Турбина

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем bbeetle, 6 кві 2008.

  1. bbeetle

    bbeetle Початківець

    Авто:
    vw New Beetle 1.8T 2000
    Посоветуйте пожалуйста где ремонтируют турбины. У меня из турбины капает масло - совсем чуть чуть, но вонь в салоне невыносимая
     
  2. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Турбина

    на зїзді можеш показати шось порадимо.
     
  3. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Турбина

    Мабуть прокладка вирішила відпочити або хомут послабився. Треба дивитися.
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Турбина

    Або турбі вафлі вже настали (якшо в середину попадає з охолодження).
     
  5. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Турбина

    Я так розумію, що автор жаліється на запах в салоні, з чого можна зробити висновок про зовнішнє підтікання. Але хто знає, може і турбокирдик пробирається. Хоча на 8-річному 1,8Т це імхо велика рідкість.
     
  6. rat323

    rat323 Початківець

    Авто:
    VW Golf II GTD 1.6 1986 JR був, Fiat Scudo 1.9 TD
    Відповідь: Турбина

    вариант, на щет подтечки и вони в салоне; течет корпус, а турбина ну очень горячая, потому и воняет.Причин несколько-прокладки,дефект,не дожата... Если маслопровод, стекало бы по трубке и не воняло, тоже и с хомутами на патрубках, скорее всего... Если течет с патрубка у турбы, а машина дымит , что мало вероятно, значит турбе скоро кронты, или поршневой писец и картэрные газы гонят масло в турбу.На щет ремонта не слышал чтобы у нас, в Украине, хорошо делали это дело с турбами, хорошо делают в Польше или в Росии, но сначала едь в сэрвис нормальный или к нормальному лепиле, диагнос поставить не трудно,а тогда уже будеш решать. Турбина, штука трудноубиваемая:twisted:. Пиши пожалуйста, как продвигаются дела.
     
  7. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    Відповідь: Турбина

    от якраз турбіна на ВВ одне з найбільш слабких місць, яку вбити можна і на 20-ти тисячах. і як правило, здихаюча турбіна і є причиною продажу автомобіля.
    Середньостатистичний їх пробіг 150 т.км. Є випадки, що і 200 було. Запороти - нема проблем ніяких, вистачить не охолодджувати її і глушити машину відразу після агресивної їзди. Спробуй до офіціалів вискочити, що вони скажуть.
    Є варіанти, що ставлять "реставровану" турбіну, яку відновлюється на тому самому заводі у виробника, всі рекомендують, так як реально при ціні вдвічі меншій пробіг ще ніхто менше 100 т.км. не засік.
    В офіційного дилера може і має бути послуга з продажу реставрованої турбіни, яка йде як офіційна запчастина. Може так ще десь можна найти, можна подумати і через Москву отримання організувати...
    Якщо з трубіни масло капає, то в принципі ще не показник її остаточної смерті. Справжнім показником остаточної смерті є невменяємий жор масла (3 л. на 20 км).
    Хоча може бути варіант забивання нагаром системи охолодження турбіни (охолоджується маслом), тоді кирдик... вона на жаль не підлягає будь-якому ремонту чи промиванню, реставрація (нормальна) здійснюється тільки заводом-виробником, тому при купівлі "реставрованої" турбіни, стара здається.
    Орієнтовна вартість проведення процедури заміни турбіни (на реставровану), зі всіма патрубками і причетними справами і роботою - біля 1000 баків (принаймні в Москві).
    Будьмо
     
  8. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Турбина

    Ти впевнений, що з ТДІ не плутаєш?
     
  9. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    Відповідь: Турбина

    Ні - це бензин...
    Але в знаючих як себе поводити з турбіною людей чи з турботаймером.
    В ТДІ, свого часу чув, пробіг на одній турбіні був під 500 т.км. Двигун вже мав погану компресію, турбіна ще більш-менш жила...
    Просто традиційно, у не дуже знаючих як себе поводити з турбіною людей, вона десь так ходить.
    Будьмо!
     
  10. Ravel

    Ravel Active Member

    Авто:
    VW Golf mk1
    Відповідь: Турбина

    вирішив спитати тут, щоб не створювати нової теми: для встановлення турбіни обов'язково ковані поршні чи ні, а то багато хто шо каже,а точної відповіді не почув?! хто що скаже? дякую
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Турбина

    Так, інакше якщо турба добре дуне то твої стокові стечуть в піддон разом з маслом. Якщо турбу поставиш зі слабим наддувом - нема смислу тоді її ставити.
     
  12. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Турбина

    знову весняне загострення?
    поршні до 0.8-1.0 бара можеш і рідні лишити (тільки смисл?), але потрібно понизити степінь стиску до 8-7 (зал. від тиску наддуву) для чого потрібно переробити півмотора, тобто або проточка на поршні, або вищий блок або коротший шатун, по ситуації треба дивитись. Під турбу потрібні колектора (впуск/випуск), саму турбіну, інтеркулер, даун-пайп, охолодж. масла, вприск під заміну (штатний не дасть дупля як правильно зробити суміш)+ під вприск купа нових датчиків (положення КВ, наддуву і т.д.)+ мозги+найти хто тобі то все настроїть. Крім того, голову потрібно буде перевірити на наявність мікротріщин, замінити напрю клапанів і повністю її віддефектувати, бо з наддувом всі косяки вилізуть в 5 секунд, можливо ГБЦ доведеться допрацьовувати, зал. від кожної окремої голови. При мін. бюджеті установки турби в 5кілоуе ковані поршні будуть капльою в морі і ти собі візьмеш їх на здачу. Ковані поршні є легшими за литі, краще витримують динамічні і теплові навантаження, і є лише одним пунктом з цілої купи того, шо ВАРТО поміняти при установці турби, а є ше ціла купа такого, шо поміняти НЕОБХІДНО.

    Додано через 8 хвилин
    Впевнений, шо стокові шатуни/блок/голова/клапана витримають більший тиск наддуву, ніж стокові поршні?
    Це з тої самої серії, коли ставиш ковані диски шоб не гнулись-гнеться ричаг, тоді ставиш кований ричаг-гнеться балка, і ти розумієш шо для підготовки машини до раллі треба переробити все в комплексі, вплоть до кузова з каркасом, повної заміни конфігурації ходової і т.д.
     
    • Подобається Подобається x 3
  13. Хат

    Хат Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60
    Відповідь: Турбина

    SASA-даже легкий поддув турбиной дает оч. значительную прибавку в мощности.
    Наз. турбина низкого наддува.
    А на япошках их по 2 ставят. Нижнего и верхнего. Просто для верхнего наддува......
    читай пость выше надо мной8)
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)