Удар при перемиканні з 1-ї на 2-гу передачу

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Player, 20 вер 2010.

  1. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    При витисканні щеплення для перемикання з 1-ї на 2-гу передачі виникає удар (здається що злівої сторони підкапотного простору). Чи може таке явище відбуватись через розбовтані шруси (внутрішні)?
     
  2. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Може і не тільки через зовнішні.
     
  3. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Які ще можливі причини??????
     
  4. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Було в мене таке. Ліва подушка люфтила, затянув болт тугіше і все пропало.
     
  5. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    а якщо плавніше щеплення вижимати??? удар буде???? бо маю такуж проблему... автоінструктор сказав що я тах хер..о перемикаюсь і швидко кидає щеплення ? чи всеж подушка?
     
  6. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Ще можливий люфт диференциала.
    То коробка - без розборки не лікується.
    Перевір подушки , потім шруси , потім коробку ( залізь під машину і покрути піввісі - побачиш де люфтить )
     
  7. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Сьогодні перевірив подушки двигуна - все ок! Крутив за піввісі - у внутрішньому лівому шрусі шарики аж дзвенять! Завтра купую нові шруси - замінюю і сподіваюсь, що удари зникнють. Дякую за поради!!! :)
     
  8. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Шруси успішно замінені, але удар при перемиканні не зник - значить таки диференціал дає про себе знати. Проблема не критична?
     
  9. sash2307

    sash2307 Active Member

    Авто:
    Peugeot 3008 II
    Audi A6 Avant C5 1.9tdi(AWX) 2003р-була
    vw_passat b4 2.0 '96-був
    Міняв сьогодні масло і фільтра в знайомого, він заодно зробив діагностику ходової, виявив також достатній люфт диференціалу (хоча при рушанні і переключенні передач стуку я не відчував). Приходила людина, яка займається коробками і сказала: люфтить через виробітку пальця диференціалу, ціна пальця на мою машину не дорого, але кажуть його важко знайти окремо і ще важче міняти (потрібно висверлювати або ін.чином знімати, бо він там впресований). Більш реальніше замінити разом із диференціалом, але це суттєво дорожче виходить. Хочу почути чиюсь думку, хто стикався з таким, або в тому орієнтується. Дякую!
    На рахунок критичності - казали при сильній виробітці пальця диференціалу за деяких умов...може зламатись і продирявити коробку, тоді її під заміну :sad:
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А як на рахунок демпферних пружин на зчепленні?

    Я б забив. Якщо їздить і не заважає значить все гут. Майстри тобі розкажуть... потім все поміняють, люфт залишиться і знов розкажуть що машина стара і треба міняти її.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Чи може розбитий рульовий наконечник створювати глухий одноразовий удар при вижиманні щеплення?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)