої педалі. Але якшо ні, то буду шось думав шоб газ був більш відчутний...
     
  5. huzul

    huzul Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 1987 1,3
    Відповідь: Тросик газу... мля...

    то се фігня.... як сів тоді на з"їзді за твого гольфа, то мені теж було незвично та незручно тиснути на педаль газу, оскільки привик до своєї м"якої.....
    це все справи часу, за декілька днів їзди привикнеш і забудеш шо в тебе колись була тверда педаль....
    мотай кілометри і звикай ;)
     
  6. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Тросик газу... мля...

    Ну дай Бог, але то якась фігня.
    Просто кладеш ногу на педаль і вона провалюється до поліка, машина починає газувати... Дуже важко стало балансувати щепленням і газом.

    Треба так - кладеш ногу на педаль, вона на ній лежить, педаль не рухається, тоді легесенько тиснеш щоб газувало. Коли під час їзди фіксуєш газ на потрібному рівні, то нога повністю розслаблена, лежить собі на педалі. А зараз нога постійно напружена і втримується в потрібному положенні м"язами, якшо розслабляю - падає на підлогу, втискаючи педаль до упора... Це не діло :sad:
     
  7. CAT

    CAT Місцевий

    Авто:
    GTI mk6, GTI mk1, Golf mk1
    Відповідь: Тросик газу... мля...

    взагалі опір має чинити та пружинка на дроссельній заслонці але видно вона в тебе вже мертва тому і так легко педаль тиснеться. в мене на карбюраторі пружина потужна і педаль відповідно достатній опір має і витримує просто вагу розслабленої ноги.
     
  8. CAT

    CAT Місцевий

    Авто:
    GTI mk6, GTI mk1, Golf mk1
    Відповідь: Тросик газу... мля...

    а шо означають ті значки під ніком??:))
     
  9. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Тросик газу... мля...

    а то я експериментую... замість дурацьких фірманів і шоферів будуть іконки, типу як звьоздочки на погонах :) Замість звьоздочок замутим емблему VW
     
  10. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Тросик газу... мля...


    І мені було троха незручно, коли їздив на тому звірові.
    Напочатку здалося, що газ не нажимається.:shock:

    Та й з такою твердою педаллю здається навпаки стомлюється нога.
     
  11. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Тросик газу... мля...

    Треба було просто холості до 2000 підкрутити і їхати так, переключаючи передачі і відтискаючи щеплення, без тросиків через вікно.
     
  12. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Тросик газу... мля...

    Пятку на став на коврик а носком тілько газуй.:-D
     
  13. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Тросик газу... мля...

    про 2000 холостих в мене думка одразу виникла. Але у мене не було під рукою інструменту, яким можна було б добратися до регулятора. У мене там дуже воно заховано , треба головку якусь і тд, простим ключиком чи пласкогубцями не дістанеш.

    Так як у мене було туго, коли ви пробували, то звичайно ж незручно. Тому я й вирішив шо треба міняти тросик. Я кажу про те, шо по ідеї малоб бути шось середнє між тим шо в мене було і тим шо є зараз...
     
  14. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Тросик газу... мля...

    Прочитав я все ЕТО...
    цікаво...
    1- Так колись я доїхав з Рівного, але там була траса, то втиснув шнурком 80 км/год і їхав, стартувати важко звісно, но вихід доїхати з пункту А до Б.
    Мій колишній шеф на Ваз 2102 так їздин на шнурку з вішаня білизни 1,5 роки (їбанутися), тільки той шнурок іноді міняв, він перетирався у форточку машини, але так привик до ручного газу, що на нормальну педаль довго звикав.
    2- на рахунок звикання до легкої педалі, то мушу сказати друже до доброго треба звикати, заставляй себе. за чим криється - комунізм, тобто рай і солодке життя, саме так, за легким керуванням газу, а тиснути щодурі, то нога терпне.
    Я радий, що ти вирішим цю дилему, зато в мене крім тормозів ще 4 дилеми.
     
  15. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: Тросик газу... мля...

    Мартіні прошу поставити мені 10 знаків над ніком або не бачити тобі твого колеса :-D
     
  16. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Тросик газу... мля...

    Кількість знаків під ніком залежить виключно від тебе :) Пиши побільше і по ділу

    PS До речі, шо там моє колесо? :)
     
  17. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: Тросик газу... мля...

    Поки що нічого
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)