Є такі два моторчика FA(1.1) та GF(1.3). Зовні їх навіть не відлічіш, та і взагалі вони як дві копії... Але в мене питання, в них різна потужність, хочь і не набагато але вона є, в чому різниця тут??? я так розумію в голові,бо думаю що розмір поршнів однаковий...але що саме? ось таблиця з характеристиками, пробачте знайшов тільки на нім.мові....
Відповідь: В чому різниця?? FA -- GF судячи із твого допису, різниця тут в об"ємі і потужності моторів, а також в багатьох характеристиках. А ще у роках їх випуску. Різницю потужності в 20% я б не назвав незначною. Взагалі, запитання якесь дивне... Ось цей прапорець червоний великий квадратний, а цей синій маленький трикутний - підкажіть яка між ними різниця?
Відповідь: В чому різниця?? FA -- GF мабуть не так запитав. Я в курсі, що об"єм і потужність різні, ось і питаю чому, із-за чого? FA має 50к.с., а GF 60к.с., блоки цих моторів однакові,голова на вигляд теж.Так ось мене цікавить: чи із-за ГБЦ така різниця в к.с. ?
Відповідь: В чому різниця?? FA -- GF наскільки я розумію, bohrung--то діаметр поршня, а hub--то його хід, тобто у GF за рахунок цього більший об"єм і потужність... а зовнішні розміри блоку однакові, щоб не міняти установку всякого навісного причандалля...
Відповідь: В чому різниця?? FA -- GF Блін, та з таблиці все ясно: діаметр поршня, об*єм камери згорання різні (200 куб. см. різниці), фази газорозприділення, і впуск і випуск (а значить і розпредвал, а можливо і клапани і вікна в голові) також різні, взагалі різні мотори по характеристиках, з вигляду і КРівський блок такий самий як 1.6, але всередині все інше.