Uber

Тема у розділі 'Простофорум', створена користувачем Migell, 5 вер 2017.

  1. Migell

    Migell Новачок

    Авто:
    skoda
    silver
    Добрий день, а запрошення до підключення в UBER вважається рекламою?
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А в убер що безкоштовно і на волонтерських засадах працюють?
     
  3. Migell

    Migell Новачок

    Авто:
    skoda
    silver
    ні але це не продаж послуги а допомога в зароблянні грошей
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    І заробляння на допомозі теж.
     
    • Тупо Тупо x 2
    • Подобається Подобається x 1
  5. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    На мою думку, то самий кончіний сервіс у сфері таксі, який тільки може бути.
    Не ведіться на їх пропозиції, то лохотроніще ще то.
    #uber вас, більшість бакланить бо є за що, а ще той хуЮбер в співпраці із масковськім чи то расєйськім хуЯндексом.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Шановні начальники форуму, перенесіть це все у "тема для флуду", а я продовжу троха паплюжити той хуЮбер.
    Все, що я вище написав, то вважати з точки зору водія. Я, реально, зарегався на тому хуЮбері, але проїздив не більше 2-х тижнів і забив на то, бо підзаробітком то не назвеш, а після того пройшла інфа, що вони разом з хуЯндексом.
    Ну і ще ловіть скрін з ФБ, найдіть того чувака і почитайте повністю його розповідь про той "сервіс" з точки зору клієнта.
    Screenshot_2017-09-05-21-29-32.png
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Звідки ти знаєш шо він з Яндексом? Яндекс заходив окремим ринком і пішов з України.
    Зараз Яндекс і Убер працюють разом, але на тереторії Росії, а не в нас.
    Убер це чисто франсшизова компанія. Платиш гроші - можеш купити собі.

    Тема з скиданням замовлення була перші тижні після введення, бо ніхто не розібрався з тим сервісом.
    Я від убера машину дочікувався завжди. Ціни ще до пару місяців назад були значно нижчі за інші сервіси. Машини завжди приїжджали нормальні і чисті. Зараз вже так, трохи автопарк попсувся, та й ціни зараз дешевші получаються на Уклоні. Я переважно між ними двома постійно перекидаюся.

    Плюси в тому, що система рейтингова, як для клієнта так і для водія. Менше 4.3 рейтинг іде в топку для мене. Що натомість дають оператори в телефонному режимі - невідомо.

    Коли я замовляю таксі мені приємно бачити де водій, приємно конкретно поставити маркер на карті, щоб водій бачив куди їхати. А не пояснювати оператору куди саме треба попасти, а вона тобі у відповідь "Мені потрібна точна адреса". Завжди можна поскаржитися на роботу сервісу і повернути свої кошти за проїзд, якщо щось було не так.

    Знаю водіїв Убера, які доволі не погано заробляють собі. Це не може бути приробітком, це має бути робота в тому то і вся суть.
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Не подобається Не подобається x 1
    • Тупо Тупо x 1
  8. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    два рази користувався убером, і два рази незадоволений.
    пергий раз замість 80 грн. водій в кінці марштуру сказав 190, я не заплатив!!! (дав тільки 80)
    другий раз чекали машину 50 хвилин і вона так і не приїхала.

    додаток видалив. користуюсь оптимальним таксі
     
    • Подобається Подобається x 2
  9. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Зовсім прогнозована відповідь від того хто користується вконтактє, чи вже не користуєшся вже раптом "Не вони ж наших хлопців там вбивають..." - що скажеш?
     
    • Подобається Подобається x 3
  10. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    і я напишу за убер.. в Польщі все на високому рівні, плата тільки картою, яка вшита в аплікацію. машини чисті і нові.
    приїжають швидко на виклик.. якщо мають сумніви куди підїхати - завжди передзвонюють. ціни досить хороші, правда, якщо непогода, ніч і вихідний - то по цінам інколи краще зкористатись звичайним таксі
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    це там де вододятли ще +15грн за багаж здирають? :)
    Їй богу..

    убер - заєбісь сервіс в "нормальних" країнах, де немає бариг-бомбил з шашкою та підтяжкою..

    доречі, бабка Травіса Калинина була з Росії, тому тепер всі дружньо беремось за руки і бойкотуємо убер!
     
    Останнє редагування модератором: 6 вер 2017
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    До чого тут вконтактє і вбивають хлопців?? Це якийсь дурня коли нема, що заперечити, зразу переходити на тему війни.
    Вконтактє я давно не користуюсь.

    З приводу сервісу уберу, то чому я не можу ним користуватися, якщо мені пропонують якісніший сервіс за менші гроші? Чому (якщо там навіть є співпраця Росії) москалі мені можуть дати сервіс дешевший ніж наше місцеве бидло-таксі?

    Подивися на таксі в Москві, Перербурзі, де всі машини мають ліцензію, де всі машини більш-менш однакові і в фірмовому фарбуванні. В нас в країні немає жодного такого таксі. Весь цей рагулізм коли попадаєш на таксі в ДТП і тебе водій просить сказати, що ти знайомий, а не пасажир і т.д...
     
    • Тупо Тупо x 2
    • Подобається Подобається x 1
  13. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Так, народ, давайте без матюків, бо будуть санкції.

    По темі. Таксі в останні роки користувався дуже рідко, відштовхувала низька якість послуги і високий рівень цін. Відколи з"явився Убер я їжджу на таксі порівняно часто. Ціна мене завжди влаштовувала (якщо дорого, не замовляю, трохи почекав, оновив замовлення, ціна зазвичай знижується), машини майже завжди дуже ок (один раз тільки приїхав ланос і один раз стара ауді сотка на бляхах), водії завжди ввічливі, приїжджає машина завжди швидко, ніколи не було ситуації коли "в вашому районі машин нема", шансону і рускої попси в салоні не почуєш. Сам алгоритм послуги мені мізантропу і інтроверту, який майже живе в інтернеті, дуже до вподоби, коли ти фактично можеш не контактувати з ніяким диспетчером і навіть водієм. Замовив через аплікуху тицьнувши пальцем, машина приїхала, сів, доїхав, до побачення, гроші само зняло з карти.

    Наскільки це вигідно водіям, не знаю. Але мені як користувачеві - нічо ліпшого поки шо не придумали.

    Чув про всякі нюанси з оплатою, що виявлялось більше ніж собі думав, але переважно все зводиться до того, що юзер просто не розібрався уважно в тому, як все влаштовано, щось не побачив, щось не дочитав, і відповідно попав. При цьому чув багато випадків, коли тех підтримка вирішує всякі непорозуміння на користь клієнта, тобто повертаються гроші.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    санкції-хуянкуії, а турбіни в криму вже крутяться )
     
    • Смішно Смішно x 1
  15. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Отже друзі, вирішив написати про хуЮбер без метання жовчі і об'єктивно... зі сторони водія з власного досвіду.

    І так, погнали:
    - багато хто каже, що в даному сервісі дуже охайні та чисті автівки, виховані водії і тє.пє. Друзяки, ну хіба вважаєте, що це не ті ж львівські таксисти? Відкрию вам таємницю, що там ті самі водії і вони також на інших фірмах працюють (таксішних), паралельно і на тих самих автівках. Чи ви щиро вірите, що це люди з іншої планети? Чи можливо з ними проводили якийсь інструктаж?
    Відповім вам - НІ?
    Все залежить від людини і похій чи він на бляхах, чи він в Оптимальному працює і т.п.
    Так, в них є вимога до автівки, а саме рік випуску та зовнішній вигляд. Ніхто там не перевіряє на тех.стан.
    Коли я регався у них в офісі, то вони навіть не виходили дивитись на автівку, єдине що їх цікавило це наявність у водія посв.водія, тех.паспорт і цивілка, ВСЕ!!!, ааааа, ще телефон на андроїді.
    Карочче поїздив я в тому сервісі і навіть рейтинг маю високий і позитивні відгуки. Ось скріни мої аплікушки:
    Screenshot_2017-09-07-00-31-24.png

    Screenshot_2017-09-07-00-31-55.png

    Хоча, якщо чесно, то мені насрати на відгуки своїх клієнтів з таксі.
    Тому, як бачите, я той "бляхар" чи "таксюга" чи .... але з позитивними відгуками.

    Можливо, в кого таксі основна робота, то може більше за то розказати, бо в мене це підробіток.
    На Убері перестав їздити, коли прикинув, що це не заробіток, а робота заради роботи, тай контингент пасажирів такий в Убері, що вони вважають, що ти їх раб (суб'єктивна думка), ну і звісно всі хочуть чим якісніше (це ж логічно) і в той час чим дешевше (це вже не логічно).
    Є таке, що при замовленні клієнту дає одну ціну, але при виконанні замовлення впливають різні фактори, після чого ціна може відрізнятись від попередньої. І було в мене таке, що клієнтка казала при посадці, що якщо ціна збільшиться, то вона платити не буде збільшеної. Ну, такі ситуейшен я розрулював вмить, але це була також одна із причин, чого я перестав там їздити.
    Також до негативних причин додам:
    - програма назначаючи водія на замовлення не вказує адреси, до прийняття замовлення, а лише умовний час в "хвилинах" доїзду. Бля, так та ж прога не знає, що там чи там перекрито чи ДТП, чи ще щось;
    - маршрут руху чи кінцеву точку дізнаєшся тоді, коли клієнт сяде в авто і ти натиснеш кнопку, що розпочинаєш рух;
    - виконуєш безготівкові замовлення і бабло "падає" тобі на баланс програми і лише раз в тиждень вони акумулюють твоє зароблене безготівкове бабло тобі на картку;
    - приймаєш замовлення, а воно "мінімалка" і так кілька разів під ряд;
    - остання капля, це було те, що в мордорі убер і яндекс разом.

    Тому, скажу ще таке, що то получається фігня, коли твоє же бабло кидають раз в тиждень, як ви знаєте АЗС в борг не заправляють.
    Оцінки за поїздку? Це теж дурдом, бо як може оцінити людина, котра приміром дибільна чи за своєю природою неадекватна, чи злюча на весь світ, бо її ніхто не тр@хнув.
    Коефіцієнт?, - а це ващє якась ахінея. Бо ізначально задум в тому коефіцієнті вроді непоганий.... тобто збільшення вартості через погодні умови чи ще щось, але ж знову ж таки #то_не_для_наших_людей. Бо, кожен хоче чим дешевше, навіть такі висновки роблю читаючи верхні пости форумчан наших.
    Якось мав пасажира по маршруту Наукова,35 (Сільпо) -> військова частина на Стрийській (Рубчака), так от вартість проїзду склала 70грн., по кілометражу максимум 1,5 км. То ж питання: за що? І, чувак заплатив.

    Щодо контактування з оператором, то зара є достатньо сервісів, де замовлення і виконання його проходить без участі оператора. Або ж, якщо водій чи оператор зателефонує і уточнить місце посадки чи повідомить, що очікує, то ж бля нічого страшного не станеться з вами, як з клієнтом. Шо нє?

    Я нікого ні за що не агітую і цей пост не є рекламою чи якоюсь заказухою, просто ділюсь досвідом.

    Як альтернатива для тих, хто живе в інеті є доволі адекватний Уклон, де також через прогу робиться замовлення. Прога там зрозуміла і передбачувана, без "сюрпризів" котрі можуть бути зародком конфлікту чи негативу між водієм і пасажиром. Ось вам скрін їхніх тарифів, якось прийшло позавчора
    Screenshot_2017-09-06-22-09-55.png

    а ось, скрін робочої проги, де чітко водій бачить тариф і маршрут

    IMG_20170906_200643_429.jpg

    ну і звісно, для любителів ставити відгуки і оцінювати, також є така можливість



    в Уклоні вартість поїздки може збільшитись лише тоді, якщо є "простій", тобто час очікування клієнта.

    Як бачите, в мене на скріні по Уклону чувак жалівся, що вартість збільшена, тому, щоби не було сумніві, що водій накинув і що водій негідник, то ось вам пояснення і розрулювання ситуації, проте відповіді так і не отримав від того чувака, що нв 14 грн. дорожче обійшлась йому поїздка.
    Screenshot_2017-09-07-01-28-10.png
    Screenshot_2017-08-28-22-53-53.png
    Screenshot_2017-08-28-22-54-01.png
    Screenshot_2017-09-07-01-29-07.png

    А ще в Улоні вагомий плюс, це те, що клієнт може збільшити вартість поїздки, тобто при замовленні "накинути" до тарифу.
    Та й усі питання також вирішуються з адмінами ьез проблем.
    Мав випадок по Уклону, що приїхав троха не по тій адресі, відстань від тої, що треба було десь метрів 500. Повідомив клієнта, що чекаю. Клієнт вийшов і теж чекав. Згодом задзвонив, щоб вияснити де авто. Трабл виявився з картами гугл, є адреси поруч де вони неправильно заводять. То технічний момент. Відповідно, прога почала рахувати простій. Коли ж ми знайшлись і розпочали рух, то прога збільшила вартість на 9 гривень. Клієнта я попередив, йому не сподобалось. Я запропонував йому уяснити то питання з адмінами. Він задзвонив, ті в свою чергу до мене і таким чином вернули тариф так як і був і всі довольні і без конфлікту.

    Отже, мій висновок такий, що Убер не витягне і покине наш ринок, бо водії тікають з нього. Ще перші місяці Убер доплачував водіям, тобто клієнта везли за дешеву ціну, а водій отримував компенсацію до замовлення, + за 40 виконаних в тиждень замовлень отримував 400грн (за 60 - 600 і так до 1200грн. за 1 тиждень). Зара компенсацій немає, лише ті доплати за 40 і більше замовлень при позитивних відгуках. Але ж це брєд, бо ніхто не буде так товкти машину..... Тому і тікають з того сервісу. Відповідно і почались нарікання зі сторони замовників послуги.

    Тому шановні, робіть висновки самі. Я з вами поділився викоючно своїм досвідом, щоб ви знали, як влаштована система.

    А, на завершення додам наступне:
    - як і всі люди, я теж періодично буваю клієнтом таксі і це, як правило, коли я бухаю десь в компанії і потім тре їхати додому. В такому випадку я телефоную 838 одне з найдешевших по Львову таксі і вірогідність приїзду машинки велика. За них знаю, бо їх замовлення проскакують в нашому ефірі. Бо я ще їжджу на звичайному таксі по іншій програмі типу Оптимального, типу того, як тут висловлювались "водятли" . Але от тоже фігня получається, бо викликаю саме дешевше таксі і завжди даю 100грн. і кажу без решти, бо знаю на свої шкурі наскільки то приємно, коли клієнт не задрот і залишає так звані "чайові".
    І ніколи не ставтесь зневажливо до інших професій, до тих же таксистів, бо по Львову більшість таксистів це ті люди, які працюють ще на основних роботах на доволі високих чи престижних посадах... А так, як ця тема про таксі в загальному, то скажу вам, що це не лише прибутково, а й цікаво. Моменти бували різні, та й навіть коли натурою клієнтка хтіла розраховуватись і не поодинокі це випадки.

    П/С/ не судіть мене строго за вищевикладене..... ну і хто задрот, то не будьте ним ;)
    Всім добра і слава Україні!
    Якщо є в тексті помилки, то не звертайте увагу, бо пишу щ телефона і не хочу перечитувати.
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Красунчик! Красунчик! x 2
    • Інформативно Інформативно x 1
  16. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Доповню верхній пост.
    Неодноразово в нас по програмі таксі (раніше фірма таксі була "ВЕСТ", тепер об'єднали з "БЛЮЗ"ом) були такі коментарі до замовлення:
    - "не курящий"
    - "з дитиною. Коляска"
    - "не прокурене"
    - "щоб на бляхах"
    - "щоб не на бляхах"
    - "з собакою клієнт"
    - "щоб авто було з музикою і гучно"
    - "не нижче Ланоса"
    - "чисте авто"
    - "доставка алкоголю +60грн. до тарифу"
    ............
    і багато-багато різного і цікавого, і прикиньте! ті вимоги клієнтів задовільняються, навіть було таке на моїй пам'яті "щоб водій був у краватці і костюмі, +100 до тарифу" - це було попереднє замовлення на конкретну дату і годину.

    Отже, не розказуйте тут ля-ля, бо можна подзвонити (чи онлайново ч/з комп чи аплікушку) в будь-яку фірму, добавити свій комент-побажання і матимете щістє, при цьому вартість послуги не збільшиться.

    Для тих, хто кричить про страховку пасажира чи відповідальність фірми таксі за здоров'я і життя пасажира у випадку ДТП, то знайте, що жодна фірма, !!!жодна!!!, принаймі в нас у Львові не несе відповідальності... навіть той же хуЮбер.
    Спитаєте чому?, а ось чому... дивіться скрін
    Screenshot_2017-09-07-02-30-21.png

    збс!, шо нє?
    І також пригадайте статті з друкованих місцевих ЗМІ (звісно, хто читає не лише ФБ з телефону ;) ) за часів Євро-2012 у Львові, так от - тоді мені попалась стаття про таксі де наводилось, що на той момент офіційно у Львові не більше 140 автівок таксі ліцензованих. Карл, 140!!! 140, бля )))) і це ті, хто дійсно мають відкритого ФОПа і дали 200$ за доки для таксі і сплачують фіксований податок, як підприємець... Карл, фвксований!!!!, хто був ФОПом, то знає кілько то гривЕнів на той час було.
    Але, саме цікаве, що серед тих 140 автівок дійсно відповідали всім регламентним нормам таксі - максимум 2-3 десятка, бо як правило то була людина-бардюрщик з доками, шоб мусара не іпали. А вони тоді іпали і брили касу. Було таке, шо за один вечір мєнту раз заплатив, другий, а на третій зняв "шашку" щ машини кинув її багажник і сказав: я - не таксі.
    Нові поліцаї до таксистів не домахуються, бо знаю що і серед них є ті хто підтаксовує і навіть на бляхах.

    А, так як основний зміст тієї теми то не лише таксі, а Убер, то ось вам ще скріни свіженькі:
    - брендування авто і обізаловка в 50 замовленнях
    Screenshot_2017-09-07-02-30-43.png

    - так вони завлєкають водіїв у Вінницю, тобто їдеш, місяць косиш касу, далі бонусна програма припиняється, повертаєш назад, а народ у Вінниці починає плюватись на сервіс. До речі у Львові так само було ізначально.
    Screenshot_2017-09-07-02-30-52.png
    Screenshot_2017-09-07-02-31-18.png

    - а ось так зара є у Львові

    Screenshot_2017-09-07-02-31-26.png

    Ну що? Різницю вловлюєте? Особливо стосується тих, хто планує працювати чи підпрацьовувати в хуЮбері.

    П/с/ так і хочеться сказати: "а ви піпл, і надалі хавайте"
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Інформативно Інформативно x 1
  17. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    ))) після такої інфи бажаючих піти таксувати тільки побільшає ))
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Смішно Смішно x 1
  18. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    колєги автомобілісти, а в убері щось помінялось стосовно віку автівок? Пам'ятаю, коли вони тільки появились - то обмеження віку авта було, здається, 8 років... Цей діапазон не розширили часом?
     
  19. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Рома а ти розкажи хто зара має офіційні доки на таксування ві Львові. Бо недавно мені один таксіст гнув "ящо і є такі то він не зустрічав таких за останні його 10 років таксування", то правда? Ще казав що є попит на фальшиві ліцензії - так щоб від мєнтів відмахатись якщо недай Бог домахаються - все одно перевірити не зможуть чи справжня.

    А ситуації різні бувають. Мені наприклад байдуже яка машина буде аби на наших номерах і довезла туди куди потрібно;) Убер не проканував по ціновій категорії ще жодного разу, оптимальне завше коштувало дешевше, хоч на гривню але дешевше. Ну і мобільні додатки є в наших теж;) А після того як він знюхався з яндексом, я взагалі перетав на нього дивитися.
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Сумніваюсь, бо йти в таксі заради міньєта від якоїсь п'яної профури, після якого можна шось підхватити, то безглуздо. Для цього є значно простіші шляхи врегулювання питання, щодо задоволення даної похоті.
     
    • Красунчик! Красунчик! x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)