Універсали VW

Тема у розділі 'Новини Volkswagen', створена користувачем Чортопхай, 26 жов 2011.

  1. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Журнал «АвтоСвіт» (Польща, похідний від Bild Німеччина), який люблю читати, у №39 від 29.09.11 подав порівняння 20-и вживаних універсалів різних марок, щоби проаналізувати, як вони служать і чого їм бракує. Знайшлося там і кілька наших залізних друзів. Подаю переклад вибраних – може комусь також цікаво буде прочитати. Подані у тексті ціни залишаю як в оригіналі. Зацікавленим вони можуть дещо підказати.

    Універсали до 10000 золотих

    Volkswagen Passat B4 (1993-97): дешевий в експлуатації дідусь

    Безперечно, одним з найцікавіших універсалів, які можна купити за кілька тисяч золотих, є Volkswagen Passat B4, який вироблявся протягом 1993-97 р.р. Це авто з просторим салоном і містким великим багажником, який легко можна збільшити, склавши задні сидіння, і багато туди завантажити. Звичайно, на вторинному ринку можна знайти ще принаймні кілька авт, не менш практичних, ніж описуваний Passat, однак, його перевага полягає у низьких коштах експлуатації. А це у випадку настільки старших авт є дуже істотним. Дешева експлуатація випливає з популярности цієї моделі, її простої конструкції і великої пропозиції недорогих запчастин.
    Щоправда, більшість Passat B4 має кількасоттисячні пробіги, але треба взяти до уваги те, що це авто ще старої школи проектування, і для нього така дистанція не мусить означати закінчення експлуатації. Найважливіше, щоби кузов був у доброму стані. З рештою завжди можна собі порадити, і це не обов’язково тягне за собою кількатисячні витрати. Комплексний ремонт простої підвіски буде коштувати не більше кількох сотень золотих, а окремі частини – по 20-30.
    Навіть, якщо підведе мотор, за кілька сотень золотих купимо інший, вживаний. Популярним і найбільш ходовим блоком живлення в цій моделі (з огляду на економність) є один із перших дизелів 1,9 TDI/90 кс, з інжекторною помпою. Часто він буває вже не в найкращій формі, але ремонт турбіни чи інжекторів може повернути йому життя принаймні ще на кілька років.
    Одним із небагатьох мінусів Passat B4 є біднувата комплектація: переважають екземпляри без «електрики» і кондиціонера.

    Технічні дані:

    МОТОРИ:

    бензинові, R4 – 1,6/101; 1,8/75, 90 i 160; 2,0/107, 115 i 150 кс; VR6 – 2,8/174 i 193; 2,9/184 кс
    дизельні, R4 – 1,9 TD/75; 1,9 TDI/90 i 110 кс.

    КУЗОВ:

    розміри: 4595/1720/1445 мм
    місткість багажника: 465/1500 л
    власна маса: від 1240 кг

    [​IMG]


    Універсали до 20000 золотих

    VW Golf IV Variant (1998-2005)

    VW Golf IV у версії універсал – це чудовий вибір, але за нього треба заплатити набагато більше, ніж за інші пропозиції цього класу. Крім того, треба добре напрацюватися, щоби з величезної кількости пропозицій вибрати справді доглянутий екземпляр. Це особливо складно у випадку версії з дизельним мотором 1,9TDI, оскільки дуже рідко вона має малий справжній пробіг. Однак, навіть якщо Golf IV вже трохи зношений, то повернення доброго стану підвіски чи гальмівної системи не буде дорогим задоволенням – такою багатою пропозицією дешевих замінників запчастин може похвалитися небагато авт конкуренції.
    Варто зазначити, що Golf IV Variant не дуже ефектний, зате дуже практичний, попри те, що у класі С є більші від нього універсали.

    Підсумок:

    Доглянутий VW Golf IV Variant – це недешева пропозиція, а попри те варта рекомендації. Передовсім плюсами цього популярного авта є: легкий доступ до дешевих запчастин, великий асортимент пропозицій і досить витривала конструкція, а також економний двигун 1,9 TDI.

    Технічні дані:

    МОТОРИ:

    бензинові, R4 – 1,4/75; 1,6V/100 i 102; 1,6 16V/105, 1,6FSI/110, 1,8T/150 i 170 кс; VR6 – 2,8/204 кс
    дизельні, R4 – 1,9 SDI/68 кс; 1,9 TDI/90, 100, 110, 115, 130 і 150 кс.

    КУЗОВ:

    розміри: 4397/1735/1485 мм
    місткість багажника: 460/1470 л

    [​IMG]

    Універсали до 30000 золотих

    VW Passat B5 (1997-2005)

    Щоправда, VW Passat B5 у версії універсал можна купити вже за нецілих 10000 золотих, однак, екземпляр у доброму стані варто пошукати серед авт з кінця виробництва, за які треба заплатити 20-25 тисяч золотих, особливо, якщо нас цікавить добре обладнаний універсал із дизелем 1,9 TDI. Інший популярний дизель 2,5 TDI радимо обходити десятою дорогою, оскільки він має проблеми з витривалістю розподільних валів, що не є його єдиною проблемою.
    Добрі відгуки збирають бензинові двигуни, але у випадку цієї моделі, мало хто ними цікавиться. Пропозицію вторинного ринку опанував уже згаданий мотор 1,9 TDI.
    Слабким місцем Passat B5 виявляється передня підвіска, оскільки в умовах польських доріг її треба досить часто ремонтувати.

    Технічні дані:

    МОТОРИ:

    бензинові, R4 – 1,6/101 і 102; 1,8/140; 1,8T/150; 2,0/115, 120 і 130 кс; VR5 – 2,3/150 і 170 кс; VR6 – 2,8/193 кс
    дизельні, TDI, R4 – 1,9/90, 101, 110, 115 i 130 кс; 2,0/136 кс; V6 – 2,5/150_ 163 i 180 кс.

    КУЗОВ:

    розміри: 4669/1740/1496 мм
    місткість багажника: 495/1600 л

    Підсумок:

    У Passat B5 невдалими є всього дві речі: дизель 2,5 TDI і передня підвіска. Згаданого двигуна треба просто уникати, а підвіска… Ну що ж, вона доступна в комплекті (за бл. 1000 зол.), що дозволяє комплексно її відремонтувати.

    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 26 жов 2011
  2. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Взяла і солі насипала ))))
    Ще б громадянство євросоюзу до машини )))
     
  3. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Та чо так відразу - солі? Може, треба то якось легше сприймати, сама не знаю.
    ПиСи. Дотепер мордуюся з тим, щоби вставити нормальні фотки. Таке погане під"єднання до інтернету в тому Мюнхені! А Ти кажеш - Євросоюз! Нема тут нічо доброго! Во навіть інтернету, як сі належит, не випросиш...
    Треба в себе на подвір"ї робити Євросоюз.
    :yes:
     
  4. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Нє-нє, нема )))
    От поїду на новий рік, як бог дасть, і знову в тому переконаюся ))) А потім знов і знов :D
     
  5. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    ЄС

    Та то зовсім інша справа: на новий рік, помандрувати (добре ще би було мандрувати з їхніми зарплатами, але то таке...)
    Але жити тут - :nea:
     
  6. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Трошки не в тему, але по напрямку розмови. Є багато речей, які на перший погляд здаються нам супер-пупер шик там, як от дороги, тротуари, велосипедні доріжки всюди і суперового стану, якість обслуговування, інфраструктура, тут можна багато чого ще написати і продовжувати.

    А є речі, про які, не проживши там хоча б рік, а може й більше, навіть не знаємо. До прикладу, неліцензійне програмне забезпечення - вже велика проблема там, сплата тих же податків, нічні гулянки, випивка з пакетів, також і тут можна продовжувати і продовжувати. Там закони працюють, і рідко кому можна дати хабаря, рідко хто їде по трасі 70 чи 80, коли обмеження 50. В Німеччині, до прикладу, сусід відразу з першого разу тебе закладе, якщо будеш щось порушувати. Нюансів також дуже і дуже багато...

    Хоча як на мене, я би жив за законами, але так, щоб всі 99% також жили тільки і лише за законами. І щоб ті закони також були людьськими, а не направленими на розшаровування суспільства.
     
  7. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Ой так, ой так!
    Про їхні закони можна багато чого говорити.
    Мого покійного друга (мав на той час 72 роки і їхав з зустрічі з українцями, які його "накачали") заклала 11-річна дівчинка, яка гуляла з песиком. Він легко дряпнув авто, яке було не зовсім правильно запарковане, і поїхав далі. Приїхав до себе на подвір"я, а там уже поліцаї. Написали протокол, виміряли промілі, забрали документи навсе з вироком "прихований алкоголік, загрозливий для суспільства". А в нього вдома дочка без роботи, жінка-інвалід і він сам - не з найздоровіших. А тут, щоби до магазину чи деінде скочити, всюди авто потрібне.

    Але, коли дивлюся, що хлопці з Бундесверу, дипломати і всілякі інші ніби-то мали б бути привілейовані прошарки суспільства, їдуть зі мною в одному ланцюгу, і не думають скористатися бус-смугою, щоби випередити всіх-всіх, тоді мимоволі відчуваєш ріспект. Тут повністю погоджуюся.
    :hi:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)