Доброго дня, допоможіть зясувати причину наступної проблемки. - Часто у вихлопній збирається конденсат, останій раз, коли газнув добрих сто грам вилилось, а може і більше. При цьому ріань антифризу впав до мінімуму, заправляв орієнтовно два місяці тому. - машина почала не заводитись з першого обороту, особливо коли постоїть декілька днів. Стартер крутить сильно, новий АКБ, бензонасос качає. Правда свічки ще не перевіряв. Дякую за коментарі.
Конденсат у вихлопі - нормальна річ - це по законах фізики. Падіння антифризу - означає що десь хомути не тримають і є підтікання, або течуть радіатори - це найпрстіший варіант - складніший- коли прокладка ГБЦ не тримає. Погана заводка на холодну - дксь є хомут у вприску і тре діагностику робити. Ці всі речі напряму з собою не звязані
Якщо антифриз попадає в вихлоп то йде білий дим з вихлопної. Крім того каталізатор генерує воду з відпрацьованих газів так що як каже кум це нормальне явище. Було б добре пошукати підтікання на зєднаннях.
Як правило якщо пробита прокладка ГБЦ то: В системі охолодження з"являється лишній тиск (тиск вихлопних газів вищій за тиск в с-мі охолодження), це проявляється ніби кіпінням авто прироботі двигуна, правильно написав САСА що йде білий дим при пуску (натекло за стоянку). Також може з"явитися або мастило в розширюючому бачку, або тосол в мастилі (бїла піна на щупові чи в злитому мастимі). Якщо в моторному відсіку підтікань невидно є ще радіатор пічки в салоні добре огляньте може бути проблема там. А вода (конденсат) в глушнику так і має бути.