Посоветуйте пожалуйста где ремонтируют турбины. У меня из турбины капает масло - совсем чуть чуть, но вонь в салоне невыносимая
Відповідь: Турбина Я так розумію, що автор жаліється на запах в салоні, з чого можна зробити висновок про зовнішнє підтікання. Але хто знає, може і турбокирдик пробирається. Хоча на 8-річному 1,8Т це імхо велика рідкість.
Відповідь: Турбина вариант, на щет подтечки и вони в салоне; течет корпус, а турбина ну очень горячая, потому и воняет.Причин несколько-прокладки,дефект,не дожата... Если маслопровод, стекало бы по трубке и не воняло, тоже и с хомутами на патрубках, скорее всего... Если течет с патрубка у турбы, а машина дымит , что мало вероятно, значит турбе скоро кронты, или поршневой писец и картэрные газы гонят масло в турбу.На щет ремонта не слышал чтобы у нас, в Украине, хорошо делали это дело с турбами, хорошо делают в Польше или в Росии, но сначала едь в сэрвис нормальный или к нормальному лепиле, диагнос поставить не трудно,а тогда уже будеш решать. Турбина, штука трудноубиваемая:twisted:. Пиши пожалуйста, как продвигаются дела.
Відповідь: Турбина от якраз турбіна на ВВ одне з найбільш слабких місць, яку вбити можна і на 20-ти тисячах. і як правило, здихаюча турбіна і є причиною продажу автомобіля. Середньостатистичний їх пробіг 150 т.км. Є випадки, що і 200 було. Запороти - нема проблем ніяких, вистачить не охолодджувати її і глушити машину відразу після агресивної їзди. Спробуй до офіціалів вискочити, що вони скажуть. Є варіанти, що ставлять "реставровану" турбіну, яку відновлюється на тому самому заводі у виробника, всі рекомендують, так як реально при ціні вдвічі меншій пробіг ще ніхто менше 100 т.км. не засік. В офіційного дилера може і має бути послуга з продажу реставрованої турбіни, яка йде як офіційна запчастина. Може так ще десь можна найти, можна подумати і через Москву отримання організувати... Якщо з трубіни масло капає, то в принципі ще не показник її остаточної смерті. Справжнім показником остаточної смерті є невменяємий жор масла (3 л. на 20 км). Хоча може бути варіант забивання нагаром системи охолодження турбіни (охолоджується маслом), тоді кирдик... вона на жаль не підлягає будь-якому ремонту чи промиванню, реставрація (нормальна) здійснюється тільки заводом-виробником, тому при купівлі "реставрованої" турбіни, стара здається. Орієнтовна вартість проведення процедури заміни турбіни (на реставровану), зі всіма патрубками і причетними справами і роботою - біля 1000 баків (принаймні в Москві). Будьмо
Відповідь: Турбина Ні - це бензин... Але в знаючих як себе поводити з турбіною людей чи з турботаймером. В ТДІ, свого часу чув, пробіг на одній турбіні був під 500 т.км. Двигун вже мав погану компресію, турбіна ще більш-менш жила... Просто традиційно, у не дуже знаючих як себе поводити з турбіною людей, вона десь так ходить. Будьмо!
Відповідь: Турбина вирішив спитати тут, щоб не створювати нової теми: для встановлення турбіни обов'язково ковані поршні чи ні, а то багато хто шо каже,а точної відповіді не почув?! хто що скаже? дякую
Відповідь: Турбина Так, інакше якщо турба добре дуне то твої стокові стечуть в піддон разом з маслом. Якщо турбу поставиш зі слабим наддувом - нема смислу тоді її ставити.
Відповідь: Турбина знову весняне загострення? поршні до 0.8-1.0 бара можеш і рідні лишити (тільки смисл?), але потрібно понизити степінь стиску до 8-7 (зал. від тиску наддуву) для чого потрібно переробити півмотора, тобто або проточка на поршні, або вищий блок або коротший шатун, по ситуації треба дивитись. Під турбу потрібні колектора (впуск/випуск), саму турбіну, інтеркулер, даун-пайп, охолодж. масла, вприск під заміну (штатний не дасть дупля як правильно зробити суміш)+ під вприск купа нових датчиків (положення КВ, наддуву і т.д.)+ мозги+найти хто тобі то все настроїть. Крім того, голову потрібно буде перевірити на наявність мікротріщин, замінити напрю клапанів і повністю її віддефектувати, бо з наддувом всі косяки вилізуть в 5 секунд, можливо ГБЦ доведеться допрацьовувати, зал. від кожної окремої голови. При мін. бюджеті установки турби в 5кілоуе ковані поршні будуть капльою в морі і ти собі візьмеш їх на здачу. Ковані поршні є легшими за литі, краще витримують динамічні і теплові навантаження, і є лише одним пунктом з цілої купи того, шо ВАРТО поміняти при установці турби, а є ше ціла купа такого, шо поміняти НЕОБХІДНО. Додано через 8 хвилин Впевнений, шо стокові шатуни/блок/голова/клапана витримають більший тиск наддуву, ніж стокові поршні? Це з тої самої серії, коли ставиш ковані диски шоб не гнулись-гнеться ричаг, тоді ставиш кований ричаг-гнеться балка, і ти розумієш шо для підготовки машини до раллі треба переробити все в комплексі, вплоть до кузова з каркасом, повної заміни конфігурації ходової і т.д.
Відповідь: Турбина SASA-даже легкий поддув турбиной дает оч. значительную прибавку в мощности. Наз. турбина низкого наддува. А на япошках их по 2 ставят. Нижнего и верхнего. Просто для верхнего наддува...... читай пость выше надо мной8)