Доброго часу доби шановні форумчани. Golf 2, diesel 1.6 1986. Чому тріскає трубка високого тиску яка постачає паливо від насоса до форсунки??? Такої проблеми ніколи не мав протягом експлуатації машини вже протягом 12 років. Зрозуміло що трубки залізні і мають також ресурс, проте тріскає уже 3 трубка і постійно в тому самому місці. ---Чи може ця проблема не трубки, а форсунки чи насоса??? ---І де можна дістати таку саму трубку ??? (такі самі на шротах це рідкість, а підбираю по максимуму подібні і вигинаю так, щоб не було натягу) ---Може десь є майстри що такі трубки роблять? (чув що є люди які таким займаються на Сихові, тільки ніхто не знає хто і де вальцює трубки)
І так. Поки йшов час, проблему вирішив і хочу коротко поділитись інформацією. Розкрию всі питання що висвітлював. ---Чи може ця проблема не трубки, а форсунки чи насоса??? Мій випадок розриву трубок був із-за насоса, бо в ньому через вібрацію відкрутилось одне кріплення, решта послабилось що і провокувало вібрацію, тана надмірне фізичне навантаження і постійне гнуття трубки. Насос прикрутив. В будь якому випадку розрив із-за несправної форсунки виключається, оскільки якщо навіть вприск не проводиться (форсунка забилась) тиск насоса ніяк не може прорвати трубку високого тиску. Прорив можливий в інших ситуаціях із-за неправильного встановлення трубок. Вони не повинні тертись одна об одну, вони встановлюються без натягу, тобто коли їх гнеш вони повинні самостійно сідати в посадочні місця. При неправильній посадці та вкручуванні можна зірвати спідничку в трубці. Так що гніть щоб заходило ідеально. ---Де можна дістати таку саму трубку ??? (такі самі на шротах це рідкість, а підбираю по максимуму подібні і вигинаю так, щоб не було натягу) На шроті є багато трубок, ідеальної якщо немає, тому легенького без зайвих зусиль гніть до потрібного кута встановлення. Бажано руками гнути а не обценьками. Трубки мають одинакові розміри, тому якщо їх розпрямити, вони будуть одинакові. Єдине на що хочу звернути при заміні трубки - це внутрішній діаметр гайки! Ззовні гайка йде під 17 ключ, а з середини вони мають різний діаметр, тому при виборі беріть стару трубку. В гольфі2 внутрішній діаметр гайок однаковий. Мені попадались трубки в яких одна внутр різьба більша тому їх закрутити неможливо. Приміряйте і перевіряйте. ---Може десь є майстри що такі трубки роблять? (чув що є люди які таким займаються на Сихові, тільки ніхто не знає хто і де вальцює трубки) я таких майстрів не зустрів і пошуки марні, можливо хтось має якусь інфу то пишіть, думаю в майбутньому пригодиться всім.
Машина в Тебе я так зрозумів вже 12 років. Не по темі, але хочу в де чому переконатись, який реальний пробіг в ній.
lahodyuk, на моїй такий самий двигун (jp) і такий самий ТНВД. Хотілось би побачитись (пересікнутись) якось, можна й на з'їзді, та поспілкуватись (обмін досвідом )
Дякую, вже дістав також, маю також кілька шт. на запас., можу також комусь надати допомогу в цьому. Машина спочатку була батькова, проте катаюсь я на ній вже давно, в сімї машинка живе у нас ще з 1998р., пробіг 330 тис, по Україні вона набігала близико 170 тис. Буду радий поговорити, самому цікаво, можу надати попередньо фотки з теми яку щойно створив