У Луцьку презентували електробус "Богдан"

Тема у розділі 'Автофорум', створена користувачем Shaggy, 18 лис 2014.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    [​IMG]
    Група конструкторів на чолі із В’ячеславом Полтавцем на базі підприємства «Санрайз» у Луцьку розробила автобус із електродвигунами, що може проїхати 250-300 кілометрів та має базову швидкість 80 кілометрів за годину.

    Презентували автобус журналістам у суботу, 15 листопада.

    Директор ТОВ ВТП «Санрайз» ЛТД Юрій Девіцький розповідає, що подібні електроавтомобілі вже давно масово використовують в Європі, а нещодавно – і в Києві: «Приклади таких автомобілів вже є в Києві. Це китайські автомобілі легкові, які використовують як таксі. В Європі вже давно є такі автомобілі, в деяких країнах є стоянки спеціальні з електропідзарядкою».

    Однак, за його словами, розроблений на базі «Богдан А091» електробус – це лише тестова версія. Перш ніж перевозити пасажирів, його вдосконалять.

    «Цей автобус, який ми зробили – це тестовий автобус, тому я хочу ще раз пояснити критикам і скептикам, що розміщення акумуляторних батарей в салоні автобуса зроблене для того, щоб мати можливість їх перевіряти, тестувати. Його зробили на базі старенького автобуса «Богдан А091». Був вийнятий двигун внутрішнього згорання. Замість нього поставили два електродвигуна. По 60 кіловат кожен, тобто 120 кіловат», розповідає Девіцький.

    «Це перша ластівка, тому якщо хтось із виробників в Україні зацікавиться цим автобусом і зможе інвестувати в нього якісь кошти, це, я думаю, буде дуже цікаво. Це велика економія по паливу, оскільки ви знаєте, що сьогодні вже паливо по 17,5 гривень. По-друге, це екологічно чистий транспорт, який абсолютно не має ніяких викидів», – додає директор ТОВ ВТП «Санрайз» ЛТД.

    За його словами, на таких батареях автобус може проїхати 250-300 кілометрів, однак на практиці їх ще не перевіряли на таких відстанях: «Поки ми його не перевіряли на практиці, вчора проїхали на ньому тільки 50 кілометрів. Треба його тестувати, треба буде, можливо, деякі деталі переробити, щоб ми могли у ньому перевозити пасажирів». Заряджають батареї від розетки із напругою 380 вольт.

    Найдорожчим елементом у переобладнанні стали саме батареї, які котували разом 14000 гривень. Повну вартість переобладнання конструктор В’ячеслав Полтавець назвати відмовився. Також не показали моторний відсік, оскільки, за словами Полтавця, там використані ноу-хау, про які не варто знати конкурентам.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Як на мене це реально круто! Приборна панель майже як в славнозвісного Tesla. Переваг як на мене маса, зокрема які я можу виділити - це плавність руху без дьоргання в салоні при переключенні передач. Відсутність популярного "крррххххх" при включенні передачі. Тиша. Вартість ремонту і обслуговування явно менша, єдине це заміна батарей і термін їх придатності.
    Короч прикольно. Я б був за такий ноухау) Тіки кому це вигідно...
     
  2. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Ті убожескі панелі від Ісузу менші за розміром лобового скла та і в цілому всього автобуса, края з фанери з дерьмолайкою, гімно сране хоть на електриці хоть на солярі хоть на повітрі...
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Нам би в центр такі, в час пік нема чим дихнути:bad:
     
  4. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    Для презентації, могли хоча б кришку до резетки помалювати нормально. Фарба пооблазила... Ті автобуси не грунтуються, на голе залізо кладеться зразу фарба... ЖАХ. І це завод нашого президента... Зато щиток приборів в карбоні а радом кнопки відірвані)))))
     
  5. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    То все тестування вимагає. Перевірка безпеки псажирів+інфраструктури. Треба буде станції підзарядки будувати. А на то гроші треба будуть. А хто дасть? а як в такої маршрутки батарея розрядиться посеред дороги то що робити?
    Хоча ідея безумовно цікава. Все таки маршрутки це міський транспорт і велика дальність поїздки до розрядки батарей їм не є необхідна. Підзаряджати можна на кінцевих +залишати на ніч в гаражі на повну зарядку батарей. Електроенергія у нас в країні поки дешевша за бензин (якщо перевести все до одних одиниць виміру роботи.) Дешевшим мало б бути і обслуговуваня і ремонт автобусів. І як наслідок при масовому застосуванні ціна за проїзд принаймі не мала б зростати довгий час.
     
  6. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    Однозначно треба переводити громадський транспорт на електроенергію. Щось нове побудувати зараз важко фінансово, а переобладнати (модернізувати) можливо, я думаю попит буде.
     
  7. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    запас хода у 250-300 км це може літом в день і без зупинок, а як зимою з обігрівом салона в -15С і включеними фарами?
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну полюбому мали б ставити і якісь генератори. Львів то таке місто де, практична кожна маршрутка може заряджатися просто котячись з гори. З сихова в центр взагалі газувати не треба. То саме Городоцька, Личаківська, Шевченка і т.д...
    Звичайно що це все вимагає хорошого тестування. Але загалом я думаю шо це однозначно варте розвитку. І свої плюси які я бачу в цьому я вже описав))
    Мені більше цікаво чому більшість шукають мінуси завжди і скептично сприймають всі ноухау?)))

    То так само як нокія 1100 і новий 5" смартфон. Смартфон багатофункціональний, зручний і крутий. Але може сісти будь-де і в будь-який час)) Але на сьогодення їх більшість)
     
  9. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Geely добре робить такі автобуси. В Китаї та і вже багато де вони їздять. Купити і не винаходити велосипед. Або в крайньому разі купити 1 і зробити українську "копію" )) А по поки тестування, поки тендер, фігня-муйня, за 10 років може шось буде. До того часу то вже буде вчорашній день, і треба буде знов бавло на розробку/купівлю нових...

    П.С. Сорі, Не Geely а BYD.

    Транспортний оператор міста Тель-Авів, компанія Dan Bus, уклала угоду з компанією BYD AUTO про поставку електричних автобусів.

    Місцевий імпортер і дистриб'ютор марки BYD, компанія Clal Motors, працювала над впровадженням цього проекту не один рік. І ось нарешті представнику марки вдалося переконати транспортні компанії та місцеву владу в доцільності використання електроавтобуса.

    Зрозуміло, це вимагатиме чималих капіталовкладень, але компанія BYD запевняє, що утримання електричного автобуса набагато дешевше, ніж експлуатація транспорту на дизельному паливі. До того ж, електричний громадський транспорт дозволить істотно поліпшити екологію у місті і його околицях. Початок експерименту заплановано на останній квартал 2012 року. Протягом року на одному з маршрутів «Дана» курсуватимуть і електричні, і звичайні автобуси.

    Якщо експеримент виявиться успішним, транспортна компанія Тель-Авіва має намір стати піонером у галузі використання електричних автобусів для транспортних перевезень, оновивши половину автобусного парку електротранспортом BYD. За попередніми розрахунками, для цієї мети буде закуплено 1300 повнорозмірних автобусів і мікроавтобусів.

    Із переваг електротехніки BYD варто відзначити довговічність акумуляторних батарей і значний запас ходу. Так, електричний автобус BYD eBUS-12, оснащений двома електромоторами по 122 к.с. кожен, здатний проїхати без підзарядки більше 250 км. При цьому для відновлення 50% ємності батарей потрібно всього півгодини. Таких показників вдалося досягти завдяки застосуванню залізо-фосфатних акумуляторів. Вони більш довговічні і менш токсичні при утилізації у порівнянні з літій-іонними, які використовують на своїх електромобілях інші автовиробники. Електричний автобус BYD eBUS-12 також оснащений сонячними панелями BYD, які розміщуються на даху самого автобуса і «допомагають» бортовій енергосистемі заощаджувати електрику.

    Важливо відзначити, що на даний момент електричні автобуси BYD вже працюють на пасажирських перевезеннях у містах Китаю, Європи і Північної Америки. Сумарний пробіг випущених автобусів перевищує 7 мільйонів кілометрів. Настільки високий інтерес до електротранспорту BYD має прямий зв'язок із діяльністю компанії поза автоіндустрії. На даний момент бренд є найбільшим у світі виробником акумуляторів і батарей. Логічно, що й у світі електромобілів BYD є піонером і лідером.
     
    Останнє редагування: 18 лис 2014
    • Подобається Подобається x 1
  10. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    ото вже будуть воістину БИДловози
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Прикольно))) Але хто в нас почне закупляти БИД... То ж треба національного виробника підтримувати!
     
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
  13. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Зимою можна поставити генератори під кожним пасажиром і педалі))) Будуть пасажири педалі крутити - не змерзнуть і на світло фар вистачить))))
     
  15. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    краще вже поставити підігрів сидінь, так тепло не буде вивітрюватись і світлодіодні фари бо на фото видно що стоять прості лампочки
     
  16. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    реально мене як транспортника по спеціальності і любітєля новинок таке пре.І якщо підійти з розумом,а не старатись зразу загребти мільйони даний проект можна шикарно розвинути,і шикарно проштовхнути,враховуючи протяжність наших маршрутів і те,що в кожного авта є обідній компенсаційний простій,то достатньо часу є і на підзарядку.але я з пропонував не доробляти нові брєдні на базі Еталона чи Богдана ,а закупити наприклад Месси рекс,чи івеко,чи автосан з європи які мають суперову ходову і кузов але ніякий двигун і коробку.Посилити і помякшити підвіску повітряними подушками,посилити каркас,а вже потім доукомплектовувати і електродвигунами і батареями і ОБОВЯЗКОВО системою рекоперації енергії на гальмівні зусилля і сонячними батареями з обігрівом + гелієвими акумуляторами до них,це дасть можливість недавати навантаження на стандартні батареї під час рушання і прискорення,що продовжить їх строк служби,продовжить протяжність маршруту на одному заряді.І запусти як нові з перевагою на конкурсах на маршрути,повірте по Львову дихати стане легше.
     
    Останнє редагування: 18 лис 2014
    • Подобається Подобається x 2
  17. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    ) і я про то ж... але хіба хтось буде таке робити, якщо там буде вигода не йому (чи їм) і то вже, а вигода людям, хоча в довшій перспективі і трохи дорожче то обійдеться?
     
  18. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    В Мерса Рекса поганий двигун??? Ти це як транспортник говориш?!?!??!??! В мене було два рекса, їздили і по Турках і по Моршинах і де тільки не їздили. Мотор там ляля! Потім (десь в 2005 році) почали наші львівські транспортники проштовхувати свої корупційні проекти. Тільки ШАОЛІНІ! Поїздили пів року - потім всі під заборами АТП-шок стояли. Потім їм на зміну прийшли Богдани, і їм подібні. Які після 2-літньої експлуатації гниють всюда де тільки можна.

    Далі. Чому ми постійно повинні купувати щось за кордоном, вивозичи свої гроші, не роблячи це на ЛАЗі, в тому ж Луцьку, даючи роботу людям, платячи податки і розвивати свою економіку і автопром. В наших мудреців гірші голови ніж за кордоном? Але нас цікавить бізнес який окуповуєтясь макс за 2 роки, тому не маємо ні бізнесу, ні економіки, ні грошей, тільки безробіття. Нажаль.

    Щоб запустити їх переважними на маршруті, треба щоб економіка чи бюджет надала вигоду власнику старого автобуса, який він купив за кредитні кошти і при теперішньому стані доріг, ціною на бензин, вартістю проїзду і нашими людьми тільки те і робить що ремонтує і заправляє. Тб прийняла на утилізацію його авто, оплатила наприклад %30 вартості нового автобуса. А потім або самим, або так само з коштів бюджету поставити на всіх кінцевих зупинках електрозаправки. На сьогоднішній день думаю це просто НЕРЕАЛЬНО, ніякий з варіантів........
     
    Останнє редагування: 18 лис 2014
  19. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    1
    так поганий якщо він виїздив на свої роки по 1-2 лями км і такі безмоторки по європі по 500-800убитих єнотів
    2
    потім на тойже лаз для посилення і модифікації(ціна питання виготовлення кузова значно більша,а така економія дасть можливість старту для подальго повноцінного виробництва з нуля нових авто)
    3
    згоден,але для решти маршруток чому для початру не ремонтувати двигуни і коробки, і переходити на альтернативу
     
  20. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    1)Тобто мотор який проїздив 1-2 млн км - поганий? Хм.... Повторюсь: в мене було два рекса, жодному з них до мотору не лазив. Дуже надійні мотори. Привезені були з бундесу з тої поштової кантори. Хз скільки там було скручено/наїжджено, але відпахали вони в мене на УРА і успішно були продані.
    2) А з нуля почати виготовлення свого автобуса нам мозгів не хватає? В нас нема техніки щоб дороги робити, тому запрошуєм турків які отримують по 2000 евро, а наш хлоп в дощ сидить в ямі з лопатою за 1000 грн. Оце правильніше, ніж зробити свій трактор, свій асфальтоукладчик і дати нашим заробити по 1000 євро. В нас зробили самий великий літак Руслан, в нас (по ТВ показували) конкурентноспроможне виготовлення зброї та техніки, а трактор з автобусом ми не можемо зробити. Краще заплатити їншим і вивести наші гроші з економіки... Крім того, подивись на той Богдан з першого поста. Взяли звичайний автобус, поставили акумулятори, викинули чугунний двигун і ще щось подоробляли. Думаю таке авто набагато легше від оригіналу. Не розумію про яке усилення ти говориш, не зауважив модифікацій. Це якщо робити усилення/модифікації базової моделі - то це дорого, а якщо робити з нуля, то це не суттєво змінить ціну. Ціну змінить електрообладнання, яке буде значно дорожче від моторного, зате, враховуючи ціну на бензин та електрику - думаю вкладення економічно вигідним та рентабельним;
    3) якщо існуючі маршрутки при ремонті двигунів та коробок модифіковувати на електро - то це якраз дуже тяжко з фінансової сторони. Мотор та коробку викинь, купи обладнання, модифікуй кузов... Це вже якась модифікація. Треба в Києві проходити авто-технічну експертизу (платити гроші), міняти техпаспорт в МРЕО і т.д.... І потім ще шукати де б то підзарядитись, так як цілий день той автобус по нашим пробкам не проїздить. А обслуговування? Знаю у Львові лише одного толкового електрика і безліч раз стикався з зовсім безграмотними. Отакий залізе в ту систему - і потім та маршрутка згорить разом з пасажирами
    4) наші нафтобариги ще дуже довго будуть блокувати аналогічні проекти... нажаль
     
    Останнє редагування: 19 лис 2014

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)