От такий у нас президент і регіониросійською) Пацан дал слово! пацан забрал его обратно! Вже вдруге за рік зменшено обсяги виплат на соціальне житло, втому числі і компенсації відсотків банкам, збільшено акциз на спирт приблизно на 30%, починають випускати векселя з добровільно-примусовою покупкою їх підприємцями і підприємствами, мало не забув акциз на авто. І він зі своєю командою хоче йти на другий термін? ...!
З точки зору макроекономіки і інтересів держави (громадян, які в ній живуть в сумі) закон добрий. Купляючи любі авто не зроблені в Україні працюєм на чужі держави. З точки зору окремого громадянина, який уже хоче купити авто - закон поганий бо ціна на авто виросте.
При нашій автоіндустрії, та враховуючи точку зору людей які керують державою, не бачу особливої різниці з податком на повітря, опади ...(мультик про цибуліно).
От і прикрили лавочку з перегонки вантажих бусів і переробки їх тут на пасажирські. Так що хто хотів купити пригнаного буса - поспішайте.
всё нормально, все переориентировались - теперь авто идут 2,3, но в нормальную цену... "люблю страну в которой живу, но не на вижу это государство"...
от вам і життя , а споримо що незважаючи на те,що ми немаємо можливості придбати ті авта які хочемо по ЛЮДСЬКИХ цінах ,і аналогічно ряд інших речей ,ніхто нічого незмінить,бо для держави це + а отже і для кишень вищестоящих!!!
Якщо я не помиляюсь то мито стягується з авто об"м двигуна яких має від 1 до 2,2л, тобто джипи і представницькі авто не подорожчали, ну хіба збір на утилізацію
Найшов цікавеньке (на російській) Верьте аль не верьте, а жыло-было одно царство-государство, скорее большое, чем малое, но техниццки отсталое. Правил там царь — типо главарь, сам мелкий, но горазд на большие и вредные проделки. Купцы продавали басурманам дрова, керосин и продукты природного разграбления, а из-за акияна везли товары народного потребления. Царю платили пошлины да оброки, ну и себе оставались кой-какие крохи. Государевых людей — огромная рать, им бы только на лапу брать, писари да стрельцы, бюрократы и подлецы. А ышшо в царстве был Волокушечный Аграмадный Завод, приносящий какой-никакой, а всё же доход. Волокуша — вещь нехитрая, два бревна да настил, лошадь впряг — и поташшыл. Пусть архаично, зато патриотично, а что медленно и тряско — дык это не на рессорном ходу коляска. А повозок в царстве отродясь делать не умели, да вопчем не очень-то и хотели. Пробовали топором срубить, но как ни тщились — квадратные колесы сразу отвалились. Много раз еще пытались, анжынерно напрягались — один хрен, в итоге волокуши получались. Вобчем, цари и алигархи жили — не тужили, по дорогам волокуши пылили, керосин басурманам - денежки по карманам. А внутренние откаты — на мелкие траты. Раз к царю на променад пришел транспортный магнат... Повний текст http://news.drom.ru/12506.html
Проясніть плз закон. Коли цей збір платиться? Коли купляєш машину чи саме коли розмитнюєш, бажано зі зсилкою на джерело.
те кто насобирали на добло, те купят кенго, кто хотел виваро 4 летнее - купит 8летний скудо, хотел вито или тэчик? теперь денег хватит на виваро, кто насобирал на двадцатилетний гольфик-переорентируется на 20летнее жигули. "вот и вся любовь" (с)
мда http://auto.ria.ua/news/autolaw/208602/ Подеражнные автомобили в самых минимальных случаях подорожают на 9,46 тыс. гривен. Стоит отметить, что утилизационный сбор будет осуществляться только при первичной покупке и один раз. В случае продажи автомобилей, которые не были в свое время обложены налогом, утилизационный сбор должен будет заплатить покупатель.
як на мене - то вже має бути остання капля в чаші терпіння автомобілістів... мало того, що при розмитненні треба заплатити космічну суму за все, так тепер ще і цей "подарунок" добавився... як я ненавиджу нашу владу... нада шота дєлать з тими дегенератами :
Наша влада як і наші футболісти, всі знають що треба робити крім них. Ідея непогана нарахунок "утилізаційних майданчиків" та їх і так валом тільки назву іншу мають: "пункти прийому металобрухту", де Вам за ваш металолом на колесах ще й гроші заплатять. А згідно цього закону я маю заплатити гроші за те щоб хтось заробив на моїй автівці!? Ну це ладно виникає питання чим важче утилізувати припустимо пасат з двигуном 1,8 з таким самим пасатом з двигуном 3,6л ....де логіка??? Невже авто старіше 3х років складніше утилізувати, що майстри чи преса іх розбирати (чавити) розучілись? Вони вже й так підняли все що тільки можна, всі акцизи різноманітні збори, скоро дійсно як в мультику про "чіпполіно" будуть вводити податки на осадки.
Сьогодні по радіо почула, що наш пеер повернув цей закон на доопрацювання, тому поки що зарано піднімати революцію. Але готувати однозначно тре. З досвіду скажу. що в Польщі такий збір є, але він не був запроваджений рубом з плеча - це був комплексний і продуманий крок, а не так, як в нас.