залив 5 літрів бензи проїхав 5 км і закінчився бензин я перевірив уровень масла а він зашкалює оказується весь бензин у картері в маслі...
не засмічуй інші теми, ось тут створив - і отримаєш відповідь! А для початку, потрібно хоч про машину детальніше розказати, який номер мотору, яка коробка передач, і таке інше - це набагато покращує наші телепатичні здібності
Ну в того крокодила стоїть бензонасос подібний до жигулевського..... і коли там пробиваються мембрани бензин через шток попадає у картер.... Міняй мембрани на насосі
Та я вже не памятаю .... дуже древня машина...але проблема точно в насосі колись таке мав...тоді тре міняти насос. І здається його тоді і поміняли на жигулівський....
Так коли пробиває мембрана , в насосі , то рівень скаче різко + стає мокро в місті кріплення насоса до мотора . А скажіть який ще варіант може бути , коли рівень піднімається , дуже незамітно і повільно , десь в районі за півроку при їзді 1-2рази в тижденьт , до максимуму (поділки ). Чи можливо таке , через погані свічки ? Насос впринципі відпадає , бо при одному переїзді в 400 км рівень непіднявся , а може і трошки взяло масла + зпід кріплення насоса , бензин непросочується (насос ноновий )
Попробуй зніми трубку вентиляції картера при робочому двигуні відведи в сторону і піднеси сірник до газів- якщо спалахне то бензин в маслі( правила пожежної безпеки), якщо не спалахне .... то хтось тобі доливає масло в двигун..))))))))))))))))
зняти трубки з насоса в одну подати повітря а другу закрити.повітря подавати на вхід.якщо повітря кудись тікає це діафрагма.
десь читав, що щуп з краплиною масла потрібно піднести до сірника, якщо спалахне то бензин. якось так...
рівень масла може звільшуватись з 3-х причин. 1)пробита діафрагма бензонасоса. 2)тріщина головки або прогнила прокладка між водяною та маслянною рубашкою (буває дуже рідко) тоді коли витягнеш щуп ,або кришку заливної горловини то на них буде білий наліт. 3)його хтось туди доливає!!!!!:D
а може простіше? наприклад троїть? а може вже дійшло до того, що ОР попадає в картер? а може... ще казна що може бути.
Там нічого страшного (обережним звичайно треба бути) випари бензину ідуть у суміші з відпрацьованими газами... і воно легенько пухкає. На жигулях то був перший тест на провірку діафрагми насоса ... щоб сильно нічого не видумувати.
І що тут думати, мотор то вже не новий, і бензу з того циліндра він не може викуинути повністю у випускний колектор, тому вона і просочується в картер до масла. Позбудься троїння, і буде тобі щастя.
Я впринципі , так і думав , але так як ,я ше зовсім "зелений" шофер , то більше вірю людям зі стажем , чим самому собі Хлопаки , дякую всім за , проявлену увагу , до мого питання , і поради ... Буду шукати причину "травленя" , а там буде видно вже ...